Ja, naja ik weet het niet, had erg mijn vraagtekens bij haar plotselinge draai. (Nadat hij die kamer kort en klein had geslagen wilde ze nog wel verder met hem dacht ik) En dan steeds bedanken voor de reacties, haast alsof ze er wel klaar mee was, het gezeur.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
Die borderliner had toch het hele huis kort en klein getrapt?
Gefeliciteerd Kaat! Doe mij maar een stukje taart!
Nee we weten niet zeker of het een borderliner is, ze denkt het.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:40 schreef beequeen het volgende:
Welke borderliner hebben jullie het over?
Feli Kaat en voor mij ook geen taart. Ben niet zo van snoepen.
Ah ok, ff lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
Nee we weten niet zeker of het een borderliner is, ze denkt het.
Kun je een leven delen met een borderliner????
Wie zei dat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Bij mij schoot dat enge gewauwel over hoe homoseksualiteit een uitwas zou zijn totaal in het verkeerde keelgat.
Daarmee beledig je de helft van mijn vriendenkring.
Sluit mooi aan bij de media topicquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! 7 uur Theo en Thea opgenomenHeb gisteravond vannacht al helemaal in een deuk gelegen want ze begonnen met de aflevering die ik me nog helemaal kon herinneren.
(die over sex ging uiteraard
)
gefeliciteerdquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Appel of kwark, dochter is nu 22 jaar, nu vinden jullie mij vast wel stokoud.
21quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:00 schreef blomst het volgende:
[..]
gefeliciteerd, oud is maar net op wat voor leeftijd je bent begonnen met kinderen
Als mijn oudste 22 wordt ben ik 4 jaar ouder dan jij nu bentquote:
Wat bleef je rustig , mijn complimenten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemiddag,
hondjes wat een gedoe met die twee kapotte ramen, net terug uit Spanje dus wel thuis.
Nou sterkte ermee.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:14 schreef hondjes het volgende:
Meneer hondjes vraagt net of ik H. Mens een mooie man vindt.....
..
Die dondertroll. Tegenwoordig mag iedereen maar doen en laten wat ze willen, mensen met dieren en zelfs mannen met mannen. Ze vond het verder niet erg hoor, die uitwas. Alhoewel ze wel bang was dat echte mannen zo zouden verdwijnen. Zoiets. Maf wijf/vervelende troll.quote:
Namen en rugnummers!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
En ik vind 10 andere users in het mediatopic net zo ergerlijk (al is het af te toe ook vermakelijk) als TB.
Lopen de weddenschappen wanneer die reeks definitief gesloten wordt al?
En?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:14 schreef hondjes het volgende:
Meneer hondjes vraagt net of ik H. Mens een mooie man vindt.....
..
Wat een drama. Ik ben toch banger dat de Panda's verdwijnen eigenlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die dondertroll. Tegenwoordig mag iedereen maar doen en laten wat ze willen, mensen met dieren en zelfs mannen met mannen. Ze vond het verder niet erg hoor, die uitwas. Alhoewel ze wel bang was dat echte mannen zo zouden verdwijnen. Zoiets. Maf wijf/vervelende troll.
Ik denk 11 oktober rond een uur of 22.00.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!
Nee, het is ook een wisselwerking en er loopt wel meer typisch rond. Het is ook echt geweest. Uitgemolken.
Ik gok op 12 oktober.
Appel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Appel of kwark, dochter is nu 22 jaar, nu vinden jullie mij vast wel stokoud.
Ik denk dat het een tijdje rustig blijft (ze durven nu ook niet te posten), dat het dan nog 1 keer oplaait en het vervolgens definitief gesloten wordt: 7 november.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!
Nee, het is ook een wisselwerking en er loopt wel meer typisch rond. Het is ook echt geweest. Uitgemolken.
Ik gok op 12 oktober.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een drama. Ik ben toch banger dat de Panda's verdwijnen eigenlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waterproof!Stil makes you sad, but no Panda.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |