Idd, dit is echt schandalig eigenlijk, ze zullen er vast wel een goede reden voor hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:03 schreef Roi het volgende:
Ze plaatsen in de winkels namelijk altijd zo klein en in zo'n kuthoekje dat het toch nooit gaat checken
Klootzakken. Kom er eigenlijk sowieso niet, voor een echte burger gaat men naar Burger King!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Elke macdonalds kan andere prijzen hebben
Helemaal waar. Hoeveel broodjes spons ik daar ook mag eten ik blijf een gevoel van honger houden.quote:
Het is verbazingwekkend dat mensen überhaupt zulk slecht kwalitatief voedsel mogen verkopen. Op McDonalds voer alleen overleef je het geen 3 maanden. Dan sterf je aan nier- en leverfalen. Very nice.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:22 schreef mrcool het volgende:
[..]
Helemaal waar. Hoeveel broodjes spons ik daar ook mag eten ik blijf een gevoel van honger houden.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend dat mensen überhaupt zulk slecht kwalitatief voedsel mogen verkopen. Op McDonalds voer alleen overleef je het geen 3 maanden. Dan sterf je aan nier- en leverfalen. Very nice.
Ik heb geen prijslijst voor je.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:03 schreef Roi het volgende:
Heeft iemand een link naar een prijslijst van de McDonalds?
Ze plaatsen in de winkels namelijk altijd zo klein en in zo'n kuthoekje dat het toch nooit gaat checken, maar nu wil ik eigenlijk eens rustig bekijken wat het nou allemaal kost.
[ afbeelding ] < thanks!
Lang niet zo sad als Mc.Donalds. En denk je dat de rest van Amerika vrolijk beweegt nou het eten van fastfood?quote:
Het leukste is dat mensen dat dan gewoon voor waarheid aannemen en vinden dat McDonalds daarom slecht isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:41 schreef Maikuuul het volgende:
Die film supersize me
6 weken niet bewegen en vet voedsel vreten ... goh wat een wonder dat je klachten krijgt
Zo sad he die film
Ik zou zeggen probeer t eens...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:42 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het leukste is dat mensen dat dan gewoon voor waarheid aannemen en vinden dat McDonalds daarom slecht is
Ben je het met me eens dat niet bewegen met een normaal en gezond dagelijks dieet beter is dan niet bewegen met een dagelijkse portie fastfood?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:47 schreef Maikuuul het volgende:
Niet bewegen is altijd ongezond, mcdonalds of niet.
Klopt. Het is lang geleden dat ik m gezien heb maar t kwam erop neer dat hij dat niet mocht weigeren geloof ik. Hier kennen we dat formaat sowieso al niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:51 schreef ASSpirine het volgende:
Ooit al gedacht wat de naam van de docu betekent?
Het gaat om de supersize menu dat buiten proporties is
Bij de meeste fastfoodketens kun je inmiddels wel redelijk gevarieerd eten. Dat je teveel van alles binnenkrijgt heeft toch te maken met degene die het uiteindelijk in z'n mond stopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:43 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer t eens...
En het had net zo goed een andere fastfoodketen kunnen zijn.
Serieus joh!?!??!?!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:55 schreef 2dope het volgende:
Euroknallers kosten in ieder geval 1 euro!
En daarvoor gaan die mensen dus niet naar fastfoodketens. Haal jij er weleens iets anders dan vet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:54 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Bij de meeste fastfoodketens kun je inmiddels wel redelijk gevarieerd eten.
Kun je 'n fastfoodketen daar de schuld van geven?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:57 schreef mrcool het volgende:
[..]
En daarvoor gaan die mensen dus niet naar fastfoodketens. Haal jij er weleens iets anders dan vet?
Oh nee, dat zeker niet. Dat zou net zoiets zijn als Marlboro aanklagen omdat je longkanker hebt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:13 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Kun je 'n fastfoodketen daar de schuld van geven?
of 2 euroquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:55 schreef 2dope het volgende:
Euroknallers kosten in ieder geval 1 euro!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:36 schreef Basilicumman het volgende:
Ik meen ooit op Wikipedia gelezen te hebben dat McDonald's alle panden in de buurt opkocht. Dit zou dan gebeuren om te voorkomen dat er concurrenten in zouden komen. Kan iemand dit bevestigen? Of natuurlijk afdoen als een fabel.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:36 schreef Basilicumman het volgende:
Ik meen ooit op Wikipedia gelezen te hebben dat McDonald's alle panden in de buurt opkocht. Dit zou dan gebeuren om te voorkomen dat er concurrenten in zouden komen. Kan iemand dit bevestigen? Of natuurlijk afdoen als een fabel.
Wat een onzin. Alsof iedere dag naar de chinees op de hoek wel gezond zou zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend dat mensen überhaupt zulk slecht kwalitatief voedsel mogen verkopen. Op McDonalds voer alleen overleef je het geen 3 maanden. Dan sterf je aan nier- en leverfalen. Very nice.
Twee vijf-un-zeventig!? In utrecht betaal je er 3,15 voor!quote:
Klopt, omdat het dan zo druk is. Mensen komen toch wel en ze gooien het menuvoordeel eruit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:40 schreef mutzenbacher het volgende:
vorige koninginnedag hadden ze alle menu's 50% duurder gemaakt ofzo
McDonalds Scheveningen is pas teringduur zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:40 schreef mutzenbacher het volgende:
vorige koninginnedag hadden ze alle menu's 50% duurder gemaakt ofzo
Later in je leven krijg je er mee te maken ,quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef JustRob het volgende:
Zo slecht is Mc Donald's niet. Ik eet er al zowat drie jaar lang bijna elke doordeweekse schooldag (no shit) en eet altijd hetzelfde: Friet met hamburgers.
Ben nooit een pondje aangekomen. I shit you not. Maar goed, mijn lichaamsbouw heeft daar waarschijnlijk ook wat mee te maken. Toch heb ik nooit gezondheidsklachten gehad, ooit.
Het is maar 1 keten.quote:
Dit inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:52 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik ga daar denk ik eten vanavond door dit topic. Je wordt bedankt TS
Ik rook al bijna 8 jaar nooit ergens last van gehad. Roken slecht voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef JustRob het volgende:
Zo slecht is Mc Donald's niet. Ik eet er al zowat drie jaar lang bijna elke doordeweekse schooldag (no shit) en eet altijd hetzelfde: Friet met hamburgers.
Ben nooit een pondje aangekomen. I shit you not. Maar goed, mijn lichaamsbouw heeft daar waarschijnlijk ook wat mee te maken. Toch heb ik nooit gezondheidsklachten gehad, ooit.
De euroknallertjes zijn duidelijk maar de rest staat nergens goed aangegeven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef jamesstewart het volgende:
waarom moet je de prijzen weten van mcdonalds troep, dat kan nooit veel kosten
Komt opeens, als je op een ochtend hard begint te hoesten of ernstige hoofdpijn begint en je hartklachten begint te krijgen. Dan heb je 20 jaar geen last gehad van Roken, maar maakt een minuut al die tijd weer ''goed''.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik rook al bijna 8 jaar nooit ergens last van gehad. Roken slecht voor je
Bedoel t ook niet serieus. Ik quote iemand die zegt dat hij al zolang elke dag bij de Mc komt en nooit last heeft van iets. Wat logisch is omdat je net als in jouw voorbeeld dit niet op jongere leeftijd krijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Komt opeens, als je op een ochtend hard begint te hoesten of ernstige hoofdpijn begint en je hartklachten begint te krijgen. Dan heb je 20 jaar geen last gehad van Roken, maar maakt een minuut al die tijd weer ''goed''.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Later in je leven krijg je er mee te maken ,
7 yuan hier, ik win.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:58 schreef Drassss het volgende:
Mc Chickens, heerlijk voor 1,10 Dollar in Amerika, wat een land he!
Drie menu's? Dus drie big macs, drie patat en drie frisdrank?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
BigMac Menu in Hong Kong -> Omgerekend 1,13 Euro![]()
Had er 3 op
Chinaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Drie menu's? Dus drie big macs, drie patat en drie frisdrank?
Srsly?
Ja had echt verrekes honger in dat klimaat, big macs en patat waren zo achter de kiezen, drinken beetje gedeeldquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Saekerhett het volgende: *Was in 2010
[..]
Drie menu's? Dus drie big macs, drie patat en drie frisdrank?
Srsly?
Succes met je hart en vaatziektenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef JustRob het volgende:
Nope, als je een McDonalds moet openen, moet je aan alle richtlijnen voldoen, de prijslijst is overal hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Elke macdonalds kan andere prijzen hebben
Dan viel het juist niet op zou je zeggen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:59 schreef Synthesist het volgende:
Laatst was ik bij de macdonalds, ik had van die bonnen dus toen moest ik wel weer even ouderwets junken.
Eerste ergernis waren de kutkinderen met hun domme opmerkingen en burgerlijke ouders. En het tweede wat opviel was de onleesbare menukaart rechts in de hoek
Scherpe opmerkingquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:38 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dan viel het juist niet op zou je zeggen.
Verklaar de prijsverschillen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:16 schreef Fubupower het volgende:
[..]
Nope, als je een McDonalds moet openen, moet je aan alle richtlijnen voldoen, de prijslijst is overal hetzelfde.
Nope.. het zijn maar adviesprijzen. En voor sommige producten gelden idd prijsafspraken voor alle filialen, maar over het algemeen zijn ze redelijk vrij in de prijs.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:16 schreef Fubupower het volgende:
[..]
Nope, als je een McDonalds moet openen, moet je aan alle richtlijnen voldoen, de prijslijst is overal hetzelfde.
als het KFC was, kon ik het begrijpenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:42 schreef mrcool het volgende:
[..]
Lang niet zo sad als Mc.Donalds. En denk je dat de rest van Amerika vrolijk beweegt nou het eten van fastfood?
redelijk, onleesbaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Jesse_James het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de beste kwaliteit en uit 2009 maar hoop dat je er wat mee kunt.
Net of jij nog nooit bij de Mc Donalds bent geweestquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:25 schreef boffer69 het volgende:
Mc donalds is gemaakte gezelligheidvoor dikkerds en pedo's.
de prijsverschillen liggen aan de ligging van de Mac Donalds, 50 ct duurder bij bijv. Mooi uitzichtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |