Het hoeft voor mij ook niet heel extreem. Gewoon wat erotisch vind ik al voldoende.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo heel spannend en extreem is Playboy toch niet. Gewoon doen.
Je hebt je eigen slaapkamer? Zo ja daar ophangen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:02 schreef Laag het volgende:
Ik zag een playboy-kalender voor volgend jaar in de winkel liggen en die zou ik dolgraag willen hebben. Mijn probleem is echter dat ik nog bij mijn ouders woon en ik niet weet hoe mijn sociale omgeving (en dan vooral mijn moeder en zusje) daarop zullen reageren.
Wat zouden jullie doen?
Dan moet ik alsnog met toiletpapier in mijn handen buiten de kamer lopen. Dan kan ik net zo goed een hele wc in mijn kamer laten bouwen, maar ja, hoe krijg je ouders nou weer zo ver dat ze ook dat nog goed vinden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gewoon ophangen en gelijk ernaast een toiletrolhouder plaatsen
wel zo hygiėnisch
Ghehe ik ben wel benieuwd wat ze daar zouden zeggen.quote:
gewoon opsparen en een mooie sinterklaas surprise voor je zusje van boetseren...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:17 schreef Laag het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog met toiletpapier in mijn handen buiten de kamer lopen. Dan kan ik net zo goed een hele wc in mijn kamer laten bouwen, maar ja, hoe krijg je ouders nou weer zo ver dat ze ook dat nog goed vinden?
Open daar gewoon een nieuwe, vraag je om ervaringen van ouders ofzoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:33 schreef Laag het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar ik dit topic kwijt kon. Van mij mag het verplaatst worden.
Als ik van de mods mag dubbeposten, wil ik dat best doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Open daar gewoon een nieuwe, vraag je om ervaringen van ouders ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |