Het is dat het tegen mijn natuur ingaat, maar mensen zoals jij zou ik haast een leerzame ervaring toe willen wensen .. al was het alleen maar om je te laten beseffen dat gezondheid en een goedbetaalde baan vandaag geen garantie biedt voor de toekomstquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:30 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik zit er ook ruim boven, maar dat kan je dit soort volk niet wijsmaken,
Voor mij zijn en blijven het klagers zonder recht op klagen.
Laten ze verdomme blij zijn met wat ze krijgen om de hele dag geen ene flikker uit te voeren.
Je raad maar een end weg snotneus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, 13? Hopelijk kom je tot betere inzichten als je later groot bent.
Als je met 10 jaar werkervaring diverse bedrijfjes gehad hebt zegt iets in mij dat je geen goede ondernemer bent. Universitair of niet, je bent 'fout' bezig geweest dat durf ik nu al te beweren. Of kun jij aangeven waarom jij diverse bedrijven gehad hebt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Mijn WAO uitkering was iig het viervoud van mijn bijstandsuitkering. Ik heb een aantal eigen bedrijven gehad, en leidinggevende functies. Ik ben niet een of andere mbo snol maar heb gewoon mijn universitaire studie afgerond. Ik zou het zeer op prijs stellen als je je toon wat aanpast.
Juist wel, een goedlopend bedrijf doorverkopen is best lucratief.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je met 10 jaar werkervaring diverse bedrijfjes gehad hebt zegt iets in mij dat je geen goede ondernemer bent. Universitair of niet, je bent 'fout' bezig geweest dat durf ik nu al te beweren. Of kun jij aangeven waarom jij diverse bedrijven gehad hebt?
Dit dus! Het is vaak ook echt 'een bepaald type vrouw' , dat valt nu al op.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:36 schreef Zienswijze het volgende:
De sociale zekerheid is veel te ver doorgeschoten. Uitkeringen prima, maar alleen uitkeringen voor mensen die het echt nodig hebben. Iedereen moet werken, tenzij je echt niet anders kan.
En vrouwen (of mannen) die het vertikken om een volwaardig diploma te halen maar het wel presteren om 4 kinderen te krijgen met een onbetrouwbare patner, waardoor ze later gaan scheiden, verdienen het niet om een uitkering te krijgen.
Voor ik verder ga, hoeveel jaar heb jij gewerkt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:35 schreef moussie het volgende:
[..]
Het is dat het tegen mijn natuur ingaat, maar mensen zoals jij zou ik haast een leerzame ervaring toe willen wensen .. al was het alleen maar om je te laten beseffen dat gezondheid en een goedbetaalde baan vandaag geen garantie biedt voor de toekomst
En dan durven klagen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Juist wel, een goedlopend bedrijf doorverkopen is best lucratief.
En dat geloof ik dus niet. Wel dat een goedlopend bedrijf doorverkopen goed is maar niet dat jij diverse goedlopende bedrijven gehad hebt in die tien jaar tijd. Noem eens een bedrijfsnaam, eentje maar. Dan weet ik namelijk genoeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
50 euro erop dat ze dat niet zegt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En dat geloof ik dus niet. Wel dat een goedlopend bedrijf doorverkopen goed is maar niet dat jij diverse goedlopende bedrijven gehad hebt in die tien jaar tijd. Noem eens een bedrijfsnaam, eentje maar. Dan weet ik namelijk genoeg.
Als dat zo lucratief was begrijp ik niet zo goed wat jij in de bijstand te zoeken hebt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om jou te overtuigen, maar wel om mijn privacy (en dat van anderen) te beschermen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En dat geloof ik dus niet. Wel dat een goedlopend bedrijf doorverkopen goed is maar niet dat jij diverse goedlopende bedrijven gehad hebt in die tien jaar tijd. Noem eens een bedrijfsnaam, eentje maar. Dan weet ik namelijk genoeg.
Omdat het een doos is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als dat zo lucratief was begrijp ik niet zo goed wat jij in de bijstand te zoeken hebt.
Wegbezuinigd uit de WAO nadat ik 100% arbeidsongeschikt raakte door ziekte.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als dat zo lucratief was begrijp ik niet zo goed wat jij in de bijstand te zoeken hebt.
Hoe voorspellend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om jou te overtuigen, maar wel om mijn privacy (en dat van anderen) te beschermen.
Ik geloof je niet. Heel je verhaal niet trouwens......vuile profiteur.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wegbezuinigd uit de WAO nadat ik 100% arbeidsongeschikt raakte door ziekte.
Zoek even een quote van mij waarin ik dat beweer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Hoe voorspellend.
Als jij het zo goed geboerd had, dan loop je hier niet te zeiken dan je te weinig krijgt uit de ruif.
Je hebt het toch verkocht en geld gebeurd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wegbezuinigd uit de WAO nadat ik 100% arbeidsongeschikt raakte door ziekte.
Verleden en heden... er is een verschil.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:43 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Je hebt het toch verkocht en geld gebeurd?
Ja maar daarna toen ik weer als loonslaaf ben gaan werken blabla (wedden...)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:43 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Je hebt het toch verkocht en geld gebeurd?
Zie boven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zoek even een quote van mij waarin ik dat beweer?
Nee hoor, ik kreeg gewoon een hersentumor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar daarna toen ik weer als loonslaaf ben gaan werken blabla (wedden...)
Oh, het is allemaal al op?? God wat gaat dat snel he , vermogen verspillenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Verleden en heden... er is een verschil.
En die is niet weggehaald?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kreeg gewoon een hersentumor.
Ik kan er ook slecht tegen. Je hebt mensen die iedere dag proberen om hun "probleem" te boven te komen en dat is in mijn optiek een reden om ruimhartig uitkeringen te verstrekken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:30 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Voor mij zijn en blijven het klagers zonder recht op klagen.
Laten ze verdomme blij zijn met wat ze krijgen om de hele dag geen ene flikker uit te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |