het eindequote:Telekids was een populair kinderprogramma op de Nederlandse familietelevisiezender RTL 4. De eerste uitzending was op 2 oktober 1989 om 18.25 uur, na het eerste zes uur nieuws. In het begin presenteerde alleen Irene Moors het programma en werd het iedere dag uitgezonden. Om er nog wat meer kracht onder te zetten kwam Carlo Boszhard in 1993 erbij, waarna het programma een grote populariteit kende. Telekids werd vanaf dat moment iedere zaterdagochtend live uitgezonden tussen 7 en 12 uur. Later werden alle tekenfilms naar het begin geschoven waardoor het studioprogramma om 9 uur begon. In de begintijd werd Telekids ook soms gepresenteerd door Manon Thomas en Caroline Tensen. Ook werd Telekids in de beginjaren gepresenteerd door Marc Postelmans, Marcel de Nijs en Bart Bosch. Deze presentatoren vielen in, wanneer Irene op vakantie ging. Deze heren verdwenen echter snel. Anniko van Santen presenteerde Telekids vanaf 1992. Zij nam de doordeweekse uitzendingen over van Irene. Nadat de doordeweekse uitzendingen waren geschrapt, presenteerde Anniko de, van Telekids afgeleide, programma's de Cartoon Express (1993-1999) en Teleteens.
ja, en dan ga ik me toch springen die ene keer in het jaar dat ik naar zo'n foute tent gaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Je weet dat je in een foute tent bent als ze dit liedje draaien op het eind
Nee, dat is bijna nooit een succes. Gewoon zo houden, jammer als je het gemist hebt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef gateway het volgende:
jammer dat het is afgelopen..... Herhalen van telekids kan niet denk ik, heb je allemaal oude artiesten in het programma.... daar snappen de kleinen van nu niks van....
Maar Weer telekids met Carlo en Irene : Ik zeg: DOEN!
Ik weet het niet, vind ze nu namelijk totaal niet grappig meer bij life&cookin'quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef gateway het volgende:
jammer dat het is afgelopen..... Herhalen van telekids kan niet denk ik, heb je allemaal oude artiesten in het programma.... daar snappen de kleinen van nu niks van....
NEE!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef gateway het volgende:
Ja, 10 jaar lang een decennium geledenquote:
Maar even begonnen aan die marathonuitzending. Die uitzending smaakte naar meer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:01 schreef Qunix het volgende:
Hier meer!!!!!!
http://www.youtube.com/user/carloireneonline#grid/uploads
Meteen erna? Volgens mij pas in de loop van de komende weken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:04 schreef thefreakje het volgende:
vanaf 18:0 staat de aflevering op rtlgemist.nl
Volgens mij was het de bedoeling dat de 4 telekidsfilms meteen erna werden uitgezonden, weet iemand op welke zender?
Nee.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:04 schreef thefreakje het volgende:
vanaf 18:0 staat de aflevering op rtlgemist.nl
Volgens mij was het de bedoeling dat de 4 telekidsfilms meteen erna werden uitgezonden, weet iemand op welke zender?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:10 schreef Kwaliteit het volgende:
YES VANDAAG!
niet alleen telekids deze maand.
ook zowat alle films!
hier de programmering:
Uitzending: RTL 4,
- ’20 Jaar Telekids’, zaterdag 3 oktober, tussen 16.30 en 18.00 uur.
- ‘Het Geheim Van De Zonnesteen’, op 18 oktober (7.45 uur) en 24 oktober (12.35 uur).
- ‘De Parel Van De Woestijn’, op 24 oktober (14.00 uur).
- ‘De Vloek Van Griebelstein’, op 25 oktober (8.00 uur) en 31 oktober (13.10 uur).
- ‘Het Monster Van Toth’, op 31 oktober (14.20 uur) en 1 november (7.30 uur).
ik ga overigens alles opnemen en proberen online te gooien.
Dikedrukte kan ook een uur eerder beginnen, nogal onduidelijk!
ik ga ervanuit dat deze half5 start! volgens RTL4 TEXT
Op hun website wel, staan toch wel wat leuke filmpjes. Ook hebben ze het een en ander op Youtube gezet. Is gewoon erg weinig plek in de normale programering.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:06 schreef Qunix het volgende:
Btw... RTL doet ook niet veel met zijn 20 jaar jubileum....
Ze hebben het verdeeld over de maand: Rad van Fortuin, Hou van Holland, Telekids en gister TV Kantine en er komen ook nog terugblikprogramma's geloof ik. Meer hoeft toch ook niet? 25 is een veel beter jubileum om te vieren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:06 schreef Qunix het volgende:
Btw... RTL doet ook niet veel met zijn 20 jaar jubileum....
Rad van fortuin?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:08 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ze hebben het verdeeld over de maand: Rad van Fortuin, Hou van Holland, Telekids en gister TV Kantine en er komen ook nog terugblikprogramma's geloof ik. Meer hoeft toch ook niet? 25 is een veel beter jubileum om te vieren.
M'n DVDspeler doet nogal raar met branden, kan dus iets uitlopen..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:01 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik heb het opgenomen, vanavond pleur ik
het op nieuwsgroepen en morgen op youtube
11 oktober, met Carlo Boszhard. En als het een succes wordt, gaan ze een serie maken.quote:
Flikker toch op man, Telekids is het beste kinderprogramma ooit gemaakt, de meeste hier zijn ermee opgegroeid!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef TC03 het volgende:
Triest zeg, al die volwassen mensen hier die naar Telekids gaan zitten kijken.![]()
![]()
scheer je weg uit dit topic danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef TC03 het volgende:
Triest zeg, al die volwassen mensen hier die naar Telekids gaan zitten kijken.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |