sluit zich bij jou aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Flikker toch op man, Telekids is het beste kinderprogramma ooit gemaakt, de meeste hier zijn ermee opgegroeid!
Voor ons is dat het beste ooit maar of het het beste ooit is..............quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Flikker toch op man, Telekids is het beste kinderprogramma ooit gemaakt, de meeste hier zijn ermee opgegroeid!
idd,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Voor ons is dat het beste ooit maar of het het beste ooit is..............
Ik heb even voor je ge-googled:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd,
ouders van ons blikken terug op pipo de clown en dingen van toen. Kinderen van nu zullen terugblikken op ....... ???
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, toen ze 5 waren. Nu ben je 20 of ouder.
hehe, allemaal onbekendquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:32 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik heb even voor je ge-googled:
- Hannah Montana
- Dinosaur King
- Yin Yang Yo
- Bzt-show
Ja laatmaar :S
klopt jah,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:34 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaa dus?![]()
Telekids was vroeger HET zaterdagochtendprogramma. Ik zat elke zaterdagochtend '' voor dat ik moest voetballen '' om 09:00 voor de buis.
Ik ben nu 22 maar ik vond het zeer vermakelijk om het weer terug te zien. Wel kort, iets langer dan anderhalf uur. Had liever gewoon een marathon gezien van 6 uur. Van 12:00 tot 18:00 onder het motto: Het allerbeste van Telekids
Maar hoe dan ook. Ik heb genoten
Ok!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
11 oktober, met Carlo Boszhard. En als het een succes wordt, gaan ze een serie maken.
Ik ben laatst in Beeld & Geluid geweest, je wilt niet weten hoeveel mensen boven de 20 graag herinneringen ophalen in de kindertelevisie-hoek. Retro en nostalgie is altijd in geweest, mensen vinden het heerlijk om mooie zaken uit de jeugd terug te zien, dus deze opmerking slaat gewoon nergens op.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef TC03 het volgende:
Triest zeg, al die volwassen mensen hier die naar Telekids gaan zitten kijken.![]()
![]()
Ik vroeg het niet eens, gewoon heel stilletjes de trap af...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt jah,
ik stond smorgens om 6:55 op, vader en moeder wakker maken: mam, pap mag de tv aan
en dan zat ik smorgens al tv te kijken tot 12
ik kon niet bij de knopquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet eens, gewoon heel stilletjes de trap af...en dan al om 6 uur 's nachts kijken naar het programma-overzicht van RTL4 en de tekenfilmpjes voor de eigenlijke uitzending. *snik* Mooie tijden.
ik ook, als je gaat kijken stiekem veel mensen die zeggen: ik heb gekekenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:55 schreef StefanKollaart het volgende:
Ben heel benieuwd naar de kijkcijfers.
Btw: ik ben een nzb-tje van deze uitzending aan het voorbereiden, om op de hoogte te blijven, kijk ff naar spot 1085208 op FTD. Je kan dit heel makkelijk doen door 1085208 in het zoekbalkje van FTD te typen.
Hoezo? Lekkere jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef TC03 het volgende:
Triest zeg, al die volwassen mensen hier die naar Telekids gaan zitten kijken.![]()
![]()
Ik ging altijd in m'n ouders bed liggen en dan gingen we op een mini-tv'tje telekids kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahah volgens mij heeft echt iedereen die dekbedherinneringen!
Je blijft er voor op?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:19 schreef StefanKollaart het volgende:
De kijkcijfers komen vannacht rond 04.00 beschikbaar!
Nee, ik meld t alleen evenquote:
Half 8, maar verwacht niet meer dan 200.000 kijkers hoor en dat is voor midden op de zaterdagmiddag al gigantisch hoog/quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:19 schreef StefanKollaart het volgende:
De kijkcijfers komen vannacht rond 04.00 beschikbaar!
245.000 dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Half 8, maar verwacht niet meer dan 200.000 kijkers hoor en dat is voor midden op de zaterdagmiddag al gigantisch hoog/
Het valt mij echt gigantisch tegenquote:
Was jij degene die op 2 miljoen gokte? Op zaterdagmiddag kijken er gewoon niet zoveel mensen tv.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:35 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Het valt mij echt gigantisch tegen
Tis twee keer zoveel dan vorige week op dat zelfde tijdstip. Plus dat er weinig promotie was. Ik vind het nette cijfers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:35 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Het valt mij echt gigantisch tegen
Promotie liet inderdaad te wensen over, wist er alleen van omdat ik het hier las.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tis twee keer zoveel dan vorige week op dat zelfde tijdstip. Plus dat er weinig promotie was. Ik vind het nette cijfers.
De naam alleen al: de tuinruimers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:53 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het tegenvallen, op hetzelfde tijdstip kijken er wel 500.000 mensen naar tuinruimers op SBS6
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |