ahahah ;Pquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een keer met een Josje gekust.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lach mij hier uit. Vanaf... NU:
Dat was dan zeker een jongetje van 8 die Jos heet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:28 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was dat maar zo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat was dan zeker een jongetje van 8 die Jos heet?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:26 schreef F04 het volgende:
TS heet zelf ook Jos
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:32 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet nog dat ze zei dat ze uit Hilversum kwam, en ik: "Ben ik nu op TV?" zei.
Wat een illustratiequote:Op zondag 4 oktober 2009 15:43 schreef ach het volgende:
'Jos' is echt zo'n naam voor de randdebiel van de klas, iemand die altijd bloedneuzen heeft en kauwgom van de straat eet enzo
Leuk meisje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef Bokhorst21 het volgende:
Ik zat bij een Josje op de middelbare school, opzich was dat niet gek dus ik vind het wel een leuke naam.
Zie hier de hyve.
http://josjepoortinga.hyves.nl/?ref=sr
Er is ook zo'n kneus op fok genaamd afcajos die claimt een 'player' te zijn. Als je Jos heet ben je idd een kneus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:43 schreef ach het volgende:
'Jos' is echt zo'n naam voor de randdebiel van de klas, iemand die altijd bloedneuzen heeft en kauwgom van de straat eet enzo
quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:36 schreef Tacobell het volgende:
Kinderen die tegenwoordig allemaal Jayden heten.
HAHAA woonde ze in een dorp dicht bij de stad waar wij beide wonen die pas sinds 1996 een deel van de gemeente is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:28 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lees wat ik daarna zei.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:38 schreef electronique het volgende:
[..]
HAHAA woonde ze in een dorp dicht bij de stad waar wij beide wonen die pas sinds 1996 een deel van de gemeente is?
En jij heet johnny?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:34 schreef IJsblock het volgende:
Mijn zus het tenminste nog Kees, net als me broer.
Kees?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:34 schreef IJsblock het volgende:
Mijn zus het tenminste nog Kees, net als me broer.
Bitch ik wou dat doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:28 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's geen heel rare naam imo, ik ken zelf ik denk al snel vijf meisjes die Renske heten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben een keer met een Renske geweest.
En daarom neukte ze met een vosje?quote:
Dankjewel Braddiequote:Op zondag 4 oktober 2009 15:27 schreef Braddie het volgende:
Jos klinkt nog wel, Maar josje.... whahaha
Dit.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn afcajosje kloon op het K3forum werd geband
Jij woont dan waarschijnlijk niet in de Randstad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Da's geen heel rare naam imo, ik ken zelf ik denk al snel vijf meisjes die Renske heten.
Klopt, wij hadden er ook zo een.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:43 schreef ach het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:10 schreef RickoKun het volgende:
Het is juist goed als een dochter JosJE genoemd wordt.
Immers, -je woordjes zijn verkleinwoordjes. Jos is een naam voor de man, inferieur aan de man staat de vrouw dus wordt er het verkleinwoord voor gebruikt; Josje.
Zo weet dit individu dat er altijd sterke mannen zijn die de baken van vooruitgang van de mensheid is.
Ik weet over welke josje jij het hebtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:38 schreef electronique het volgende:
[..]
HAHAA woonde ze in een dorp dicht bij de stad waar wij beide wonen die pas sinds 1996 een deel van de gemeente is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |