Nee doe deze maar dicht. Jouw TT is mooier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, great minds think alike zullen we maar zeggen
Jij was eerder, ik zal de modjes vragen of ze mijne dichtgooien
Ah daar ben je weer. Ik miste je al....quote:
Ik ben met te veel bezig!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah daar ben je weer. Ik miste je al....
Ken je die film Arachnophobia?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:10 schreef Tanjaa het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou! Ik zie de hele tijd van die beessies. Het mag dan wel het seizoen van de spinnen zijn, maar dit is toch echt de eerste keer dat ze zo groot zijn![]()
Ik vind ze meestal niet zo eng, maar laatst kwam er 1 uit een shirt lopen en later zat meneer/mevrouw op m'n kussen, het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:10 schreef Tanjaa het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou! Ik zie de hele tijd van die beessies. Het mag dan wel het seizoen van de spinnen zijn, maar dit is toch echt de eerste keer dat ze zo groot zijn![]()
Ik kijk alle horror films met gemak.. behalve films over spinnen.. Dus neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ken je die film Arachnophobia?
Dan zou ik dat inderdaad niet doen ja.... Mijn ex vond spinnen ook eng dus toen heb ik hem wel opgezet...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik kijk alle horror films met gemak.. behalve films over spinnen.. Dus nee
Ik vind ze zo ontzettend eng! Het komt waarschijnlijk omdat ik ooit op een hele dikke heb gebeten..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan zou ik dat inderdaad niet doen ja.... Mijn ex vond spinnen ook eng dus toen heb ik hem wel opgezet...
Dat kan ik me voorstellen....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik vind ze zo ontzettend eng! Het komt waarschijnlijk omdat ik ooit op een hele dikke heb gebeten..Ik had een hoogslaper, en ik lag net een meter van het plafond af ofzo
En toen ik wakker werd zat er een mooie grote dikke spin vlak boven mijn hoofd.. Ik begon para om me heen te meppen en het dier belande in mijn mond.. Sindsdien haat ik ze..
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen....
Ach ik heb angst voor ratten omdat ik ooit vroeger tijdens het spelen op een braakliggend terrein ben belaagd door zo'n smerig beest dus ik snap wat je bedoeld.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:21 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Eigenlijk best stom.. dat beestje was evengroot als een vliegmaar voor een 7jarig kind lijkt de wereld veel groter
Ratten zijn ook vieze beestenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb angst voor ratten omdat ik ooit vroeger tijdens het spelen op een braakliggend terrein ben belaagd door zo'n smerig beest dus ik snap wat je bedoeld.....
Ratten zijn nog groot ook.... formaat dwergpoedel......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:24 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ratten zijn ook vieze beestenMuizen daarintegen
Wat is er PS? Krijg je je elastieke steunkous niet aan?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ratten zijn nog groot ook.... formaat dwergpoedel......
Vieze beesten.....quote:
Luktie?quote:
Welterustenquote:
ha haquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is er PS? Krijg je je elastieke steunkous niet aan?
quote:
jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ziekenbezoek gehad van...
Ben je wakker nog yuri?
Gezelligquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 06:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen ga ik nu wel naar bed
Succes met je knie en slaapse voor later![]()
ja das waar. ik hoop rond die tijd toch ook wel te slapen. Het is raar om op zaterdag thuis te zijn, maar gelukkig niet saai gewordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 06:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
over een uurtje komt jojo meestal wel online
Bijna bedtijd voor je zeker? Of kun je niet slapen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 07:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hey c4
Dan zal ik zachtjes typen, dan kun je rustig verder kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 07:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik lig met mn laptopje in bed een filmpje af te kijken
Daar helpt een paracetamolletje niet tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 07:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben klaarmijn roommate slaapt niet hier vannacht dus ik ga nu heerlijk lang en rustig slapen
Die gast is trouwens wel eerlijk. Hij was hier dus net even langsgekomen met iemand anders, die hem had vertel dat het was gebeurd terwijl ik met hem aan het praten was (ik zat gehurkt, met mijn handen op zijn knieën zodat ik hem in zijn gezicht kon kijken, hij verschoof zijn gewicht en krak). Dus ze kwamen langs en hij zegt heel schuldbewust: ik blijf je wel pijn doen heHet was natuurlijk niet echt zijn schuld, maar het is wel waar
Mogguhquote:
Mogguh DS.quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:23 schreef DiabloSam het volgende:
Heb al ontbijten C4 dankjewel, goeiemorgen
quote:
ware het niet dat hij in Maastricht was en nu net thuis is om uit te brakkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 06:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
over een uurtje komt jojo meestal wel online
Middagquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ware het niet dat hij in Maastricht was en nu net thuis is om uit te brakken
Maastricht blijft leuk![]()
En goedemiddag
quote:
Ja zeg. Ik blijf niet zwaaien............quote:
Ik laat die arme smileys géén dingen doen die ik zelf niet zou doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Doe jij dat zelfDaar heb ik smileys voor
Uitsmijtertje graagquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
De koks staan klaar in de kombuis. Je kunt zelf doorgeven wat je als ontbijt wilt.
[ afbeelding ]
quote:
Nee hoor, ik heb toch niet zoveel interesse in het fruitquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je vindt het vast niet erg als ik ook een vorkje mee prik
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat fruit is net als auto's met spoilers....
overbodig
Heb je ook iets tegen sportstrepen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
overbodig polyester
fruit is wel lekker, maar voegt niets toe aan een goede uitsmijter
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil een Mini
[ afbeelding ]
Met 2 strepen over de motorkap en een engelse vlag op het dakOf gewoon een wit dak
Zo tofquote:
Precies, op een Viperquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo tofMaar dan wel de strepen zoals Tim ze postte
rust, sinds ie gelukkig niet doorgescheurd isquote:Op zondag 4 oktober 2009 08:07 schreef Cobra4 het volgende:
Is rust trouwens genoeg voor je knie of moet er wat aan gedaan worden?
coolquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil graag een Fiatje 500![]()
![]()
(liefst de oude, maar die nieuwe zijn ook best tof
)
Zojuist een email in het italiaans verstuurd; ik krijg al 3 jaar post van een of ander wazig blaadje voor geëmigreerde Italianen dat de vorige bewoner van dit huis ontving (signore Vespa). Heb al tig keer doorgestuurd naar zn dochter, maar nog altijd krijg ik dat blad... dus nu maar even lomp vermeld dat die man al bijna 4 jaar dood is en dat ik dat blad niet hoef
En dan wel: distinti saluti
grapjasquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat die man dood is en zij nog zn post krijg?
quote:
Toch liever de ZR-1 dan de viper.quote:
Jij zeker nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je hebt alleen geen zak aan een snelle auto
Ahww...quote:
Okquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:30 schreef iamredleader het volgende:
'navond
PS: dank voor je PM, ik probeer vanavond (NL tijd) ff online te komen, zal kijken of ik je kan toevoegen
Neeuh, daarom moet je eigenlijk nog twee voertuigen er bij hebben:quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je hebt alleen geen zak aan een snelle auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |