Ik heb een dikke kut ik word erin genakt!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:48 schreef Poit het volgende:
Door die hitmmachine ben ik in de KUT GENAKT!
Een knoepertquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb een dikke kut ik word erin genakt!
Jammer dat je die aanbieding dan hebt gemist donderdagquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil ook een PS3Maar ik heb geen geld.
Wat voor aanbieding? Lijkt me alsnog stug dat ik 't dan wel had kunnen betalen overigens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:04 schreef lkb9000 het volgende:
Jammer dat je die aanbieding dan hebt gemist donderdag
Ik heb 180euro betaald voor 80GB PS3 met Dualshock3 en Killzone 2quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat voor aanbieding? Lijkt me alsnog stug dat ik 't dan wel had kunnen betalen overigens.
Het is een beetje overrated. Het is zeker tof om te spelen, maar om nu te zeggen dat het een wereldtitel is.quote:
Ik heb hem vooral voor God of War 123 en Heavy Rainquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:33 schreef Lyzio het volgende:
Die ¤180 had ik ook niet kunnen betalenMaar van de andere kant, wat moet je met een X360 (
) én een PS3?
OE AA FANATIEK!quote:
Duude, die multiplayer is echt koning!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is een beetje overrated. Het is zeker tof om te spelen, maar om nu te zeggen dat het een wereldtitel is.
Gamenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:33 schreef Lyzio het volgende:
Die ¤180 had ik ook niet kunnen betalenMaar van de andere kant, wat moet je met een X360 (
) én een PS3?
Films kijken mag je natuurlijk ook doen op je PS3quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Films kijken mag je natuurlijk ook doen op je PS3![]()
Ik post al bijna niet meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
Kunnen jullie wat minder posten aub?
Natuurlijk kunnen we dat, maar willen we dat ook?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
Kunnen jullie wat minder posten aub?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:36 schreef lkb9000 het volgende:
Zo, dat geluid bij de PS3 versie van de Brutal Legend demo is wel even een flink potje slechter dan bij de 360 versie
DECAPITAATIIOOONNNNNNNNNNNquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:36 schreef lkb9000 het volgende:
Zo, dat geluid bij de PS3 versie van de Brutal Legend demo is wel even een flink potje slechter dan bij de 360 versie
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
DECAPITAATIIOOONNNNNNNNNNN
Ik heb je toegevoegd volgens mij
Haar vriend zeker?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar kwam wat tussen.
Dat hoef je mij natuurlijk niet te vertellen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:59 schreef RitseB het volgende:
Je hebt trouwens woest goeie hip-hop in je lijstje staan paro
Deden wij vroeger ook wel eens met een Atari ST en een cassettebandje, niet dat het veel voorsteldequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:02 schreef lkb9000 het volgende:
Diehitmachine.hyves.nl ! Hebben vrienden van me gemaakt, 2nummers krijs ik ook een beetje mee
Tofquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Deden wij vroeger ook wel eens met een Atari ST en een cassettebandje, niet dat het veel voorstelde
Het voordeel was dat er nog geen internet had en dat je er trots op kon zijn, zonder dat er meteen tig gasten opstonden die het bagger vonden.quote:
ik ben dan ook niemandquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:39 schreef lkb9000 het volgende:
Niemand kan Die Hitmachine bagger vinden
Zal verder vannacht , of morgen, of van de week wel een poging wagen. ben op dit moment al een anime aan het kijken terwijl ik ff aan het grinden ben in Final Fantasy IV.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:54 schreef lkb9000 het volgende:maar heb je in de kut genakt nou al geluisterd?
Ok chill! Deze maand gaan we een fotoshoot doen en een clip opnemenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zal verder vannacht , of morgen, of van de week wel een poging wagen. ben op dit moment al een anime aan het kijken terwijl ik ff aan het grinden ben in Final Fantasy IV.
Dat is die shit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nu Totally Spies marathon
Ja man. Wacht maar tot je diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegenkomt.
Dat zijn van die vrijgevochten hippies die overal maar haar laten groeien, is een kloon van linkse_samenlevingquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:16 schreef Nebo het volgende:
Chewbacca_maatschappij? Heb ik iets gemist?
Troost je, je bent niet de enigequote:Op zondag 4 oktober 2009 11:16 schreef Nebo het volgende:
Chewbacca_maatschappij? Heb ik iets gemist?
http://www.direct2drive.c(...)27s-Edition-Downloadquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:05 schreef Cliffy het volgende:
http://www.fileplanet.com(...)ion-Game-Client-v1.5
?
Neejoh! Deel 1 is echt een goede film! Enorm sfeervol met die muziek erbij enzo... De andere twee zijn idd overrated!quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja man. Wacht maar tot je dieDat heeft al mijn spelplezier vermoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegenkomt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Misschien had ik hem ook niet op hard moeten zetten als het later nog veel moeilijker wordtquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat heeft al mijn spelplezier vermoord
Die van mij ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat heeft al mijn spelplezier vermoord
Heavy Rain boobiesquote:
Applequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:46 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met die apple toetsenborden, maar hij geeft al vanaf Donderdag aan dat de batterijen vervangen moeten worden, maar hij doet nog steeds.
Draadloze toetsenbordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:46 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met die apple toetsenborden, maar hij geeft al vanaf Donderdag aan dat de batterijen vervangen moeten worden, maar hij doet nog steeds.
Alsnog heel irritant als het leeg isquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:56 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Gooi je toch gewoon oplaadbare batterijen in je keyboard en muis? Doe ik ook altijd
Het is niet de moeilijkheidsgraad, maar meer het verhaal dat in 1x compleet verneukt wordquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Misschien had ik hem ook niet op hard moeten zetten als het later nog veel moeilijker wordt
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het is niet de moeilijkheidsgraad, maar meer het verhaal dat in 1x compleet verneukt word
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:07 schreef Chanty87 het volgende:
Heb ineens trek in knakworstjesEn tosti!
[ afbeelding ]
Filmpje op youtube. Nu.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:16 schreef lkb9000 het volgende:
Ik kan een varial kickflip op mn vingerskateboardje
Das zeker vetquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:38 schreef lkb9000 het volgende:Ik wil een keer een trick filmen voor een greenscreen, en dan op beelden van de stad plakken
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:11 schreef Nebo het volgende:
De willekeurigheid van die gele haan in Family Guy is echt schitterend
Goeie kans, maar je moet liverpool niet onderschattenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
Chelsea gaat The Premier league winnen.
IK OOK VERDOMME! Bezorger moet even opschietenquote:
FC Groningen gaat m winnenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Goeie kans, maar je moet liverpool niet onderschatten
Wat heb je besteldquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
IK OOK VERDOMME! Bezorger moet even opschietenHoe kan ie er nou zo lang over doen op zondag rond etenstijd
Liverpool mist een super middenvelder : Xabi Alonso. Ze moeten Babel wat meer inzetten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Goeie kans, maar je moet liverpool niet onderschatten
Ze moeten spelen met 10 ballen, dat is veel spannenderquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Liverpool mist een super middenvelder : Xabi Alonso. Ze moeten Babel wat meer inzetten.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een Calzone met Prosciutto en nog wat rotzooi
Ik denk als ze babel meer speeltijd geven dat hij nog flink kan groeienquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Liverpool mist een super middenvelder : Xabi Alonso. Ze moeten Babel wat meer inzetten.
Of met jou ballenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ze moeten spelen met 10 ballen, dat is veel spannender
Kom maar lambsboutjes eten bij mijquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef Nebo het volgende:
Ik zal het moeten doen met andijvie en stroganoff gehakt vanavond.
Ander keertje, en dan haal ik meteen je zus op!quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:31 schreef koei het volgende:
Morgen avond is ook prima! Gezellig met zn allen
Goed idee!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef Edwinuss het volgende:
Zijn jullie allemaal aan het masturberen ofzo?
Wijven masturberen altijd rond half 9 in de avond?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef Edwinuss het volgende:
Stelletje wijven hier![]()
Zijn jullie allemaal aan het masturberen ofzo?
Ja, zonder PS3quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:47 schreef RitseB het volgende:
En ik wou net zo gezellig met je mee gamen koei
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wijven masturberen altijd rond half 9 in de avond?
Hij is zeker lief, onze poezen willen nooit aan de krabpaal. Ze vinden de banken en houten palen in ons huis interessanter.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef koei het volgende:
Een filmpje zegt meer dan een foto!
Filmpje werkt nog niet, maar zodadelijk wel!
valeriaan doet wonderenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hij is zeker lief, onze poezen willen nooit aan de krabpaal. Ze vinden de banken en houten palen in ons huis interessanter.
Het is opzich geen probleem, doen ze al jaren. Die palen zijn voorlopig toch niet opquote:
lekker voor het slapen gaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Origineel![]()
[..]
Op dit tijdstip nog
Wat moet ze wel niet denkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:04 schreef RitseB het volgende:
Vraag het aan haar, je hebt mijn hyves ook
Begin ik niet aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maar een manier om daar achter te komen
Precies, go your gangquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef koei het volgende:
Ik zou het haar gewoon vragen Edje! Je hebt er toestemming voor gekregen zelfs!1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
het kopje was hard, de rest kon je drinken?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Zo net lekker zitten schijten, lag zo'n lekkere dikke plakaat donkerbruine smurrie in de plee. Met enige trots keek ik er naar en met weemoed spoelde ik het geheel door. Zonde dat ik geen camera bij me had, het was echt een Kodak-momentje.
Film het de volgende keer: 1 guy, 1 toiletquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Zo net lekker zitten schijten, lag zo'n lekkere dikke plakaat donkerbruine smurrie in de plee. Met enige trots keek ik er naar en met weemoed spoelde ik het geheel door. Zonde dat ik geen camera bij me had, het was echt een Kodak-momentje.
Ik moest even terugdenken aan ShellShock 2quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Hahahaha dat is tim van der bergquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef Reintji het volgende:
Vrijdag trouwens een patiënt met een NES controller op zijn onderarm getattoëerd
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:37 schreef lkb9000 het volgende:
Hij heeft toch een stuk bot van zn heup in zn pols gekregen?
Ik heb viefjequote:
ROTTERDAM!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:46 schreef koei het volgende:
Ik ga vandaag voor de laatste keer gebruik maken van mijn OV-kaartEerst squashen zometeen en daarna naar Rotterdam om even te kijken of de Uni er nog steeds staat... Ben ik ook alweer een jaar niet meer geweest
Ik hoef mijn viefje niet in te leverenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
FIPOOOOOOOO!!!!quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoef mijn viefje niet in te leverenTis al een wonder dat ie dit jaar is goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Heel niet!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis al een wonder dat ie dit jaar is goedgekeurd
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoef mijn viefje niet in te leverenAch, met viefje is het gewoon steeds weer even uitstel van executie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, als het goed is heb ik volgend jaar rond deze tijd weer een OV-kaart voor grote mensen of een leasebak
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Is dat niet voor elke auto zo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:09 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, met viefje is het gewoon steeds weer even uitstel van executie...
Maar goed, als het goed is heb ik volgend jaar rond deze tijd weer een OV-kaart voor grote mensen of een leasebak
kan ook lekker zijn op z'n tijd.quote:
Featuring Extibnz McGibons!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:55 schreef marvdeparv het volgende:
Nee, en wanneer er nieuw materiaal komt is ook niet bekend. Das wachten op de eerstvolgende keer dat we weer es fucking zat zijn
zeker ook fijn idd!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kan ook lekker zijn op z'n tijd.
teehee, opzich een Extibnz rap zou goed werken lijkt me!quote:
LEKKER JAAAAquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:23 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
zeker ook fijn idd!
[..]
teehee, opzich een Extibnz rap zou goed werken lijkt me!
Ik ben goudsalami en kruidenboter aan het eten op mn werk, stink vet uit mn bek!
Niet dat ik weet, af en toe komen er wat mensen binnen vallenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:23 schreef Misan het volgende:
ben ik zo lang weg geweest dat hier allemaal nieuw volk rondhangt of wat?
Ohja, ik kan dan! Gaan we het nou ook met draaitafel en nepcoke doen? Want dan moeten we een draaitafel en bloem of i.d. zien te fixen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:04 schreef lkb9000 het volgende:
He Feestindoneest, donderdag de 15e foto en videoshoot!
Als we tegen die tijd een draaitafel weten te fixen is dat wel awesome natuurlijk. Anders iets met Max Hardcore's Korg? Al is dat wel veel minder voor de coke-foto natuurlijk, maar voor de clip is het wel geniaal om met dat ding in de hand los te gaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:38 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Ohja, ik kan dan! Gaan we het nou ook met draaitafel en nepcoke doen? Want dan moeten we een draaitafel en bloem of i.d. zien te fixen.
En ik kom iinderdaad heel af en toe es een kijkje nemen in deze SC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |