Het heeft zo af en toe wel iets weg van de SC hè, bizar eigenlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!
Nee, het is ook een wisselwerking en er loopt wel meer typisch rond. Het is ook echt geweest. Uitgemolken.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het heeft zo af en toe wel iets weg van de SC hè, bizar eigenlijk
En ik vind 10 andere users in RLS SC net zo ergerlijk (als is het af en toe ook vermakelijk) als ........., maar heej, het is mijn eigen keuze om ze zo af en toe toch te lezen, dus van mij hoeft het echt niet dichtquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
En ik vind 10 andere users in het mediatopic net zo ergerlijk (al is het af te toe ook vermakelijk) als TB.
Lopen de weddenschappen wanneer die reeks definitief gesloten wordt al?
welkom hierquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
En ik vind 10 andere users in RLS SC net zo ergerlijk (als is het af en toe ook vermakelijk) als ........., maar heej, het is mijn eigen keuze om ze zo af en toe toch te lezen, dus van mij hoeft het echt niet dicht
Er zijn hier 10 users?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
En ik vind 10 andere users in RLS SC net zo ergerlijk (als is het af en toe ook vermakelijk) als ........., maar heej, het is mijn eigen keuze om ze zo af en toe toch te lezen, dus van mij hoeft het echt niet dicht
Daar heb je gelijk in, het is niet verplicht dat topic te lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Tof!quote:
Ongeveer 1,5u denk ik, er zat een pauze (quote:
"Queue the sun.."quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:19 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, het is ineens weer lékker, beschut in de zon!![]()
En de neuzen ook nog twee punten verloren, best een okeeje dag ondanks een mannetjespoes.
ik was uit in rotterdamquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe was 't uitgaansleven in Nijmegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |