Idd, dit is echt schandalig eigenlijk, ze zullen er vast wel een goede reden voor hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:03 schreef Roi het volgende:
Ze plaatsen in de winkels namelijk altijd zo klein en in zo'n kuthoekje dat het toch nooit gaat checken
Klootzakken. Kom er eigenlijk sowieso niet, voor een echte burger gaat men naar Burger King!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Elke macdonalds kan andere prijzen hebben
Helemaal waar. Hoeveel broodjes spons ik daar ook mag eten ik blijf een gevoel van honger houden.quote:
Het is verbazingwekkend dat mensen überhaupt zulk slecht kwalitatief voedsel mogen verkopen. Op McDonalds voer alleen overleef je het geen 3 maanden. Dan sterf je aan nier- en leverfalen. Very nice.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:22 schreef mrcool het volgende:
[..]
Helemaal waar. Hoeveel broodjes spons ik daar ook mag eten ik blijf een gevoel van honger houden.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend dat mensen überhaupt zulk slecht kwalitatief voedsel mogen verkopen. Op McDonalds voer alleen overleef je het geen 3 maanden. Dan sterf je aan nier- en leverfalen. Very nice.
Ik heb geen prijslijst voor je.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:03 schreef Roi het volgende:
Heeft iemand een link naar een prijslijst van de McDonalds?
Ze plaatsen in de winkels namelijk altijd zo klein en in zo'n kuthoekje dat het toch nooit gaat checken, maar nu wil ik eigenlijk eens rustig bekijken wat het nou allemaal kost.
[ afbeelding ] < thanks!
Lang niet zo sad als Mc.Donalds. En denk je dat de rest van Amerika vrolijk beweegt nou het eten van fastfood?quote:
Het leukste is dat mensen dat dan gewoon voor waarheid aannemen en vinden dat McDonalds daarom slecht isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:41 schreef Maikuuul het volgende:
Die film supersize me
6 weken niet bewegen en vet voedsel vreten ... goh wat een wonder dat je klachten krijgt
Zo sad he die film
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |