het eindequote:Telekids was een populair kinderprogramma op de Nederlandse familietelevisiezender RTL 4. De eerste uitzending was op 2 oktober 1989 om 18.25 uur, na het eerste zes uur nieuws. In het begin presenteerde alleen Irene Moors het programma en werd het iedere dag uitgezonden. Om er nog wat meer kracht onder te zetten kwam Carlo Boszhard in 1993 erbij, waarna het programma een grote populariteit kende. Telekids werd vanaf dat moment iedere zaterdagochtend live uitgezonden tussen 7 en 12 uur. Later werden alle tekenfilms naar het begin geschoven waardoor het studioprogramma om 9 uur begon. In de begintijd werd Telekids ook soms gepresenteerd door Manon Thomas en Caroline Tensen. Ook werd Telekids in de beginjaren gepresenteerd door Marc Postelmans, Marcel de Nijs en Bart Bosch. Deze presentatoren vielen in, wanneer Irene op vakantie ging. Deze heren verdwenen echter snel. Anniko van Santen presenteerde Telekids vanaf 1992. Zij nam de doordeweekse uitzendingen over van Irene. Nadat de doordeweekse uitzendingen waren geschrapt, presenteerde Anniko de, van Telekids afgeleide, programma's de Cartoon Express (1993-1999) en Teleteens.
ja, en dan ga ik me toch springen die ene keer in het jaar dat ik naar zo'n foute tent gaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Je weet dat je in een foute tent bent als ze dit liedje draaien op het eind
Zegt Jojoortje ook altijdquote:
Nee, dat is bijna nooit een succes. Gewoon zo houden, jammer als je het gemist hebt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef gateway het volgende:
jammer dat het is afgelopen..... Herhalen van telekids kan niet denk ik, heb je allemaal oude artiesten in het programma.... daar snappen de kleinen van nu niks van....
Maar Weer telekids met Carlo en Irene : Ik zeg: DOEN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |