abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73339147
En hier verder over zin en onzin over werken/hand ophouden voor geld elke maand.
pi_73339162
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:17 schreef Bommenlegger het volgende:
En hier verder over zin en onzin over werken/hand ophouden voor geld elke maand.
Ja , we waren gebleven bij het gegeven dat sommige domme mensen niet inzien dat wanneer je iets NIET hoeft te betalen , indirect inkomsten zijn.
pi_73339177
Muis was aan zet voor de verdediging van hand ophouden.
pi_73339227
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nou ok daar gaan we: Ik krijg: GEEN kinderbijslag, GEEN zorgtoeslag, GEEN vrijstelling gemeentelijke belastingen, GEEN tegemoedkoming voor kinderen. Sterker nog, ...ik betaal WEL gemeentelijke belastingen. Ik krijg GEEN tegemoetkoming voor sport en/of ontspanning maar moet daar weer WEL voor betalen.

Waar haal ik dus ook dat voordeel ??
Niet om het één of ander hoor, maar ik heb ook keihard gewerkt en alle premies betaald voor ik ziek en arbeidsongeschikt werd. Met het betalen van al die premies waarmee ik zogenaamd mijn rechten op uitkering betaalde in geval van arbeidsongeschiktheid, werd ik vervolgens pardoes wegbezuinigd uit de WAO en de bijstand in geslingerd.

Mocht het zo zijn dat ook jij eens vreselijk ziek gaat worden of wat ongeluk op je pad treft, dan heb ook jij al dat prachtige voordeel. Ik denk alleen niet, dat je daar erg blij van zal gaan worden.
pi_73339228
Ik wil nog graag een antwoord van Moussie over dat niet optellen bij je inkomen van kwijtgescholden belastingen e.d.
pi_73339286
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Niet om het één of ander hoor, maar ik heb ook keihard gewerkt en alle premies betaald voor ik ziek en arbeidsongeschikt werd. Met het betalen van al die premies waarmee ik zogenaamd mijn rechten op uitkering betaalde in geval van arbeidsongeschiktheid, werd ik vervolgens pardoes wegbezuinigd uit de WAO en de bijstand in geslingerd.

Mocht het zo zijn dat ook jij eens vreselijk ziek gaat worden of wat ongeluk op je pad treft, dan heb ook jij al dat prachtige voordeel. Ik denk alleen niet, dat je daar erg blij van zal gaan worden.
Kan je fluiten?
Fluit er dan maar naar.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:22:26 #7
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_73339290
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja , we waren gebleven bij het gegeven dat sommige domme mensen niet inzien dat wanneer je iets NIET hoeft te betalen , indirect inkomsten zijn.
dat is inderdaad wel het geval je moet alle plussen bij elkaar optellen en dan de minnen daar weer van af halen ..
Dat is wat je netto over houd per maand om van te leven..

Dus niet van ik heb maar 1000¤ van mijn loon maar ook de huur toeslag er bij op tellen..
en de rest van de potjes ook dingen die je normaal wel hoor te betalen want dat is het geld wat je overhoud ..
dus die aan de plus kant komen te staan ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_73339311
quote:

[..]

Hoeveel jaar heb jij gewerkt totdat je arbeidsongeschikt werd?
pi_73339316
quote:

[..]

Ja ok, maar het gaat nu om die moedertjes zonder partner (vaste, waarschijnlijk wel meerdere neukertjes) die hun hand ophouden. Niet over mensen die écht iets mankeren.....
pi_73339324
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:22 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Kan je fluiten?
Fluit er dan maar naar.
Wil je het echt weten? Nee, dat kan ik niet. Als je Myasthenia Gravis hebt, ben je niet in staat om te fluiten.
pi_73339336
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Hoeveel jaar heb jij gewerkt totdat je arbeidsongeschikt werd?
10 jaar.
pi_73339351
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Wil je het echt weten? Nee, dat kan ik niet. Als je Myasthenia Gravis hebt, ben je niet in staat om te fluiten.
Luister wijsneus, hoelang heb jij gewerkt voor je ongeschikt raakte om te werken?
pi_73339357
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wil nog graag een antwoord van Moussie over dat niet optellen bij je inkomen van kwijtgescholden belastingen e.d.
Dat is toch niet specifiek voor uitkeringsgerechtigden, daar kan iedereen met een (te laag) inkomen gebruik van maken
pleased to meet you
pi_73339358
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja ok, maar het gaat nu om die moedertjes zonder partner (vaste, waarschijnlijk wel meerdere neukertjes) die hun hand ophouden. Niet over mensen die écht iets mankeren.....
Het gaat over bijstandsuitkeringen.
pi_73339359
@ moussie: je hoeft niet elk kind een eigen TV en een laptop te geven op zijn kamer hoor. Gratis welteverstaan.

En je hoeft niet per se lid te zijn van een sportclub om te kunnen sporten. Je kan ook gewoon op straat een potje voetballen of rondjes rennen.
pi_73339370
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:24 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Luister wijsneus, hoelang heb jij gewerkt voor je ongeschikt raakte om te werken?
Stel je toon maar een beetje bij.
pi_73339377
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:24 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

10 jaar.
Wow, en jij verwacht omdat je maar 10 jaar gewerkt hebt het volle pond te krijgen?
Misschien wil je ons eens vertellen hoe oud je bent?
pi_73339421
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nope, alleen als je kinderen hebt krijg je de fokpremie.
Wat Piet zegt... en voor vakantiegeld wordt er door het klootjesvolk dus gewoon gewerkt, terwijl mensen met een uitkering hun hand ophouden terwijl ze in feite het hele jaar al vakantie hebben.

Ik ben helemaal niet tegen uitkeringen, maar af en toe zou je na het lezen van dit soort bedragen spontaan willen afschaffen..
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:28:15 #19
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_73339444
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:25 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Wow, en jij verwacht omdat je maar 10 jaar gewerkt hebt het volle pond te krijgen?
die zit nog niet op de helft van mij
En als ik uitval krijg ik nog minder dan het minimum.
EN dan heb ik wel ruim 2,3 keer zo veel gewerkt
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_73339458
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:25 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Stel je toon maar een beetje bij.
Waarom zou ik bij een parasiet die maar een werkleven heeft van 10 jaar?
En dan verwachten op de volle pot.
Schaam je.
Elke cent die je kriigt moet je blij mee zijn.
Jij bent alleen tevreden als je het onderste uit de kan hebt,
Want je hebt AL 10 jaar sociale lasten betaald.
pi_73339470
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:25 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Mijn WAO uitkering was iig het viervoud van mijn bijstandsuitkering. Ik heb een aantal eigen bedrijven gehad, en leidinggevende functies. Ik ben niet een of andere mbo snol maar heb gewoon mijn universitaire studie afgerond. Ik zou het zeer op prijs stellen als je je toon wat aanpast.
pi_73339504
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef RAVW het volgende:

[..]

die zit nog niet op de helft van mij
En als ik uitval krijg ik nog minder dan het minimum.
EN dan heb ik wel ruim 2,3 keer zo veel gewerkt
Ik zit er ook ruim boven, maar dat kan je dit soort volk niet wijsmaken,
Voor mij zijn en blijven het klagers zonder recht op klagen.
Laten ze verdomme blij zijn met wat ze krijgen om de hele dag geen ene flikker uit te voeren.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:31:45 #23
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_73339534
Zie ik nou 1.700 netto staan in de OP van deel 1? Dan zijn we te ver doorgeschoten met subsidies en kortingen .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_73339547
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:29 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Mijn WAO uitkering was iig het viervoud van mijn bijstandsuitkering. Ik heb een aantal eigen bedrijven gehad, en leidinggevende functies. Ik ben niet een of andere mbo snol maar heb gewoon mijn universitaire studie afgerond. Ik zou het zeer op prijs stellen als je je toon wat aanpast.
Als jij dat allemaal had, en je je zo slim voordoet, dan was je zo wijs geweest om wat aan de kant te leggen.
Maar dat deed je niet, dus ben je niks meer dan een domme muts met een hoop babbels.
Enne....je krijgt wat je verdiend.
Nog meer?
pi_73339599
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:32 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Als jij dat allemaal had, en je je zo slim voordoet, dan was je zo wijs geweest om wat aan de kant te leggen.
Maar dat deed je niet, dus ben je niks meer dan een domme muts met een hoop babbels.
Enne....je krijgt wat je verdiend.
Nog meer?
Hoe oud ben jij, 13? Hopelijk kom je tot betere inzichten als je later groot bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')