In een schriftelijk gesprek, zogezegd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:43 schreef TitusPullo het volgende:
Was het een schriftelijke beoordeling, of uitte zij deze mening in een gesprek?
Daar valt wat voor te zeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:40 schreef Reya het volgende:
Ik verkies het zeer zeker boven het consultantsbestaan, doch.
Waarop u haar met onvergankelijke perioden de wacht hebt aangezegd.quote:
Onderduikadres van Kafka.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waar is KK eigenlijk, hij had maar een ban van 48 uur gekregen
Mannen met lang haar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:10 schreef TitusPullo het volgende:
Misschien kunt u, ter verkrijging van een sexy schriftuur, de volgende dichter aanschrijven:
[ afbeelding ]
Hij zal het wel moe zijn met de rechtse mods en admins die hem altijd moeten hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waar is KK eigenlijk, hij had maar een ban van 48 uur gekregen
Daar kan ik u enkel mee feliciteren. Dat nog vele van zulke dagen mogen volgen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb echt gewoon helemaal niets nuttigs gedaan vandaag...
http://www.angus-reid.com/polls/view/32861quote:Polling Data
Do you support or oppose the construction of a U.S. missile defence shield base in the Czech Republic?
Jan. 2009
Dec. 2008
Sept. 2008
Support
29%
28%
28%
Oppose
65%
65%
67%
Do you support or oppose holding a referendum to settle the issue?
Jan. 2009
Dec. 2008
Sept. 2008
Support
72%
70%
68%
Oppose
23%
22%
25%
Ach geloven zijn toch al niet echt mijn ding. Maar zolang ik en andere ongelovigen er geen last van heb mogen ze van mij lekker hun gang gaan met hun religie (binnen de wet natuurlijk).quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Die Mohammed Cheppih is de engste Moslim die ik ooit heb gezien: eentje die accentloos perfect Nederlands spreekt...
Dat heet meeting.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is niks beter dan de week beginnen met een overbodige vergadering...
een multilateraaltjequote:
Daarvoor moet ik drie stappen zetten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:53 schreef Monolith het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik thuis op de bank kan neerpleuren.
Gezeten op de Campus in een oncharismatische masculine campusflat.quote:
Doch, de meerderheid van de bewoners van dit gebouw is feminien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gezeten op de Campus in een oncharismatische masculine campusflat.
Verwijfde IT'ers?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, de meerderheid van de bewoners van dit gebouw is feminien.
Paardenstaart.quote:
Voor iemand met de omvang van een kleine stad lijkt me dat wel het minste.quote:
Wat doe jij daar tussen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Vooral promovendi en psychologiestudentes met rijke ouders.
quote:Beck Tries to Kill Parody Website
I don't know if you've ever seen the Did Glenn Beck Rape and Murder a Young Girl in 1990 website, but it's fairly amusing. It's a political satire of the style of argument Glenn Beck likes to engage in, which involves requiring that someone prove a negative ("prove you didn't do X") and making claims in the form of an interrogative ("Hey, I'm just asking questions here. I'm not saying he did this. What's wrong with asking questions?").
Well now Beck is trying to kill the site by making a formal complaint (PDF) to an international internet governing body, the World Intellectual Property Organization. He wants the domain name taken away from the person who registered it.
Why would he do that rather than file, say, a libel suit? Because he knows he would lose a libel suit. He is a public figure and the site is clearly satirical. Under precedents like Falwell v Flynt, it is virtually impossible to win such a suit. The attorney for the site owner, Marc Randazza, has filed a response brief (PDF) that is hilarious in its attack on Beck's thin-skinned and legally dubious argument. For instance, on the notion that someone might think the site was serious or that it was affiliated with Beck himself, he responds:
There is no indication that the Respondent has intentionally attempted to confuse anyone searching for Mr. Beck's own website, nor that anyone was unintentionally confused - even initially. Only an abject imbecile could believe that the domain name would have any connection to the Complainant.
We are not here because the domain name could cause confusion. We do not have a declaration from the president of the international association of imbeciles that his members are blankly staring at the Respondent's website wondering "where did all the race baiting content go?" We are here because Mr. Beck wants Respondent's website shut down. He wants it shut down because Respondent's website makes a poignant and accurate satirical critique of Mr. Beck by parodying Beck's very rhetorical style. Beck's skin is too thin to take the criticism, so he wants the site down. Beck is represented by a learned and respected legal team. Accordingly, it is beyond doubt that his counsel advised him that under the First Amendment to the United States' Constitution, no action in a U.S. Court would be successful. Accordingly, Beck is attempting to use this transnational body to circumvent and subvert the Respondent's constitutional rights.
That's brilliant. I like this lawyer. He also includes examples of Beck using exactly the same rhetorical techniques. For example, in questioning Muslim legislator Keith Ellison, Beck said:
"No offense and I know Muslims, I like Muslims, I've been to mosques, I really don't think Islam is a religion of evil. I think it's being hijacked, quite frankly. With that being said, you are a Democrat. You are saying let's cut and run. And I have to tell you, I have been nervous about this interview because what I feel like saying is, sir, prove to me that you are not working with our enemies. And I know you're not. I'm not accusing you of being an enemy. But that's the way I feel, and I think a lot of Americans will feel that way."
And an analog from the website in question:
"Why won't Glenn Beck deny these allegations? We're not accusing Glenn Beck of raping and murdering a young girl in 1990 -- in fact, we think he didn't! But we can't help but wonder, since he has failed to deny these horrible allegations. Why won't he deny that he raped and killed a young girl in 1990?"
Randazzo says that the owner of the website "has merely presented Mr. Beck with a mirror. If Beck does not like what he sees, the Respondent is not to blame." Seems reasonable to me.
Dat was voor die Time fotoshoot, natuurlijk zijn die geposeerd. Zie ook:quote:
Wij begonnen met een zeer zinnig teamoverlegquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is niks beter dan de week beginnen met een overbodige vergadering...
Dezelfde fotograaf als:quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:01 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat was voor die Time fotoshoot, natuurlijk zijn die geposeerd. Zie ook:
[ afbeelding ]
Heeft Scheringa al geantwoord?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dezelfde fotograaf als:
[ afbeelding ]
quote:
Meerduidig is mijn tweede naam.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:05 schreef TitusPullo het volgende:
Wat een meerduidige zin.
Welk een verwerpelijke insinuatie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Meneer Tit, bent u, nu u de universiteit met goed gevolg heeft afgerond, op zoek naar een baan?
De kachel moet gestookt worden.quote:
Leugens. Vast en zeker Marcus et Lucius.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:58 schreef TitusPullo het volgende:
Dat doet mij onweerstaanbaar denken aan mijn eerste lessen Latijn, waarin steevast een slaaf gewekt werd.
Nee, Davus.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Leugens. Vast en zeker Marcus et Lucius.
quote:Noorwegen heeft hoogste leefkwaliteit
Bangkok, 5 okt. Noorwegen is volgens de Verenigde Naties het beste land ter wereld om te leven. Dat blijkt uit een jaarlijks rapport van VN-ontwikkelingsorganisatie UNDP. Nederland staat op de zesde plaats.
Link - Lees hier het rapport van UNDP
Op de lijst zijn 182 landen gerankschikt op criteria zoals onderwijs, inkomen, gezondheidszorg en levensverwachting. Australië is tweede op de lijst en IJsland nummer drie. De vierde plaats is voor Canada en Ierland staat net voor Nederland op plaats vijf.
Niger is als nummer 182 laatste op de lijst, net achter Afghanistan. De levensverwachting in Niger is vijftig jaar, tegen tachtig jaar in Noorwegen. tegenover elke verdiende dollar in Niger staat 85 dollar in Noorwegen. Liechtenstein heeft met 85.383 dollar het hoogste gemiddelde jaarinkomen per inwoner.
In een verklaring stelt de UNDP dat veel landen in de afgelopen jaren met een terugslag zijn geconfronteerd door onder meer economische problemen, oorlogen en andere conflicten en ziektes als hiv/aids.
Daar heb je een eega voor, metroseksueel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De kachel moet gestookt worden.
Heer Butters, ik doe nog enige achterstallige vakken. Al heb ik m'n meesterproef dan met goed gevolg afgelegd, ik ben nog niet klaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Meneer Tit, bent u, nu u de universiteit met goed gevolg heeft afgerond, op zoek naar een baan?
Koop een open haard en een paar bunder bosquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De kachel moet gestookt worden.
Dat is een oude wijsheid.quote:
Dat had Saddam zo gewild.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dank Monidique voor het strijden tegen de standpunten van de heer Wilders en de PVV.
Zie hier de ware Know-Nothing.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik kan niet meedoen, want ik vind massa-immigratie een probleem...
Of je er aan meedoet is geheel aan jou. Tegen massa-immigratie zijn hoeft niet te betekenen dat je de PVV steunt in hun achterlijke visie over immigranten in het algemeen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik kan niet meedoen, want ik vind massa-immigratie een probleem...
Dat ligt aan je definitie, voor mij was en is het veel en veel te massaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef Monidique het volgende:
Dat komt goed uit, er is dan ook geen sprake van massa-immigratie in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |