Nog volop bezig he. Lijnen zijn gesloten. Uit die stemmen + jurystemmen komt 1 afvallerquote:
Ze zijn nog mooier gewordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
HuH? Nadat ik deze reactie plaatste (devorige) werden de blondines ineens anders
Want ze zullen een keer iets origineels bedenken in televisieland.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog volop bezig he. Lijnen zijn gesloten. Uit die stemmen + jurystemmen komt 1 afvaller
Kristel en Karen kiezen uit de 2 anderen de winnares
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog volop bezig he. Lijnen zijn gesloten. Uit die stemmen + jurystemmen komt 1 afvaller
Kristel en Karen kiezen uit de 2 anderen de winnares
Josje. Die rechtse.quote:
top samenvatting!quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ ]
Die linkse heeft een rare smoel, de tweede was niet zuiver met haar stem en de rechtse kijkt alsof ze moeilijk moet poepen. Blijft over die tweede van rechts, die Meppelse met haar onduidelijke bovenlip.
Wel rechts houden, haar vader is predikantquote:
Ik en haar nummer is 0623230249. ze is alleen nu moeilijk bereikbaar omdat ze een k3 feestje heeft met heel veel mannen en sperma maar vanaf morgen kan je haar gewoon bellenquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Die linkse heeft een rare smoel, de tweede was niet zuiver met haar stem en de rechtse kijkt alsof ze moeilijk moet poepen. Blijft over die tweede van rechts, die Meppelse met haar onduidelijke bovenlip.
Wie heeft bij haar op school gezeten en wil me haar 06-nummer pm-en?
Nee man die middelste heeft gewonnenquote:Op zondag 4 oktober 2009 02:53 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker kijkt raar en heeft een apart voorhoofd. Die tweede kijkt ook een beetje vreemd. Die rechter. Ik hoop dat zij wint.
Nee man, ze zijn er achtergekomen dat ze met z'n blonde drietjes zoveel meer talent hebben dan die andere twee Kutjes, dat ze doorgaan als Charlie's Angels... i'm Charliequote:Op zondag 4 oktober 2009 02:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man die middelste heeft gewonnen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wel rechts houden, haar vader is predikant
Zelden ergens zo zeker van geweest, maar nee haha.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:28 schreef miaeak het volgende:
Het is gewoon niet eens een béétje spannend.
Het wordt Noa... klaar![]()
Scheelt voor mij weer de drang om naar een hersendodend programma te kijken
Ze neemt niet opquote:Op zondag 4 oktober 2009 02:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik en haar nummer is 0623230249. ze is alleen nu moeilijk bereikbaar omdat ze een k3 feestje heeft met heel veel mannen en sperma maar vanaf morgen kan je haar gewoon bellen
Ja ze is nog druk met slikkenquote:
Echt niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man die middelste heeft gewonnen
Bedanktquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Echt niet.
Josje heeft gewonnen, da's de rechter.
Jezus wat scherp!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
MAAR ET IS HELEMAAL GEEN K3 MEER WANT JOSJE BEGINT MET EEN J EN NIET MET EEN K![]()
![]()
![]()
![]()
~! `11`1`1`!!`1`1`1!!!
Weet je het zeker?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Echt niet.
Josje heeft gewonnen, da's de rechter.
Er ontgaat mij nietsquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezus wat scherp!!
Nu is het K2+J1=TeringMuziek
Doe dan alstublieft de normale foto maar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Oeps... dacht dat je al sliepquote:Op maandag 5 oktober 2009 03:39 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Waarom hang jij niet aan mijn telefoon
quote:Op maandag 5 oktober 2009 03:41 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Oeps... dacht dat je al sliep
Doe het dan ook goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
En jij denkt dat ik daar moeite voor ga doen?quote:
vrijwel een letterlijke kopie.quote:
No, you serious?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vrijwel een letterlijke kopie.
alleen de teksten zijn wat aangepast, de dubbelzinnige toespelingen zijn eruit gehaald.
heh, die hele tekst van die Heya Mama mi meya is toch zo?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Jazeker. Er zitten nogal wat toespelingen in de teksten van K3
http://www.rtl.nl/compone(...)/vr_k3.avi_plain.xml
No shit, Sherlock. Zelfs het lettertype van hun naam is hetzelfde.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Jazeker. Er zitten nogal wat toespelingen in de teksten van K3
http://www.rtl.nl/compone(...)/vr_k3.avi_plain.xml
Het is ook van Gertjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Zelfs het lettertype van hun naam is hetzelfde.
ja geweldig he.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:22 schreef m0ridin het volgende:
[..]
heh, die hele tekst van die Heya Mama mi meya is toch zo?
Ik wil jou jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromen
...en iets verder:
Laat mij vanavond naar je kamer komen
In duizend hete dromen
Ik wil jou jij wil mij
Slaap nu maar zacht en laat je ramen open
Ik kom er aangeslopen
Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Ja die gast heeft het echt goed elkaar.quote:
Ja behalve dat zijn bel het niet doetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja die gast heeft het echt goed elkaar.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja behalve dat zijn bel het niet doet
Karelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik zou het niet weten Adelante. Waarschijnlijk iemand wiens naam met de K begint.
Er was deze week ook nog zo'n volwassen K3-fan bij Man bijt hondquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:03 schreef Fragile. het volgende:
Kennen we onze grootste fan na __Saviour__ nog?
Episch!
Mijn hemel, DAT DIT KAN IN NEDERLAND/BELGIË!!!!111einzquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:03 schreef Fragile. het volgende:
Kennen we onze grootste fan na __Saviour__ nog?
Episch!
En ze zat ook druk te bellen met een andere fan, dus er lopen er meer rond.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er was deze week ook nog zo'n volwassen K3-fan bij Man bijt hond
Deedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Neukt die Gert Verhulst die Karen nou?
H5N1 K2J1quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
MAAR ET IS HELEMAAL GEEN K3 MEER WANT JOSJE BEGINT MET EEN J EN NIET MET EEN K![]()
![]()
![]()
![]()
~! `11`1`1`!!`1`1`1!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |