Ja , we waren gebleven bij het gegeven dat sommige domme mensen niet inzien dat wanneer je iets NIET hoeft te betalen , indirect inkomsten zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:17 schreef Bommenlegger het volgende:
En hier verder over zin en onzin over werken/hand ophouden voor geld elke maand.
Niet om het één of ander hoor, maar ik heb ook keihard gewerkt en alle premies betaald voor ik ziek en arbeidsongeschikt werd. Met het betalen van al die premies waarmee ik zogenaamd mijn rechten op uitkering betaalde in geval van arbeidsongeschiktheid, werd ik vervolgens pardoes wegbezuinigd uit de WAO en de bijstand in geslingerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou ok daar gaan we: Ik krijg: GEEN kinderbijslag, GEEN zorgtoeslag, GEEN vrijstelling gemeentelijke belastingen, GEEN tegemoedkoming voor kinderen. Sterker nog, ...ik betaal WEL gemeentelijke belastingen. Ik krijg GEEN tegemoetkoming voor sport en/of ontspanning maar moet daar weer WEL voor betalen.
Waar haal ik dus ook dat voordeel ??
Kan je fluiten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Niet om het één of ander hoor, maar ik heb ook keihard gewerkt en alle premies betaald voor ik ziek en arbeidsongeschikt werd. Met het betalen van al die premies waarmee ik zogenaamd mijn rechten op uitkering betaalde in geval van arbeidsongeschiktheid, werd ik vervolgens pardoes wegbezuinigd uit de WAO en de bijstand in geslingerd.
Mocht het zo zijn dat ook jij eens vreselijk ziek gaat worden of wat ongeluk op je pad treft, dan heb ook jij al dat prachtige voordeel. Ik denk alleen niet, dat je daar erg blij van zal gaan worden.
dat is inderdaad wel het geval je moet alle plussen bij elkaar optellen en dan de minnen daar weer van af halen ..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja , we waren gebleven bij het gegeven dat sommige domme mensen niet inzien dat wanneer je iets NIET hoeft te betalen , indirect inkomsten zijn.
Hoeveel jaar heb jij gewerkt totdat je arbeidsongeschikt werd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Niet om het één of ander hoor, maar ik heb ook keihard gewerkt en alle premies betaald voor ik ziek en arbeidsongeschikt werd. Met het betalen van al die premies waarmee ik zogenaamd mijn rechten op uitkering betaalde in geval van arbeidsongeschiktheid, werd ik vervolgens pardoes wegbezuinigd uit de WAO en de bijstand in geslingerd.
Mocht het zo zijn dat ook jij eens vreselijk ziek gaat worden of wat ongeluk op je pad treft, dan heb ook jij al dat prachtige voordeel. Ik denk alleen niet, dat je daar erg blij van zal gaan worden.
Ja ok, maar het gaat nu om die moedertjes zonder partner (vaste, waarschijnlijk wel meerdere neukertjes) die hun hand ophouden. Niet over mensen die écht iets mankeren.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Nee, dat kan ik niet. Als je Myasthenia Gravis hebt, ben je niet in staat om te fluiten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:22 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kan je fluiten?
Fluit er dan maar naar.
10 jaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb jij gewerkt totdat je arbeidsongeschikt werd?
Luister wijsneus, hoelang heb jij gewerkt voor je ongeschikt raakte om te werken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Nee, dat kan ik niet. Als je Myasthenia Gravis hebt, ben je niet in staat om te fluiten.
Dat is toch niet specifiek voor uitkeringsgerechtigden, daar kan iedereen met een (te laag) inkomen gebruik van makenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wil nog graag een antwoord van Moussie over dat niet optellen bij je inkomen van kwijtgescholden belastingen e.d.
Het gaat over bijstandsuitkeringen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja ok, maar het gaat nu om die moedertjes zonder partner (vaste, waarschijnlijk wel meerdere neukertjes) die hun hand ophouden. Niet over mensen die écht iets mankeren.....
Stel je toon maar een beetje bij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:24 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Luister wijsneus, hoelang heb jij gewerkt voor je ongeschikt raakte om te werken?
Wow, en jij verwacht omdat je maar 10 jaar gewerkt hebt het volle pond te krijgen?quote:
Wat Piet zegt... en voor vakantiegeld wordt er door het klootjesvolk dus gewoon gewerkt, terwijl mensen met een uitkering hun hand ophouden terwijl ze in feite het hele jaar al vakantie hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, alleen als je kinderen hebt krijg je de fokpremie.
die zit nog niet op de helft van mijquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:25 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wow, en jij verwacht omdat je maar 10 jaar gewerkt hebt het volle pond te krijgen?
Misschien wil je ons eens vertellen hoe oud je bent?
Waarom zou ik bij een parasiet die maar een werkleven heeft van 10 jaar?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Stel je toon maar een beetje bij.
Mijn WAO uitkering was iig het viervoud van mijn bijstandsuitkering. Ik heb een aantal eigen bedrijven gehad, en leidinggevende functies. Ik ben niet een of andere mbo snol maar heb gewoon mijn universitaire studie afgerond. Ik zou het zeer op prijs stellen als je je toon wat aanpast.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:25 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wow, en jij verwacht omdat je maar 10 jaar gewerkt hebt het volle pond te krijgen?
Misschien wil je ons eens vertellen hoe oud je bent?
Ik zit er ook ruim boven, maar dat kan je dit soort volk niet wijsmaken,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
die zit nog niet op de helft van mij
En als ik uitval krijg ik nog minder dan het minimum.
EN dan heb ik wel ruim 2,3 keer zo veel gewerkt
Als jij dat allemaal had, en je je zo slim voordoet, dan was je zo wijs geweest om wat aan de kant te leggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Mijn WAO uitkering was iig het viervoud van mijn bijstandsuitkering. Ik heb een aantal eigen bedrijven gehad, en leidinggevende functies. Ik ben niet een of andere mbo snol maar heb gewoon mijn universitaire studie afgerond. Ik zou het zeer op prijs stellen als je je toon wat aanpast.
Hoe oud ben jij, 13? Hopelijk kom je tot betere inzichten als je later groot bent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:32 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Als jij dat allemaal had, en je je zo slim voordoet, dan was je zo wijs geweest om wat aan de kant te leggen.
Maar dat deed je niet, dus ben je niks meer dan een domme muts met een hoop babbels.
Enne....je krijgt wat je verdiend.
Nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |