Dit is voor mij, en ik denk heel veel andere mensen, juist de belangrijke informatie. Dat hoort gewoon in een review en niet onder een linkje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Morodeepdelver het volgende:
Even op een linkje klikken is moeilijk?
''De bezorgkosten variëren van 4,95 (daltarief) tot 9,95 (piektarief) en zijn afhankelijk van het bezorgmoment dat u kiest.''
ben ik vergeten te vragen, maar zal vast wel in de voorwaarden staan,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Conflict het volgende:
Nemen ze statiegeld retour?
Want dan kan ik af en toe mijn boodschappen bestellen en da betalen met mijn zeer indrukwekkende opgebouwde verzameling bierkratten.
stond er toch inquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:33 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dit is voor mij, en ik denk heel veel andere mensen, juist de belangrijke informatie. Dat hoort gewoon in een review en niet onder een linkje.
Terwijl de AH bij ons regelmatig beste AH van Nederland is geworden.quote:Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat.
jawel, maar ik heb allemaal afbakbrood genomen, vind ik zelf dan weer makkelijker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Wij doen exact hetzelfde in de Bollenstreek, alleen stukken goedkoper en persoonlijker. En ook brood van een ambachtelijke bakker, iedere dag vers, wat AH nooit zal hebben.
http://www.boodschappenservice.nl
Ja, het staat onder een link. Maar als ik een review lees wil ik niet niet op linkjes klikken. Die info moet gewoon in je verhaal staanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
stond er toch in
Je kunt zelf je bezorgmoment kiezen, kun je allemaal lezen op de website, het ene bezorgmoment is
iets duurder dan het andere bezorgmoment http://webwinkel.ah.nl/index.jsp?link=choose_delivery
oké, maar ik woon niet in de bollenstreek, maar deze is dan weer handig voor mensen die daar welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Wij doen exact hetzelfde in de Bollenstreek, alleen stukken goedkoper en persoonlijker. En ook brood van een ambachtelijke bakker, iedere dag vers, wat AH nooit zal hebben.
http://www.boodschappenservice.nl
ow..... nou ja dat wist ik dus niet, maar dan wordt het weer zo'n lang verhaal terwijlquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ja, het staat onder een link. Maar als ik een review lees wil ik niet niet op linkjes klikken. Die info moet gewoon in je verhaal staan
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:48 schreef Conflict het volgende:
En dan deze banner onderaan Fok!
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus: vanaf 70 euro boodschappen wordt het door ons gratis thuisbezorgd, onder de 70 gaat het met 50 cent per 10 euro omhoog, tot een maximum bedrag van ¤ 3,50. Nogal een verschil dacht ik zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Morodeepdelver het volgende:
Even op een linkje klikken is moeilijk?
''De bezorgkosten variëren van 4,95 (daltarief) tot 9,95 (piektarief) en zijn afhankelijk van het bezorgmoment dat u kiest.''
ow......... wacht effe jij hebt het over je eigen winkeltjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:12 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus: vanaf 70 euro boodschappen wordt het door ons gratis thuisbezorgd, onder de 70 gaat het met 50 cent per 10 euro omhoog, tot een maximum bedrag van ¤ 3,50. Nogal een verschil dacht ik zo.
Daarnaast zijn wij continu bereikbaar per e-mail en telefoon en kennen wij onze klanten persoonlijk (dus niet iedere keer een andere bezorger). Dat doet AH allemaal niet.
misschien niet zo handig voor een eenpersoonshuishouden dan, hoewel te toch heel gauw aan de 60 euroquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef Idril-2 het volgende:
Ik ben met Albert gestopt. Teveel gedwongen keuzes, te veel dingen zijn niet leverbaar. Bijvoorbeeld 3 appels kan je er niet kopen, het is gelijk een zak van 1,5 kilo. En als je niet aan de 60 euro komt gaat het hele feest niet door.
Service was verder prima: thuis tot in de keuken bezorgd, statiegeld en lege bezorgkratten worden meteen verrekend.
Je kan van de AH niet verwachten dat ze de klanten persoonlijk kennen, is het te groot voor lijkt me.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:12 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus: vanaf 70 euro boodschappen wordt het door ons gratis thuisbezorgd, onder de 70 gaat het met 50 cent per 10 euro omhoog, tot een maximum bedrag van ¤ 3,50. Nogal een verschil dacht ik zo.
Daarnaast zijn wij continu bereikbaar per e-mail en telefoon en kennen wij onze klanten persoonlijk (dus niet iedere keer een andere bezorger). Dat doet AH allemaal niet.
wat een weelde hé?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Statiegeld wordt inderdaad ingenomen volgens mij door Albert.nl. Ik doe het al jaren.. heerlijk hoor, geen gezeul met die suffe boodschappen. En na het werk komen ze m'n dingen gewoon thuis brengen.
Ach, momenteel hebben we toch een klantenbestand tegen de 400 klanten aan, dus...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... wacht effe jij hebt het over je eigen winkeltje
ain de grote steden gaat het nu eenmaal anders, ik denk niet dan AH iedere kant bij naam kent nee
Daarom is de service ook een stuk slechter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kan van de AH niet verwachten dat ze de klanten persoonlijk kennen, is het te groot voor lijkt me.
Je hoeft een klant niet bij naam te kennen om goede service te kunnen verlenen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:56 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ach, momenteel hebben we toch een klantenbestand tegen de 400 klanten aan, dus...
[..]
Daarom is de service ook een stuk slechter.
Nou nee hoor.. de klantenservice van Albert.nl is werkelijk uitstekend, geheel niets op aan te merken en ik bestel er echt al jaren. De bezorgers zijn altijd erg vriendelijk en als er iets mis is met de bestelling, wordt dit zonder problemen na één telefoontje opgelost. Ik denk dat je je hier een beetje tevergeefs op de borst zit te kloppenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:56 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Daarom is de service ook een stuk slechter.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:51 schreef Soury het volgende:
Ohhh AH service is helemaal top... Ik heb er verleden jaar heel vaak gebruik van gemaakt. Nu iets minder omdat ik zelf meer kan. Soms als ik zware dingen nodig heb dan is het geweldig. Wel heb ik een paar nadeeltjes te melden. Soms zijn dingen niet op voorraad, dat is geen probleem dat kan je zien bij je bestelling. Maar ik heb een aantal keren meegemaakt dat het bezorgd werd en er iets niet was .. Dat is redelijk kut.
Zeker als je b.v. een eeuwen oud recept voor wittebonen soepwil maken en ze bezorgen alles en oh ja de witte bonen waren niet leverbaar. Tis maar een voorbeeld. Maar daar schort het aan bij de bezorg service. Zeker als je aan huis gebonden bent. Bedoel een telefoontje, mailtje zou dan wel welkom zijn. Dan kan je nog een alternatief zoeken bv. iemand anders vragen om het missende ariktel te kopen
Op de A-merken zit in veel gevallen een minmarge. Juist de huismerken hebben de meeste marge. Ik denk dus dat ze die dingen gewoon niet in het assortiment hebben omdat er te weinig vraag naar is en het product alleen in bepaalde regio's hard loopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
Nadeel is dat sommige huismerk-dingen die ik in de IRL winkel koop, niet te bestellen zijn online. Ze verdienen natuurlijk ook aan de hogere marges die op de A-merken zitten.
je zou hem ook een handje kunnen helpen, en als je per week week besteld zijn het écht geen 4 krattenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:55 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn afgelopen Albert mompelde iets dat ze maar t/m de 3e verdieping doen ofzo, toen ik er een opmerking over maakte.
Maargoed, ik vind het ten eerste karmatechnisch onverantwoord om zo'n jongen een aantal bierkratten plus gewone boodschappen 4 verdiepingen op en neer te laten zeulen (zit ik straks met zo'n lijk in 't trapportaal). En ten tweede heb ik toch liever zo'n boodschappenvoorraad in m'n berging beneden ipv in m'n keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.extra fooitje misschien een idee voor je karmapunten?
oudere mensen hebben trouwens vaak een benedenhuis of lift...
Kan, moet je gewoon alles snel uit het kratje halen, zodat de bezorger het meteen weer mee kan nemen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef thomasss het volgende:
Kan je die kratten ook gelijk weer meegeven? Zodat je geen statiegeld over die dingen hoeft te betalen?
Nou nee . Ik doe de bezorg service nog zelden. De rede is dat de boodschappen domweg te zwaar voor me zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:20 schreef Pikkebaas het volgende:
En toch krijgen we zo verschraling van het winkelaanbod.
Als we allemaal alleen maar bij de AH boodschappen doen kan de slager,bakker, groenteboer, etc. wel sluiten.
Het is meer werk maar ik doe zaterdag altijd even een rondje winkelcentrum en wat ik uiteindelijk dan nog mis dat haal ik bij de AH.
je Hoeft niet Alles bij AH te bestellen natuurlijk hé, als je je vlees liever bij de slager koopt loop je nogquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:20 schreef Pikkebaas het volgende:
En toch krijgen we zo verschraling van het winkelaanbod.
Als we allemaal alleen maar bij de AH boodschappen doen kan de slager,bakker, groenteboer, etc. wel sluiten.
Het is meer werk maar ik doe zaterdag altijd even een rondje winkelcentrum en wat ik uiteindelijk dan nog mis dat haal ik bij de AH.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |