Ik zoek de .nzb morgen welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ben blij dat ik het ook opneem.. altijd leuk om eens terug te kijken!
En Linda - The Bitch Is Back!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:39 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop dat Lllllllllaura nog even in beeld komt
Wat een toestand! komt hier in huis nog wel wekelijk langs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Godver nou zit ik weer de hele tijd die stemmetjes te doen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:43 schreef TJDoornbos het volgende:
* Arnie Ik ben Arnie van de postcodeloterij HA HA HA HA HA
Ook een verkapping van Mooi!WeerDeLeeuw maar dan voor kinderen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:44 schreef Veerboot het volgende:
Op NED3 nu mooi vergelijkingsmateriaal (BZT Show). Aan Telekids kan geen enkel kinderprogramma tippen.
wathijzeiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos zingt mee wat niemand waardeert hier thuis
Vanmiddag kwam wel weer villa achterwerk langs, dat was vroeger ook tofquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:44 schreef Veerboot het volgende:
Op NED3 nu mooi vergelijkingsmateriaal (BZT Show). Aan Telekids kan geen enkel kinderprogramma tippen.
Klopt, maar die doen het wel goed. Komt nog het meest in de buurt (zonder dat ze het willen naapen)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:44 schreef Veerboot het volgende:
IS CARLO HOMOquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:53 schreef tliciouz het volgende:
Jammer dat hij homo is, irene en carlo waren het perfecte stelletje geweest!
dat zeker!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, het was toch ook ECHT wel unieke televisie he!
Schitterendquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
Dat afscheidsnummer kent ook iedereen.
jepz....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Stranger het volgende:
Al een paar keer op youtube bekeken dit stukje, toch wel een beetje kippenvel, telekids was toch wel een groot gedeelte van mijn jeugd <3
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Je weet dat je in een foute tent bent als ze dit liedje draaien op het eind
Truequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Cor Bakker daar?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Heej dat zijn die gasten die nu bij Paul de Leeuw de band vormen, aan die Molukse man te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |