Allee Gertje, wa is da zo vor un apparaat??quote:
Maar hij is NIET de vader van Karens baby he!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:56 schreef pinquit het volgende:
ik heb bij die gert altijd gelijk: "omg het lijkt me zó erg als dat je vader is![]()
" erg he?
haha.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Allee Gertje, wa is da zo vor un apparaat??
Scheelt toch een paar lettertjes? Of laat je die vanwege deze reden achterwege?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Gertje zn vriendinnetje is mijn naamgenote
basics bij Espritquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
does laten zien wat je gekauft hebt?
ik ben nog steeds dingen in en uit mn mandjes aan het doen
neenee die had k al doorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar hij is NIET de vader van Karens baby he!
in t echt heet ik geen M. hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Scheelt toch een paar lettertjes? Of laat je die vanwege deze reden achterwege?
Ah!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in t echt heet ik geen M. hoor![]()
nee ik vind dat de Belse versie van mijn naam1 pot nat
mamase mamasa mamasakamumba![]()
Eens! En Gert moet zich scheren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:00 schreef YPPY het volgende:
O, en Gerard moet van het podium vallen en opzouten.
Koentjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Eens! En Gert moet zich scheren.
Maar het Clouseaumannetje is wel leuk!
Mag hij dan samen met Gordon in die kast?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gerard moet terug inde kast en dan de sleutel weggooien
Koentje is inderdaad wel tof. Alleen spreekt hij de 'w' niet uit als hij een bezittelijk voornaamwoord gebruikt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Eens! En Gert moet zich scheren.
Maar het Clouseaumannetje is wel leuk!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Koentje![]()
ik blijf hem charmant vinden
Miguel is toch met mega mindy getrouwd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:05 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind miguel altijd in de notenclub zo leuk![]()
ja zegt wikipediaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Miguel is toch met mega mindy getrouwd?
Ja!.. Helaas wel daar gaan helemaal al mijn kansen tegen Mega Mindy kan ik niet opquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Miguel is toch met mega mindy getrouwd?
Ach, met zo'n roze masker op ziet hij misschien niet of het echt Mindy is!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja!.. Helaas wel daar gaan helemaal al mijn kansen tegen Mega Mindy kan ik niet op![]()
quote:
Zouden ze dat weleens gedaan hebben.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ach, met zo'n roze masker op ziet hij misschien niet of het echt Mindy is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |