SPOILER: voor vrouwen en homo's (vooral homo's)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Geen belspelmeisjes meer om op te fappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
Dat was ook de reden waarom ik klikte.quote:Op maandag 21 september 2009 21:21 schreef afcajos het volgende:
Ik mis de link met BT (breatthaking?)
Die werd weer gebuzzed?quote:Op maandag 21 september 2009 21:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wist je nog toen die ene keer toen 2004 z'n topic terug wilde?
TS studeert marketingquote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat was ook de reden waarom ik klikte.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:22 schreef zoekjewat het volgende:
je kon 10000 euro winnen, dus ik heb 1x gebeld, ik kwam erin, ik loste de puzzel op-dacht ik.
-> moest ik een getal onder de 10 kiezen....
![]()
U HEEFT HET TOSTI IJZER GEWONNEN
Het tosti-ijzer doet het nog steeds en ik heb er nog dagelijks plezier van. Topding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, wat heeft TS nou aan met deze offtopic reacties?quote:
goedzo jong! hopelijk brand je er je vingers aan!quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het tosti-ijzer doet het nog steeds en ik heb er nog dagelijks plezier van. Topding!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
quote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef Penisbaard het volgende:
Toch mis ik het wel een beetje, het was in ieder geval beter dan al die Tellsellbagger
Ik welquote:Op maandag 21 september 2009 21:47 schreef Wisheh het volgende:
het waren idd wel fapbare chicks...niet dat ik dat deed uiteraard
Ik zat constant te kijken met mijn broek op de enkelsquote:Op maandag 21 september 2009 21:47 schreef Wisheh het volgende:
het waren idd wel fapbare chicks...niet dat ik dat deed uiteraard
Mensen die liever slechte reclame's voor huishoudproducten die toch niet werken hebben dan belspelchicksquote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef Snowcold het volgende:
Mensen die belspelprogramma's terug willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |