Slaan/Beukenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:54 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Ik kan het alleen als synoniem voor neuken namelijk.
Ik was gister dus met Rrro in de hapeeeeeeee...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:23 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Batsen in de S2H? Daar zijn echt nooit lekkere wijven te vinden, weet ik uit ervaring. Bats dan liever in de Dikke Dries, de Beurs of Heerenplein.
Eindelijk! De komende tien jaar is het stationsgebied de grootste bouwput van Nederland... Persoonlijk vinnik dat altijd wel leuk, als er nieuwe dingen worden gebouwd!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:42 schreef DomPerignon het volgende:
Heej, er wordt nu eindelijk gebouwd in die bak zand op het Vredenburg! Nou ja bijna dan. Werd tijd zeg.
http://bouwput.blogspot.com/
Ik geloof het pas als ze echt aan het bouwen zijn. Van Oosten is alweer in hoger beroep en kan het nog tegenhouden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:42 schreef DomPerignon het volgende:
Heej, er wordt nu eindelijk gebouwd in die bak zand op het Vredenburg! Nou ja bijna dan. Werd tijd zeg.
http://bouwput.blogspot.com/
Het is goed dat de boel opnieuw word gebouwd, alleen jammer dat het zo lang moet duren. Tot 2030!! Dan is iedereen gewoon 21 jaar ouder! Tegen die tijd is alles wat nu gebouwd word alweer verouderdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Eindelijk! De komende tien jaar is het stationsgebied de grootste bouwput van Nederland... Persoonlijk vinnik dat altijd wel leuk, als er nieuwe dingen worden gebouwd!
Dat is het al voordat het gebouwd is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Het is goed dat de boel opnieuw word gebouwd, alleen jammer dat het zo lang moet duren. Tot 2030!! Dan is iedereen gewoon 21 jaar ouder! Tegen die tijd is alles wat nu gebouwd word alweer verouderd
Hehe ja, dan ben ik 47. Op zich nog genoeg tijd om er naar te kijken (hoop ik dan).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Het is goed dat de boel opnieuw word gebouwd, alleen jammer dat het zo lang moet duren. Tot 2030!! Dan is iedereen gewoon 21 jaar ouder! Tegen die tijd is alles wat nu gebouwd word alweer verouderd
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef MissHobje het volgende:
Kolere das toch niet normaal
Nouja wie weet lopen ze erop voorruit.
Gast dan ben je al bijna bejaardquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:23 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Hehe ja, dan ben ik 47. Op zich nog genoeg tijd om er naar te kijken (hoop ik dan).
Ja, tegen die tijd stop ik al bijna met werken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:00 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Gast dan ben je al bijna bejaard
Meh, heb Alec Empire in Enschede gezien tijdje geleden, vond het maar wat saai. Daarnaast heeft hij een beetje last van het Tiestosyndroom: 'IK WIL JULLIE HORUUUH'quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef Trashcanman het volgende:
Zaterdag:
http://www.dbstudio.nl/live.php?id=766#766
Kan alleen maar gaaf worden.
Ja zin in, alleen al het fet dat ze ook lekker hun ATR-dingen gaan doen en voor vijf euro in de DB's.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef Trashcanman het volgende:
Zaterdag:
http://www.dbstudio.nl/live.php?id=766#766
Kan alleen maar gaaf worden.
Ik vond de Rechtbank sowieso niet slecht qua etenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:21 schreef thingamajig het volgende:
De club sandwich van De Rechtbank kan ik trouwens aanbevelen voor lunch
De Rechtbank is echt voor bazen! Ben daar een keer gaan eten en heb de kreeftenschotel op. Wat een bazenvoedsel!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vond de Rechtbank sowieso niet slecht qua eten
Van buurenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:52 schreef warrel het volgende:
Hallo, parttime Utrechtse hier. Dinsdag wil ik graag uit eten, maar waar kan dat gezellig, niet te duur, en knus? Het soort keuken maakt niet heel veel uit, als het maar geen vis is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |