In meer dan 20 jaar tijd lukt dat wel, idd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh, het is allemaal al op?? God wat gaat dat snel he , vermogen verspillen
En dat wat je kon verkopen voor een lucratief bedragquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh, het is allemaal al op?? God wat gaat dat snel he , vermogen verspillen
Moeten we nu medelijden krijgen?:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kreeg gewoon een hersentumor.
Maar je hebt die tumor nog steeds of niet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
In meer dan 20 jaar tijd lukt dat wel, idd.
IN het artikel zie ik alleen een stel domme dozen, die zich door de eerste de beste vol laten blaffen en nu op kosten van de maatschappij kindertjes opvoeden en ook nog doorleuk melden dat ze dat zien als bijdrage aan de maatschappij. Hallo, denk eens na voordat je kinderen de wereld op zet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het gaat over bijstandsuitkeringen.
Jij bij voorkeur sowieso nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:47 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Moeten we nu medelijden krijgen?:
Maar je hebt hem nog of niet (3e keer)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jij bij voorkeur sowieso niet
Waar lach ik hierom? Ik vraag het serieus....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja lachen he? Intelligente mensen maken graag grapjes over zulke dingen.
In het geval van banjerkanjer is dat wel heel erg veel gevraagd....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
IN het artikel zie ik alleen een stel domme dozen, die zich door de eerste de beste vol laten blaffen en nu op kosten van de maatschappij kindertjes opvoeden en ook nog doorleuk melden dat ze dat zien als bijdrage aan de maatschappij. Hallo, denk eens na voordat je kinderen de wereld op zet.
En helaas zijn dat soort mensen juist degenen met een gebrekkige mentaliteit, die ze dus ook nog over geven aan hun kroost. Raddraaiers in de dop.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
IN het artikel zie ik alleen een stel domme dozen, die zich door de eerste de beste vol laten blaffen en nu op kosten van de maatschappij kindertjes opvoeden en ook nog doorleuk melden dat ze dat zien als bijdrage aan de maatschappij. Hallo, denk eens na voordat je kinderen de wereld op zet.
Dan was ik 20 jaar geleden al dood geweest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar je hebt hem nog of niet (3e keer)
Medelijden krijg je ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jij bij voorkeur sowieso niet
In dat geval vraag ik dus (wederom serieus) als je zo goed bent in het opzetten van bedrijven en die met winst doorverkopen, ....waarom neem je dan genoegen met een 'karig inkomen' van zo'n uitkering?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dan was ik 20 jaar geleden al dood geweest.
Ja en?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dan was ik 20 jaar geleden al dood geweest.
Ondanks dat ik ziek ben, heb ik daarna nog wel diverse pleegkids opgevangen en werk ik nog altijd. Op vrijwillige basis, om anderen te helpen. Jouw hele houding die je ten opzichte van mij aanneemt zegt niets over mij, maar je laat wel heel duidelijk zien wie jij zelf bent. Mensen als jij mijd ik in het normale leven. Ik heb liever mensen om me heen die intelligent zijn en enig gevoel van waarden en normen kennen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:49 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
In het geval van banjerkanjer is dat wel heel erg veel gevraagd....
Want bij gezinnen die een keertje 'echte' cola al als luxe zien staat uiteraard op iedere kinderkamer een eigen TV en laptop ..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:25 schreef Zienswijze het volgende:
@ moussie: je hoeft niet elk kind een eigen TV en een laptop te geven op zijn kamer hoor. Gratis welteverstaan.
En je hoeft niet per se lid te zijn van een sportclub om te kunnen sporten. Je kan ook gewoon op straat een potje voetballen of rondjes rennen.
ach je vergeet een belangrijk ding als ik lees van diverse dames dat ze van 2004 al een uitkering hebben en zo en dan daarna lees dat ze kinderen hebben van 1, 3 , 5 , 7 jaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment tikken, maar ik kan dat niet altijd. Er zijn periodes dat ik niet kan staan, of lopen, en er zijn zelfs periodes waarin ik niet kan spreken en zelfs niet hoesten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In dat geval vraag ik dus (wederom serieus) als je zo goed bent in het opzetten van bedrijven en die met winst doorverkopen, ....waarom neem je dan genoegen met een 'karig inkomen' van zo'n uitkering?
Daarnaast, zelfs als je geen eigen onderneming wil opzetten, je kan typen (dat blijkt wel) , je kunt jezelf verweren (dat blijkt wel) , waarom ga je dan niet gewoon werken, ergens op de administratie oid?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Mensen als jij mijd ik in het normale leven. Ik heb liever mensen om me heen die intelligent zijn en enig gevoel van waarden en normen kennen.
Ja ze stoppen niet met neuken zonder condoom.......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach je vergeet een belangrijk ding als ik lees van diverse dames dat ze van 2004 al een uitkering hebben en zo en dan daarna lees dat ze kinderen hebben van 1, 3 , 5 , 7 jaar
Hopelijk gaat er bij iemand nu een lichtje branden ...
even kijken of hier mensen wakker zijn...
Grote meid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ondanks dat ik ziek ben, heb ik daarna nog wel diverse pleegkids opgevangen en werk ik nog altijd. Op vrijwillige basis, om anderen te helpen. Jouw hele houding die je ten opzichte van mij aanneemt zegt niets over mij, maar je laat wel heel duidelijk zien wie jij zelf bent. Mensen als jij mijd ik in het normale leven. Ik heb liever mensen om me heen die intelligent zijn en enig gevoel van waarden en normen kennen.
Dat je hier in xx minuten een paar regels kan tikken betekent anders niet dat je met 180 aanslagen per minuut in de administratie ergens kan beginnen en dat ook nog eens 7-8 uur per dagquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In dat geval vraag ik dus (wederom serieus) als je zo goed bent in het opzetten van bedrijven en die met winst doorverkopen, ....waarom neem je dan genoegen met een 'karig inkomen' van zo'n uitkering?
Daarnaast, zelfs als je geen eigen onderneming wil opzetten, je kan typen (dat blijkt wel) , je kunt jezelf verweren (dat blijkt wel) , waarom ga je dan niet gewoon werken, ergens op de administratie oid?
Ga eens werken ipv je hand ophouden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Want bij gezinnen die een keertje 'echte' cola al als luxe zien staat uiteraard op iedere kinderkamer een eigen TV en laptop ..
En in een grotere stad op straat gaan voetballen .. het is je even ontgaan dat dat lang niet overal kan, even lekker buiten spelen? Voor je het weet wordt je als hangjeugd verwijdert of opgepakt ..
Ja en nee .. waarom? is dan meer de reden .. kijk ook eens naar de leeftijden van de kinderen ..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja ze stoppen niet met neuken zonder condoom.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |