die ken ik nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
Om sommige KvK nummers moest ik soms huilen.![]()
Oa deze:
Oeh en nog meer om "de Lek".
Die vind ik nog steeds een zielig.
Wat een leuk verhaal hondjes, dat waren dan flink wat gaten als je tot 200 gulden komt met max 50 ct per gatquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:17 schreef hondjes het volgende:
Het is allemaal goed gekomen,quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:24 schreef Dementor het volgende:
En hebben jullie die gaten nog dicht gegooid?
Moet je dan eerst douchen??quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:04 schreef Marrije het volgende:
Brrr, wat is het koud in huis. Ik denk dat ik de verwarming maar even aan zet.
Mwoah, TB had gewoon een rotdag en was zich wat aan het afreageren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:39 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Het bleef gisteravond nog lange tijd onrustig in het 'media'-topic, zo te zien?
Koffie! En het zonnetje schijnt. Oh, scheen.
LUkt niet, zo zie ik haar al meer dan twee jaar...quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:08 schreef Dementor het volgende:
Oh jullie hebben het over TB, dat mens moet gewoon eens normaal doen.
Appel of kwarkquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:24 schreef Deisyy het volgende:
Kaat gefeliciteerd met je dochter, ik lust wel een stukje taart![]()
Liesje, één pot nat
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Appel of kwark, dochter is nu 22 jaar, nu vinden jullie mij vast wel stokoud.
Ja, naja ik weet het niet, had erg mijn vraagtekens bij haar plotselinge draai. (Nadat hij die kamer kort en klein had geslagen wilde ze nog wel verder met hem dacht ik) En dan steeds bedanken voor de reacties, haast alsof ze er wel klaar mee was, het gezeur.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
Die borderliner had toch het hele huis kort en klein getrapt?
Gefeliciteerd Kaat! Doe mij maar een stukje taart!
Nee we weten niet zeker of het een borderliner is, ze denkt het.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:40 schreef beequeen het volgende:
Welke borderliner hebben jullie het over?
Feli Kaat en voor mij ook geen taart. Ben niet zo van snoepen.
Ah ok, ff lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
Nee we weten niet zeker of het een borderliner is, ze denkt het.
Kun je een leven delen met een borderliner????
Wie zei dat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Bij mij schoot dat enge gewauwel over hoe homoseksualiteit een uitwas zou zijn totaal in het verkeerde keelgat.
Daarmee beledig je de helft van mijn vriendenkring.
Sluit mooi aan bij de media topicquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! 7 uur Theo en Thea opgenomenHeb gisteravond vannacht al helemaal in een deuk gelegen want ze begonnen met de aflevering die ik me nog helemaal kon herinneren.
(die over sex ging uiteraard
)
gefeliciteerdquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
21quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:00 schreef blomst het volgende:
[..]
gefeliciteerd, oud is maar net op wat voor leeftijd je bent begonnen met kinderen
Als mijn oudste 22 wordt ben ik 4 jaar ouder dan jij nu bentquote:
Wat bleef je rustig , mijn complimenten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemiddag,
hondjes wat een gedoe met die twee kapotte ramen, net terug uit Spanje dus wel thuis.
Nou sterkte ermee.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:14 schreef hondjes het volgende:
Meneer hondjes vraagt net of ik H. Mens een mooie man vindt.....
..
Die dondertroll. Tegenwoordig mag iedereen maar doen en laten wat ze willen, mensen met dieren en zelfs mannen met mannen. Ze vond het verder niet erg hoor, die uitwas. Alhoewel ze wel bang was dat echte mannen zo zouden verdwijnen. Zoiets. Maf wijf/vervelende troll.quote:
Namen en rugnummers!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
En ik vind 10 andere users in het mediatopic net zo ergerlijk (al is het af te toe ook vermakelijk) als TB.
Lopen de weddenschappen wanneer die reeks definitief gesloten wordt al?
En?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:14 schreef hondjes het volgende:
Meneer hondjes vraagt net of ik H. Mens een mooie man vindt.....
..
Wat een drama. Ik ben toch banger dat de Panda's verdwijnen eigenlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die dondertroll. Tegenwoordig mag iedereen maar doen en laten wat ze willen, mensen met dieren en zelfs mannen met mannen. Ze vond het verder niet erg hoor, die uitwas. Alhoewel ze wel bang was dat echte mannen zo zouden verdwijnen. Zoiets. Maf wijf/vervelende troll.
Ik denk 11 oktober rond een uur of 22.00.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!
Nee, het is ook een wisselwerking en er loopt wel meer typisch rond. Het is ook echt geweest. Uitgemolken.
Ik gok op 12 oktober.
Appel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een tijdje rustig blijft (ze durven nu ook niet te posten), dat het dan nog 1 keer oplaait en het vervolgens definitief gesloten wordt: 7 november.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!
Nee, het is ook een wisselwerking en er loopt wel meer typisch rond. Het is ook echt geweest. Uitgemolken.
Ik gok op 12 oktober.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een drama. Ik ben toch banger dat de Panda's verdwijnen eigenlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waterproof!Stil makes you sad, but no Panda.
quote:
maar jij heet ook geen DeisyyBitchquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook wel eens een rotdag, maar dan ga ik ook niet lopen schelden en zeggen dat anderen hun bek moeten houden![]()
Goedemorgen, lekker weertje, ik ga straks lekker met mijn kinderen de stad in en vanavond eten bij de Argentijn
Ik denk dat die behoefte zelf gecreëerd wordt en vooral zelf in stand wordt gehouden. Al dat gehakketak is ook wel vermakelijk op zijn tijd, maar dit gaat zo nergens meer over en als het al ergens over gaat dan slaat het nergens op. Maar vooral overal op terug. Daar is het echt elke dag Groundhog Dayquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Er is wel een behoefte aan het topic (gezien de snelheid van de pageviews), maar bij de VBL-situatie deden ze ook geen moeite de weggelopen users terug te winnen, dus dan is dat hier ook geen argument om het toch nog proberen open te houden.
Het is soms best een leuk topic en het wordt heel veel gelezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een tijdje rustig blijft (ze durven nu ook niet te posten), dat het dan nog 1 keer oplaait en het vervolgens definitief gesloten wordt: 7 november.
Er is wel een behoefte aan het topic (gezien de snelheid van de pageviews), maar bij de VBL-situatie deden ze ook geen moeite de weggelopen users terug te winnen, dus dan is dat hier ook geen argument om het toch nog proberen open te houden.
Kwark graag & gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
oh daar heb ik overheen gelezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Bij mij schoot dat enge gewauwel over hoe homoseksualiteit een uitwas zou zijn totaal in het verkeerde keelgat.
Daarmee beledig je de helft van mijn vriendenkring.
Dan komen ze hier!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
Op zich hoeft het niet dicht hoor. Maar we hebben al een "RLS" SC.
Ja, ik zit hier ook al Panda te wezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan komen ze hier!
*waterproof mascara van wimpers jankt![]()
En dat is knap hoor!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga straks even de stad in want ik moet een lampenkap.
In de woonkamer hing nog steeds alleen een draadje uit het plafond, maar ik dacht dat ik niet de technische skills zou hebben om daar een werkende lamp van te maken. Van de week toch maar eens geprobeerd, op een trapje op de tafel. Nou en tadaa! Nu hangt er een echte vitting met werkende lamp
En nu moet ik dus een kap.
Het heeft zo af en toe wel iets weg van de SC hè, bizar eigenlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het heeft zo af en toe wel iets weg van de SC hè, bizar eigenlijk
En ik vind 10 andere users in RLS SC net zo ergerlijk (als is het af en toe ook vermakelijk) als ........., maar heej, het is mijn eigen keuze om ze zo af en toe toch te lezen, dus van mij hoeft het echt niet dichtquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
En ik vind 10 andere users in het mediatopic net zo ergerlijk (al is het af te toe ook vermakelijk) als TB.
Lopen de weddenschappen wanneer die reeks definitief gesloten wordt al?
welkom hierquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
En ik vind 10 andere users in RLS SC net zo ergerlijk (als is het af en toe ook vermakelijk) als ........., maar heej, het is mijn eigen keuze om ze zo af en toe toch te lezen, dus van mij hoeft het echt niet dicht
Er zijn hier 10 users?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
En ik vind 10 andere users in RLS SC net zo ergerlijk (als is het af en toe ook vermakelijk) als ........., maar heej, het is mijn eigen keuze om ze zo af en toe toch te lezen, dus van mij hoeft het echt niet dicht
Daar heb je gelijk in, het is niet verplicht dat topic te lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Tof!quote:
Ongeveer 1,5u denk ik, er zat een pauze (quote:
"Queue the sun.."quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:19 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, het is ineens weer lékker, beschut in de zon!![]()
En de neuzen ook nog twee punten verloren, best een okeeje dag ondanks een mannetjespoes.
ik was uit in rotterdamquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe was 't uitgaansleven in Nijmegen?
Een mannetjespoes? Ben je besproeid ofwa?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:19 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, het is ineens weer lékker, beschut in de zon!![]()
En de neuzen ook nog twee punten verloren, best een okeeje dag ondanks een mannetjespoes.
Ik heb ook nog wel een 80 m2 beschikbaar...quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Onkruid gewied, gras gemaaid, geschoffeld en geharkt, 't was lekker buiten
Als je nu zo'n zitmaaier koopt, dan kun je alvast oefenen voor met de autoquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een 80 m2 beschikbaar...
je kent me al aardigquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Zal hier dan wel op uitdraaien![]()
[ afbeelding ]
Tis overigens allemaal sierbestrating, erg blij meequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je nu zo'n zitmaaier koopt, dan kun je alvast oefenen voor met de auto![]()
Dat zou mij ook wel passen. Maar ja, zoveel werk om het aan te leggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tis overigens allemaal sierbestrating, erg blij mee
Wat erg ditquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die dondertroll. Tegenwoordig mag iedereen maar doen en laten wat ze willen, mensen met dieren en zelfs mannen met mannen. Ze vond het verder niet erg hoor, die uitwas. Alhoewel ze wel bang was dat echte mannen zo zouden verdwijnen. Zoiets. Maf wijf/vervelende troll.
Jij bent goed bezig geweestquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
Toch doe ik dat altijd goed.
Schoonzus in ziekenhuis: 'Leuke trui heb je aan, zou ik ook wel willen.' Ik: 'Oh, het is koopzondag, ga ik wel even naar de H&M om er nog zo eentje te kopen.'
...
Hey! de dwaze dagen van De Bijenkorf, vandaag nog eens 25% erbovenop. Even kijken ... En ja hoor, wie loopt er weer naar buiten met een denimjurk van een nieuwe collectie en dus zonder korting en wie loopt er vervolgens een schoenenzaak in om tussen het salesgeweld een paar rode laarsjes van de nieuwe collectie voor het volle pond te scoren?
Juist. Klote uitverkoop.
Wat heb jij een gave zondag...lekker kopen kopen kopen....quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
Schoonzus in ziekenhuis: 'Leuke trui heb je aan, zou ik ook wel willen.' Ik: 'Oh, het is koopzondag, ga ik wel even naar de H&M om er nog zo eentje te kopen.'
...
Hey! de dwaze dagen van De Bijenkorf, vandaag nog eens 25% erbovenop. Even kijken ... En ja hoor, wie loopt er weer naar buiten met een denimjurk van een nieuwe collectie en dus zonder korting en wie loopt er vervolgens een schoenenzaak in om tussen het salesgeweld een paar rode laarsjes van de nieuwe collectie voor het volle pond te scoren?
Juist. Klote uitverkoop.
't Zal natuurlijk ook weer eens niet, maar ik vind 'r eigenlijk wel grappigquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat erg dit![]()
![]()
Ik vond het al niet normaal hoe ze tegen Tuinfluiter tekeer ging, maar dit slaat alles.
Lief van je.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
...
Juist. Klote uitverkoop.
Zekers, en ook van Daisy, want die kreeg ook om haar oren...quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zal natuurlijk ook weer eens niet, maar ik vind 'r eigenlijk wel grappig![]()
Al moet ze wel van Tuinfluitertje afblijven
Dus dat! Leave fluitertje alone.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond het al niet normaal hoe ze tegen Tuinfluiter tekeer ging, maar dit slaat alles.
Was dat niet die Pearlbutch?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:03 schreef hondjes het volgende:
En dan om tegen een moeder te zeggen, stuur je dochters maar langs...dat schoot bij mij verkeerd..
weet alleeen niet tegen wie ze het zei....
Dirty mind FTWquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zekers, en ook van Daisy, want die kreeg ook om haar oren...
Maar het ergelijke is gewoon dat stomme gore gepraat van haar...zonder humor...
En dan om tegen een moeder te zeggen, stuur je dochters maar langs...dat schoot bij mij verkeerd..
weet alleeen niet tegen wie ze het zei....
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
TB is een homofoob en PB is dat allesbehalve.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |