In een schriftelijk gesprek, zogezegd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:43 schreef TitusPullo het volgende:
Was het een schriftelijke beoordeling, of uitte zij deze mening in een gesprek?
Daar valt wat voor te zeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:40 schreef Reya het volgende:
Ik verkies het zeer zeker boven het consultantsbestaan, doch.
Waarop u haar met onvergankelijke perioden de wacht hebt aangezegd.quote:
Onderduikadres van Kafka.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waar is KK eigenlijk, hij had maar een ban van 48 uur gekregen
Mannen met lang haar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:10 schreef TitusPullo het volgende:
Misschien kunt u, ter verkrijging van een sexy schriftuur, de volgende dichter aanschrijven:
[ afbeelding ]
Hij zal het wel moe zijn met de rechtse mods en admins die hem altijd moeten hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waar is KK eigenlijk, hij had maar een ban van 48 uur gekregen
Daar kan ik u enkel mee feliciteren. Dat nog vele van zulke dagen mogen volgen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb echt gewoon helemaal niets nuttigs gedaan vandaag...
http://www.angus-reid.com/polls/view/32861quote:Polling Data
Do you support or oppose the construction of a U.S. missile defence shield base in the Czech Republic?
Jan. 2009
Dec. 2008
Sept. 2008
Support
29%
28%
28%
Oppose
65%
65%
67%
Do you support or oppose holding a referendum to settle the issue?
Jan. 2009
Dec. 2008
Sept. 2008
Support
72%
70%
68%
Oppose
23%
22%
25%
Ach geloven zijn toch al niet echt mijn ding. Maar zolang ik en andere ongelovigen er geen last van heb mogen ze van mij lekker hun gang gaan met hun religie (binnen de wet natuurlijk).quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Die Mohammed Cheppih is de engste Moslim die ik ooit heb gezien: eentje die accentloos perfect Nederlands spreekt...
Dat heet meeting.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is niks beter dan de week beginnen met een overbodige vergadering...
een multilateraaltjequote:
Daarvoor moet ik drie stappen zetten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:53 schreef Monolith het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik thuis op de bank kan neerpleuren.
Gezeten op de Campus in een oncharismatische masculine campusflat.quote:
Doch, de meerderheid van de bewoners van dit gebouw is feminien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gezeten op de Campus in een oncharismatische masculine campusflat.
Verwijfde IT'ers?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, de meerderheid van de bewoners van dit gebouw is feminien.
Paardenstaart.quote:
Voor iemand met de omvang van een kleine stad lijkt me dat wel het minste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |