Nu op RTL4 een jubileum terugblikquote:Telekids was een populair kinderprogramma op de Nederlandse familietelevisiezender RTL 4. De eerste uitzending was op 2 oktober 1989 om 18.25 uur, na het eerste zes uur nieuws. In het begin presenteerde alleen Irene Moors het programma en werd het iedere dag uitgezonden. Om er nog wat meer kracht onder te zetten kwam Carlo Boszhard in 1993 erbij, waarna het programma een grote populariteit kende. Telekids werd vanaf dat moment iedere zaterdagochtend live uitgezonden tussen 7 en 12 uur. Later werden alle tekenfilms naar het begin geschoven waardoor het studioprogramma om 9 uur begon. In de begintijd werd Telekids ook soms gepresenteerd door Manon Thomas en Caroline Tensen. Ook werd Telekids in de beginjaren gepresenteerd door Marc Postelmans, Marcel de Nijs en Bart Bosch. Deze presentatoren vielen in, wanneer Irene op vakantie ging. Deze heren verdwenen echter snel. Anniko van Santen presenteerde Telekids vanaf 1992. Zij nam de doordeweekse uitzendingen over van Irene. Nadat de doordeweekse uitzendingen waren geschrapt, presenteerde Anniko de, van Telekids afgeleide, programma's de Cartoon Express (1993-1999) en Teleteens.
Ik kon het niet laten ook te gaan kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij zou het opnemen. Daarom ben ik van Twitter naar hier verhuisd
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:07 schreef Feejx het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten ook te gaan kijkenIk neem het ook voor iemand anders op
Kom maar terug op twitter hoor
Ja inderdaad, in 20 jaar zijn er aardig wat bn'ers overleden.quote:
Sally Spectraquote:
volgens meende ik ook tom egberts langs zien te komen en die leek ook weining veranderd te zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:09 schreef groenen het volgende:
Ten Brink is daar grijzer dan nu.
dat zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoop genoeg om Carlo en Irene over te halen een nieuwe reeks te maken
Zal niet gaan gebeuren kan ik al meldenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoop genoeg om Carlo en Irene over te halen een nieuwe reeks te maken
Ik denk 2.000.000+quote:
Ik dacht uit Klazienaveen, dat dat dorpje zo naar haar heettequote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht uit Klazienaveen, dat dat dorpje zo naar haar heette
Is uit het laatste seizoen, ipv Spotlight en Ditjes en Datjes.quote:
Toen keek ik wat minder, moest altijd voetballenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:23 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Is uit het laatste seizoen, ipv Spotlight en Ditjes en Datjes.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht uit Klazienaveen, dat dat dorpje zo naar haar heette
had je geen videorecorder?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toen keek ik wat minder, moest altijd voetballen
Dat zijn de feiten!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Tranen met tuiten hier om die supersoakerdinggeval
dacht even dat het froger wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij leek een beetje op Johnny de Mol.
Jeremy Jacksonquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
ze hadden ook echt IEDEREEN daar, van mega beroemd tot internationaal mega beroemdgeweldig..
hey!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:30 schreef Stranger het volgende:
Ik verslikte me in een borrelnootje bij die taart in het gezicht van irene.
Het is mij, Rrrrrrrobertquote:
ja, dat was het briljante van telekids, ze kregen echt iedereen voor de camera en ze deden echt vanalles meequote:
quote:
Staat hier bijna full-time in de krantquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Peter André ook nooit meer van gehoord.
Haha, dat was zo geniaal gisteren in de tv-kantinequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Jantje zonder zn moeder, en zonder blender enzo, enzo, enzo, enzo, enzo, enzo, enzo, enzo, enzo, enzo, enzo, enzo, enzo, enzo en dekenkist
sow echt absoluut welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha, dat was zo geniaal gisteren in de tv-kantine
hier nog eenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihghighiihghgigiiiihihih! Ik lach me echt een kriek!
Ik zoek de .nzb morgen welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ben blij dat ik het ook opneem.. altijd leuk om eens terug te kijken!
En Linda - The Bitch Is Back!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:39 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop dat Lllllllllaura nog even in beeld komt
Wat een toestand! komt hier in huis nog wel wekelijk langs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Godver nou zit ik weer de hele tijd die stemmetjes te doen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:43 schreef TJDoornbos het volgende:
* Arnie Ik ben Arnie van de postcodeloterij HA HA HA HA HA
Ook een verkapping van Mooi!WeerDeLeeuw maar dan voor kinderen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:44 schreef Veerboot het volgende:
Op NED3 nu mooi vergelijkingsmateriaal (BZT Show). Aan Telekids kan geen enkel kinderprogramma tippen.
wathijzeiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos zingt mee wat niemand waardeert hier thuis
Vanmiddag kwam wel weer villa achterwerk langs, dat was vroeger ook tofquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:44 schreef Veerboot het volgende:
Op NED3 nu mooi vergelijkingsmateriaal (BZT Show). Aan Telekids kan geen enkel kinderprogramma tippen.
Klopt, maar die doen het wel goed. Komt nog het meest in de buurt (zonder dat ze het willen naapen)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:44 schreef Veerboot het volgende:
IS CARLO HOMOquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:53 schreef tliciouz het volgende:
Jammer dat hij homo is, irene en carlo waren het perfecte stelletje geweest!
dat zeker!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, het was toch ook ECHT wel unieke televisie he!
Schitterendquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
Dat afscheidsnummer kent ook iedereen.
jepz....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Stranger het volgende:
Al een paar keer op youtube bekeken dit stukje, toch wel een beetje kippenvel, telekids was toch wel een groot gedeelte van mijn jeugd <3
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Je weet dat je in een foute tent bent als ze dit liedje draaien op het eind
Truequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Cor Bakker daar?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Heej dat zijn die gasten die nu bij Paul de Leeuw de band vormen, aan die Molukse man te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |