Je blijft er voor op?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:19 schreef StefanKollaart het volgende:
De kijkcijfers komen vannacht rond 04.00 beschikbaar!
Nee, ik meld t alleen evenquote:
Half 8, maar verwacht niet meer dan 200.000 kijkers hoor en dat is voor midden op de zaterdagmiddag al gigantisch hoog/quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:19 schreef StefanKollaart het volgende:
De kijkcijfers komen vannacht rond 04.00 beschikbaar!
245.000 dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Half 8, maar verwacht niet meer dan 200.000 kijkers hoor en dat is voor midden op de zaterdagmiddag al gigantisch hoog/
Het valt mij echt gigantisch tegenquote:
Was jij degene die op 2 miljoen gokte? Op zaterdagmiddag kijken er gewoon niet zoveel mensen tv.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:35 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Het valt mij echt gigantisch tegen
Tis twee keer zoveel dan vorige week op dat zelfde tijdstip. Plus dat er weinig promotie was. Ik vind het nette cijfers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:35 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Het valt mij echt gigantisch tegen
Promotie liet inderdaad te wensen over, wist er alleen van omdat ik het hier las.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tis twee keer zoveel dan vorige week op dat zelfde tijdstip. Plus dat er weinig promotie was. Ik vind het nette cijfers.
De naam alleen al: de tuinruimers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:53 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het tegenvallen, op hetzelfde tijdstip kijken er wel 500.000 mensen naar tuinruimers op SBS6
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |