Allee Gertje, wa is da zo vor un apparaat??quote:
Maar hij is NIET de vader van Karens baby he!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:56 schreef pinquit het volgende:
ik heb bij die gert altijd gelijk: "omg het lijkt me zó erg als dat je vader is![]()
" erg he?
haha.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Allee Gertje, wa is da zo vor un apparaat??
Scheelt toch een paar lettertjes? Of laat je die vanwege deze reden achterwege?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Gertje zn vriendinnetje is mijn naamgenote
basics bij Espritquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
does laten zien wat je gekauft hebt?
ik ben nog steeds dingen in en uit mn mandjes aan het doen
neenee die had k al doorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar hij is NIET de vader van Karens baby he!
in t echt heet ik geen M. hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Scheelt toch een paar lettertjes? Of laat je die vanwege deze reden achterwege?
Ah!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in t echt heet ik geen M. hoor![]()
nee ik vind dat de Belse versie van mijn naam1 pot nat
mamase mamasa mamasakamumba![]()
Eens! En Gert moet zich scheren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:00 schreef YPPY het volgende:
O, en Gerard moet van het podium vallen en opzouten.
Koentjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Eens! En Gert moet zich scheren.
Maar het Clouseaumannetje is wel leuk!
Mag hij dan samen met Gordon in die kast?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gerard moet terug inde kast en dan de sleutel weggooien
Koentje is inderdaad wel tof. Alleen spreekt hij de 'w' niet uit als hij een bezittelijk voornaamwoord gebruikt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Eens! En Gert moet zich scheren.
Maar het Clouseaumannetje is wel leuk!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Koentje![]()
ik blijf hem charmant vinden
Miguel is toch met mega mindy getrouwd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:05 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind miguel altijd in de notenclub zo leuk![]()
ja zegt wikipediaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Miguel is toch met mega mindy getrouwd?
Ja!.. Helaas wel daar gaan helemaal al mijn kansen tegen Mega Mindy kan ik niet opquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Miguel is toch met mega mindy getrouwd?
Ach, met zo'n roze masker op ziet hij misschien niet of het echt Mindy is!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja!.. Helaas wel daar gaan helemaal al mijn kansen tegen Mega Mindy kan ik niet op![]()
quote:
Zouden ze dat weleens gedaan hebben.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ach, met zo'n roze masker op ziet hij misschien niet of het echt Mindy is!
Dan moet ik maar snel naar de Bart Smit en een maskertje scorenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ach, met zo'n roze masker op ziet hij misschien niet of het echt Mindy is!
ik wilde het nog zeggenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef amaranta het volgende:
Oh, alle belgen spreken de W niet uit als ze een bezittelijk voornaamwoord gebruiken.
hahahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:11 schreef chacama het volgende:
[..]
Zouden ze dat weleens gedaan hebben.....
Zoals Koen hem uitspreekt vind ik het erg mooi ja, maar de meeste Vlamingen maken er toch wat anders van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik wilde het nog zeggendaar hebben ze er een paar miljoen van in vlaanderen
ik vind het vlaams trouwens een uitermate charmante en mooie taalmits niet enorm plat
Ik vond jouw opmerking over die drags al zo misplaatst daarnet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:14 schreef PM-girl het volgende:
O mijn excuses, ik begrijp net dat ik vertraagd naar K2 zoekt K3 kijk, want opgenomen.
Ik snap nu waarom jullie al weten wie eruit is!
Ja, ik snap nu dat de timing wat raar was!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vond jouw opmerking over die drags al zo misplaatst daarnet.
En terecht! En we gaan ook nooit meer naar een concert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef YPPY het volgende:
Als Noa wint, krijgt Anna nooit een cd of dvd of broodtrommel of wat dan ook van K3
Dat dus!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef YPPY het volgende:
Als Noa wint, krijgt Anna mijn dame nooit een cd of dvd of broodtrommel of wat dan ook van K3
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef YPPY het volgende:
Als Noa wint, krijgt Anna nooit een cd of dvd of broodtrommel of wat dan ook van K3
Ik heb al kaartjes..... dus Josje moet winnen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
En terecht! En we gaan ook nooit meer naar een concert.
Ja en alleen omdat ze belgisch isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:20 schreef Pvoesss het volgende:
Alleen de belgen gunnen het haar denk ik
Die stuur je maar terug.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:21 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik heb al kaartjes..... dus Josje moet winnen!
quote:
Zouden ze een imago probleem hebben in Belgie:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:22 schreef huuphuup het volgende:
zal mn vader leuk vinden dit promo-liedje voor de polisie![]()
hihi
ja natuurlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nu ben ik weer voor Josje!!!!!
zn hele bek is scheefquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:12 schreef Pvoesss het volgende:
Zijn haarlijn is wel scheef![]()
[ afbeelding ]
dat zal de criminelen afschrikkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:24 schreef chacama het volgende:
[..]
Zouden ze een imago probleem hebben in Belgie:
Hoofd politie roept hulp in van studio 100
dan moet het een meisje worden anders kloppen de bakerpraatjes niet meer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Spekarmen ook best wel. Ze draagt rondom
heeft ie niet ooit es iets gehad ofzo?quote:
Ja, precies.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:26 schreef chacama het volgende:
[..]
dan moet het een meisje worden anders kloppen de bakerpraatjes niet meer.
Eensch!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja natuurlijk![]()
als je hier zegt dat je voor Noa bent krijg je een ban!
vind ik
ik mag toch hopen van niet..... damn... die kaartjes zijn straks niets meer waard.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Noa maakt denk ik wel de meeste kans.
op de belgische marktplaats wellicht welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef chacama het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet..... damn... die kaartjes zijn straks niets meer waard.
weer een bureau falliet..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef chacama het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet..... damn... die kaartjes zijn straks niets meer waard.
Tel daarbij op dat het door Geer en Beau wordt gepresenteerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:31 schreef YPPY het volgende:
Dat gat in de muur lijkt me echt verschrikkelijk.
Hier nog zo een..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:31 schreef YPPY het volgende:
Ik wil naar bed, maar de uitslag is nog steeds niet geweest.
dat was je altijd alquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nu ben ik weer voor Josje!!!!!
Echt japanse televisie. Zoek maar eens naar Human Tetris op Youtube...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat het door Geer en Beau wordt gepresenteerd.
Flop dus.
Jarno zit verdiept in z'n laptop en moet mijn gegil aanhoren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hier nog zo een..
Swets is al naar boven met z'n boek
bwaaahahahahahahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:36 schreef huuphuup het volgende:
hihihi
ja Noa wordt kei-beroemd!![]()
ze wordt namelijk de new bff van Paris Hilton
Die zijn nu goud waard.quote:
best friend forever.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:38 schreef sjak het volgende:
Durf het bijna niet te vragen, ik heb het programma wel eens gezien maar wat betekent bff
AHA, ik had al veel bedacht voor die laatste f maar aan forever had ik NOOIT gedachtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
best friend forever.
vooral dat forever is wel mooi in het geval van Paris
Die nieuwe presentatrice vind ik vele malen erger met haar musicalstemgeluid!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:39 schreef amaranta het volgende:
En als ze nu dan die vreselijke schreeuwlelijk van de ochtenden halen op zappelin. (die van sprookjesfeest)
en weer K3 opzetten kan ik straks ook gerust mijn verlof in gaan.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:39 schreef chacama het volgende:
Fleur zit nu met half geopende oogjes op de bank heel zachtjes mamasa mee te zingen.... Morgen kan ik ze bij elkaar vegen, maar beloofd is beloofd ze mocht het afkijken als ze vanmiddag zou rusten.. en dat deed ze.
Heb jij het over die de programmas aan elkaar zingt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Die nieuwe presentatrice vind ik vele malen erger met haar musicalstemgeluid!
Niet. In de winkel zijn ze goedkoper.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:41 schreef huuphuup het volgende:
okay, dan nu serious business![]()
deze, wel of niet? *weethetnietmeer*
http://www.cafemoda.nl/shop/product/874_cafe_moda
of deze:
http://www.vd.nl/vendWebS(...)enen/Laars/G20519995
die van de sprookjesboom vind ik nog wel ok, maar die andere! My god! De z@ppelincasting director moet maar lekker met vakantie!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij het over die de programmas aan elkaar zingt?
Ik heb het over Marike ofzoiets die sprookjesfeest doet.
geen ritsen en mijn kuiten zijn vrij te groot jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:08 schreef moussy het volgende:
Zitten in die van V&D ritsen? Jouw kuiten te dik pinq? 'T zijn laarzen voor kanariepootjes?! Ik denk dat ik morgen even met René ga kijken voor die. Naar dat ze maat 36 heeft
geen ritsenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
geen ritsen en mijn kuiten zijn vrij te groot jaik heb ook maat 36
de 37 zitten strak om mn kuiten, de 36 kreeg ik er niet eens omheen
ja hequote:
ik vind ze ook wel erg hoog hoor, maarja...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:04 schreef pinquit het volgende:
whoe das mij iets te hoog belaanmaar ze zijn wel sexy
Kan best als je straks decadent in je merc staptquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:11 schreef Belana het volgende:
[..]
ja he
[..]
ik vind ze ook wel erg hoog hoor, maarja...
ik denk dat ik dat maar doe ja. maar dan koop ik wel de 30 euro versie bij van haren. das beter voor mn saldo. Ik heb mn meiske maar uit dr bedje geplukt voor n voeding, ze heeft gewoon bijna 8 uur geslapenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:47 schreef snoopy het volgende:
die 2e huup. Of allebei eigenlijk!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Kan best als je straks decadent in je merc stapt
zouden de dieren dan een extra snoepje krijgen bij de DA?quote:
Als ze dat snoepje zou eten, reed ik de hele dag heen-en-weer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 08:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
zouden de dieren dan een extra snoepje krijgen bij de DA?![]()
je hoeft het bed ook niet warm te zettenquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:15 schreef Stout het volgende:
Blij dat ik geen waterbed heb zeg... een warm bed...getver
Als ik erin duik wil ik dat ie koud is....daarna is warm wel lekker maar niet te warm
quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:15 schreef Stout het volgende:
Blij dat ik geen waterbed heb zeg... een warm bed...getver
Als ik erin duik wil ik dat ie koud is....daarna is warm wel lekker maar niet te warm
quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:32 schreef E.T. het volgende:
Ik mis het waterbed ook nog wel hoor!
Die van ons bleef stinken op een gegeven moment, en ongestabiliiseerd hardside is niet meer te koop![]()
De energie-afrekening dat jaar was wel heel leuk.. dat was een leuke bijkomstigheid
heb je niet t heen en weer wiebel gevoel op zo'n ding? men geint wel eens dat je er zeeziek op word?quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:50 schreef Lois het volgende:
Ons waterbed was lek...
Daarbij hadden we het briljante idee om op
zolder te gaan slapen en hij paste niet door het trapgat. Dus dan maar een gewone boxspring.
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik eigenhandig het trapgat opengebroken
welnee, das hetzelfde als dat een waterbed altijd warm isquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je niet t heen en weer wiebel gevoel op zo'n ding? men geint wel eens dat je er zeeziek op word?
totaal gestabiliseerd kan niet, dan lig je op een plank.quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:57 schreef Stout het volgende:
Ik heb een keer in een hotel op zo'n ding geslapen, een die ook nog totaal gestabiliseerd zou zijn...nou ik lag dr naast hoor, werd dr doodziek op. Nevernooit meer (ligt aan mij hoor, heb evenwichtsstoornis)
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:23 schreef Oxymoron het volgende:
Kort door de bocht
* Oxy is net uit bed!!![]()
Maar het was, echt gaaf!
Later meer!![]()
`quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:29 schreef huuphuup het volgende:
haha lekker bijgeslapen dus Oxyfijn dat het gaaf was.
Yps![]()
hmm bedden. Als ik volgend jaar weer mn geld terugkrijg van de belastingdienst dan koop ik een boxspringvan 1.80 breed. Dat staat al zo enorm lang op mn verlanglijstje
ff een paar dagen flink neussprayen en eventueel stomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:08 schreef Ticootje het volgende:
Pfff, ik word echt gek van m'n oren. Die zitten dus al een week dicht, en klikken, gapen en blazen helpt allemaal niet. Ik voel ook echt een soort druk achter m'n oren. Het is echt vervelend.
oh maar ik wil er denk ik eentje van de ikeaquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
`
Wij hebben een hele rare maat bed die net groter is dan de gangbare maat, en dan kan je dus nooit meer zomaar hoeslakens kopen, behalve hele dure in speciale winkels of je moet echt een keer geluk hebben. Dat is echt onwijs irritant!
Nee, extra lang en extra breed, maar net geen kingsize. Meestal hebben ze extra lang al niet, en dan heb je steeds van die hoeken die losschietenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:53 schreef moussy het volgende:
[..]
ff een paar dagen flink neussprayen en eventueel stomen.
Kim, jullie hebben een rond bed?
Nee, de hele reden dat dit matras bleef stinken was omdat het 15% (ofzo) gestabiliseerd was dan zit er dus een soort van schuimrubber laag in. Maar daarin staat het water dus stil en gaat het veel eerder stinken, ook met conditioner. De truc is om het dan na een jaar of 2 'even' leeg te pompen en door te spoelen. Maar ja ik had er 'even' geen zin in om 700 liter water erin, eruit en er weer in te pompen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:43 schreef moussy het volgende:
[..]de waterzakken zijn ook niet meer los te koop?
ik oefende me een waterhoofd.. maar ik blijf het niet fijn/ handig vindenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:23 schreef E.T. het volgende:
sexen op een waterbed gaat primaJe moet wel ff oefenen
(maar das met slapen op zo'n ding ook.. de eerste nacht deed ik ook geen oog dicht)
Nu een boxspring van Ikea, slaapt prima.. maar haalt het niet bij m'n waterbed.. f
waarom vond je ongestabliseerd lekkerder?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, de hele reden dat dit matras bleef stinken was omdat het 15% (ofzo) gestabiliseerd was dan zit er dus een soort van schuimrubber laag in. Maar daarin staat het water dus stil en gaat het veel eerder stinken, ook met conditioner. De truc is om het dan na een jaar of 2 'even' leeg te pompen en door te spoelen. Maar ja ik had er 'even' geen zin in om 700 liter water erin, eruit en er weer in te pompen.
Mijn eerste matras was inderdaad volledig ongestabiliseerd, maar nadat daar na een jaar of 10 een naad kapot ging kon ik dus geen volledig ongestabiliseerd matras meer krijgen... helaas.
Dat ligt lekkerder. Hoe meer gestabiliseerd des te minder het als een waterbed aanvoelt en hoe meer als een oud uitgezakt matras.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef Belana het volgende:
[..]
waarom vond je ongestabliseerd lekkerder?
Ik had wel veel diepgang.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:08 schreef trui het volgende:
swets is toch stabiel genoeg van zichzelf, belana!
Nee, je raakt hooguit de bodem.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat niet riskant bij een waterbed?
klinkt wel logischquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ligt lekkerder. Hoe meer gestabiliseerd des te minder het als een waterbed aanvoelt en hoe meer als een oud uitgezakt matras.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:42 schreef trui het volgende:
hoe denk jij dat die lekke naad is ontstaan.
heeft Swets een lekke naad?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:42 schreef trui het volgende:
hoe denk jij dat die lekke naad is ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |