Allee Gertje, wa is da zo vor un apparaat??quote:
Maar hij is NIET de vader van Karens baby he!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:56 schreef pinquit het volgende:
ik heb bij die gert altijd gelijk: "omg het lijkt me zó erg als dat je vader is![]()
" erg he?
haha.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Allee Gertje, wa is da zo vor un apparaat??
Scheelt toch een paar lettertjes? Of laat je die vanwege deze reden achterwege?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Gertje zn vriendinnetje is mijn naamgenote
basics bij Espritquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
does laten zien wat je gekauft hebt?
ik ben nog steeds dingen in en uit mn mandjes aan het doen
neenee die had k al doorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar hij is NIET de vader van Karens baby he!
in t echt heet ik geen M. hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Scheelt toch een paar lettertjes? Of laat je die vanwege deze reden achterwege?
Ah!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in t echt heet ik geen M. hoor![]()
nee ik vind dat de Belse versie van mijn naam1 pot nat
mamase mamasa mamasakamumba![]()
Eens! En Gert moet zich scheren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:00 schreef YPPY het volgende:
O, en Gerard moet van het podium vallen en opzouten.
Koentjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Eens! En Gert moet zich scheren.
Maar het Clouseaumannetje is wel leuk!
Mag hij dan samen met Gordon in die kast?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gerard moet terug inde kast en dan de sleutel weggooien
Koentje is inderdaad wel tof. Alleen spreekt hij de 'w' niet uit als hij een bezittelijk voornaamwoord gebruikt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Eens! En Gert moet zich scheren.
Maar het Clouseaumannetje is wel leuk!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Koentje![]()
ik blijf hem charmant vinden
Miguel is toch met mega mindy getrouwd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:05 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind miguel altijd in de notenclub zo leuk![]()
ja zegt wikipediaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Miguel is toch met mega mindy getrouwd?
Ja!.. Helaas wel daar gaan helemaal al mijn kansen tegen Mega Mindy kan ik niet opquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Miguel is toch met mega mindy getrouwd?
Ach, met zo'n roze masker op ziet hij misschien niet of het echt Mindy is!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja!.. Helaas wel daar gaan helemaal al mijn kansen tegen Mega Mindy kan ik niet op![]()
quote:
Zouden ze dat weleens gedaan hebben.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ach, met zo'n roze masker op ziet hij misschien niet of het echt Mindy is!
Dan moet ik maar snel naar de Bart Smit en een maskertje scorenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ach, met zo'n roze masker op ziet hij misschien niet of het echt Mindy is!
ik wilde het nog zeggenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef amaranta het volgende:
Oh, alle belgen spreken de W niet uit als ze een bezittelijk voornaamwoord gebruiken.
hahahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:11 schreef chacama het volgende:
[..]
Zouden ze dat weleens gedaan hebben.....
Zoals Koen hem uitspreekt vind ik het erg mooi ja, maar de meeste Vlamingen maken er toch wat anders van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik wilde het nog zeggendaar hebben ze er een paar miljoen van in vlaanderen
ik vind het vlaams trouwens een uitermate charmante en mooie taalmits niet enorm plat
Ik vond jouw opmerking over die drags al zo misplaatst daarnet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:14 schreef PM-girl het volgende:
O mijn excuses, ik begrijp net dat ik vertraagd naar K2 zoekt K3 kijk, want opgenomen.
Ik snap nu waarom jullie al weten wie eruit is!
Ja, ik snap nu dat de timing wat raar was!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vond jouw opmerking over die drags al zo misplaatst daarnet.
En terecht! En we gaan ook nooit meer naar een concert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef YPPY het volgende:
Als Noa wint, krijgt Anna nooit een cd of dvd of broodtrommel of wat dan ook van K3
Dat dus!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef YPPY het volgende:
Als Noa wint, krijgt Anna mijn dame nooit een cd of dvd of broodtrommel of wat dan ook van K3
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef YPPY het volgende:
Als Noa wint, krijgt Anna nooit een cd of dvd of broodtrommel of wat dan ook van K3
Ik heb al kaartjes..... dus Josje moet winnen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
En terecht! En we gaan ook nooit meer naar een concert.
Ja en alleen omdat ze belgisch isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:20 schreef Pvoesss het volgende:
Alleen de belgen gunnen het haar denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |