abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73334394
http://webwinkel.ah.nl/index.jsp

Ik wil hier een review plaatsen over de Albert Heijn Webwinkel.
Indien ik me ergens niet aan de regels houd vergeef mij en kunnen jullie dit gewoon
effe veranderen hoor, ik heb de regels wél gelezen maar eh... kan best dat ik iets gemist heb

Nah. .. komt ie dan...

http://webwinkel.ah.nl/index.jsp

Járen geleden had ik ook al eens gebruik gemaakt van deze service, omdat die zakken
kattenbakvulling enzo te zwaar waren én omdat wij (mijn homeboy en ik) beide een baan
van 9 tot 5 hadden zeg maar.

Toen, en nu spreken we toch zéker over 10 jaar terug beviel dat niet zo, omdat je dan dacht
voor de hele week boodschappen te doen, maar 3 pakken melk kreeg die nog maar je dan wel
binnen 3 dagen moest opdrinken, affijn even in het kort, als je in de winkel boodschappen doet
kijk je toch altijd even naar de houdbaarheid datum, tenminste da's wel zo verstandig,
online kan dat dus niet.

Deze week wegens drukte en omstandigheden kwam ik op het (als zeg ik het selluf)
briljante idee om maar weer eens ''online'' te gaan bestellen en ik moet zeggen dit is
uitstekend bevallen !

Met de houdbaarheidsdatum ( of is het data? who care's? ) was niets mis, de boodschappen
worden tot in je keuken gebracht, geen gesleep, geen wachtrij bij de kassa, geen eventueel
parkeergeld,niets van dit alles, om een lang verhaal kort te maken ''kuch'' ... ik blijf dit in ieder geval doen.

Je kan alleen met Pinpas betalen, niet met contant geld, maar dat staat allemaal op de website.
Je bonuskaart nummer kan je bij je inschrijving ook opgeven dus dat gaat ook meteen automatisch.

Eh... ik heb net even de klantenservice gebeld om te vragen of mijn hoe dat met Air Mile pas zat,
die heeft ze even voor me ingevoerd, zal hoogstwaarschijnlijk wel voorbijgekomen zijn bij het
inschrijven misschien heb ik dat toen gemist, maar goed achteraf kan je dat dus ook nog even regelen.

Wist je dat je trouwens ook Air Miles voor stichting AAP kunt sparen?
http://www.aap.nl/air-miles-sparen-voor-aap.html maar dit even terzijde...

Je kunt zelf je bezorgmoment kiezen, kun je allemaal lezen op de website, het ene bezorgmoment is
iets duurder dan het andere bezorgmoment http://webwinkel.ah.nl/index.jsp?link=choose_delivery

Een fooitje voor de bezorger is geen verplichting maar mag wel !

Dus voor alle mensen die geen zin meer hebben in dat gesleep en gedoe, of voor oudere mensen,
of mensen die het te druk hebben of wat je reden dan ook mag zijn, ik zou er zéker even over
nadenken.

Uiteraard is er wel eens iets niet op voorraad, maar dat is ook zo als je zelf in de winkel staat.
Je krijgt wél meteen alle aanbiedingen te zien, (waar ik normaal gesproken dus nooit op let )

Ook drie halen 2 betalen of grootverpakkingen kun je nu makkelijk bestellen, want je hoeft het toch niet
zelf te slepen, al mag je natuurlijk best een handje helpen als dat kan, maar als je dat niet kan hoeft dat dus niet.

Eh... wat kan ik er verder over vertellen?

De kratjes waarin de boodschappen werden gebracht zit statiegeld op, maar dat trekken ze dan weer
bij je volgende bestelling af, als je nog vragen hebt lees eerst even zelf op de website de voorwaarden enzo...

O ja, als je whuppies, smurfjes of in dit geval puzzelstukjes spaart , die krijg je ook meteen meegeleverd

Nah, dat wilde ik even kwijt, AH thuisbezorgen, hééééérlijk........


Dawast.
pi_73334476
En wat betaal je ervoor?
You dream it, I live it.
pi_73334504
Nemen ze statiegeld retour?

Want dan kan ik af en toe mijn boodschappen bestellen en da betalen met mijn zeer indrukwekkende opgebouwde verzameling bierkratten.
pi_73334507
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Meddo het volgende:
En wat betaal je ervoor?
voor wat?
pi_73334521
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Meddo het volgende:
En wat betaal je ervoor?
tussen de 5 en 10 euro.
pi_73334522
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef FANN het volgende:

[..]

voor wat?
Het bezorgen? Lijkt me niet dat het gratis aangeboden wordt.
You dream it, I live it.
pi_73334568
Even op een linkje klikken is moeilijk?


''De bezorgkosten variëren van 4,95 (daltarief) tot 9,95 (piektarief) en zijn afhankelijk van het bezorgmoment dat u kiest.''
pi_73334571
Waarom fooi geven die gast wordt er gewoon voor bataald hoor.
pi_73334578
Kan je die kratten ook gelijk weer meegeven? Zodat je geen statiegeld over die dingen hoeft te betalen?
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_73334615
Wij doen exact hetzelfde in de Bollenstreek, alleen stukken goedkoper en persoonlijker. En ook brood van een ambachtelijke bakker, iedere dag vers, wat AH nooit zal hebben.

http://www.boodschappenservice.nl
pi_73334620
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Morodeepdelver het volgende:
Even op een linkje klikken is moeilijk?


''De bezorgkosten variëren van 4,95 (daltarief) tot 9,95 (piektarief) en zijn afhankelijk van het bezorgmoment dat u kiest.''
Dit is voor mij, en ik denk heel veel andere mensen, juist de belangrijke informatie. Dat hoort gewoon in een review en niet onder een linkje.
You dream it, I live it.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:33:16 #12
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73334623
Mwah, nog best een redelijke prijs. Plus dat je geen geld meer kwijt bent aan impuls-aankopen bij de kassa
pi_73334625
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Conflict het volgende:
Nemen ze statiegeld retour?

Want dan kan ik af en toe mijn boodschappen bestellen en da betalen met mijn zeer indrukwekkende opgebouwde verzameling bierkratten.
ben ik vergeten te vragen, maar zal vast wel in de voorwaarden staan,

ik ga zelf ook even kijken... kijk ook eers zelf nou effe in de voorwaarden, want dit
was voor mij ook de eerste keer na tig jaren
pi_73334669
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:33 schreef Meddo het volgende:

[..]

Dit is voor mij, en ik denk heel veel andere mensen, juist de belangrijke informatie. Dat hoort gewoon in een review en niet onder een linkje.
stond er toch in

Je kunt zelf je bezorgmoment kiezen, kun je allemaal lezen op de website, het ene bezorgmoment is
iets duurder dan het andere bezorgmoment http://webwinkel.ah.nl/index.jsp?link=choose_delivery
pi_73334690
quote:
Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat.
Terwijl de AH bij ons regelmatig beste AH van Nederland is geworden.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_73334698
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Wij doen exact hetzelfde in de Bollenstreek, alleen stukken goedkoper en persoonlijker. En ook brood van een ambachtelijke bakker, iedere dag vers, wat AH nooit zal hebben.

http://www.boodschappenservice.nl
jawel, maar ik heb allemaal afbakbrood genomen, vind ik zelf dan weer makkelijker.
pi_73334792
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:35 schreef FANN het volgende:

[..]

stond er toch in

Je kunt zelf je bezorgmoment kiezen, kun je allemaal lezen op de website, het ene bezorgmoment is
iets duurder dan het andere bezorgmoment http://webwinkel.ah.nl/index.jsp?link=choose_delivery
Ja, het staat onder een link. Maar als ik een review lees wil ik niet niet op linkjes klikken. Die info moet gewoon in je verhaal staan
You dream it, I live it.
pi_73334925
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Wij doen exact hetzelfde in de Bollenstreek, alleen stukken goedkoper en persoonlijker. En ook brood van een ambachtelijke bakker, iedere dag vers, wat AH nooit zal hebben.

http://www.boodschappenservice.nl
oké, maar ik woon niet in de bollenstreek, maar deze is dan weer handig voor mensen die daar wel
wonen.

misschien zijn er nog wel meer handige links, bij etos en Gall en Gall kan je trouwens ook
online bestellen, is wel weer apart hoor, dus daar heb ik nog niet gekeken en ook nog niet besteld,
dus daar kan ik dus ook nog geen mening over hebben.
pi_73334961
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ja, het staat onder een link. Maar als ik een review lees wil ik niet niet op linkjes klikken. Die info moet gewoon in je verhaal staan
ow..... nou ja dat wist ik dus niet, maar dan wordt het weer zo'n lang verhaal terwijl
alles op de website staat..
pi_73335010
En dan deze banner onderaan Fok!



pi_73335025
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:48 schreef Conflict het volgende:
En dan deze banner onderaan Fok!

[ afbeelding ]




ga ik meteen effe doen
pi_73335636
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Morodeepdelver het volgende:
Even op een linkje klikken is moeilijk?


''De bezorgkosten variëren van 4,95 (daltarief) tot 9,95 (piektarief) en zijn afhankelijk van het bezorgmoment dat u kiest.''
Dat bedoel ik dus: vanaf 70 euro boodschappen wordt het door ons gratis thuisbezorgd, onder de 70 gaat het met 50 cent per 10 euro omhoog, tot een maximum bedrag van ¤ 3,50. Nogal een verschil dacht ik zo.

Daarnaast zijn wij continu bereikbaar per e-mail en telefoon en kennen wij onze klanten persoonlijk (dus niet iedere keer een andere bezorger). Dat doet AH allemaal niet.
pi_73335724
Ik ben met Albert gestopt. Teveel gedwongen keuzes, te veel dingen zijn niet leverbaar. Bijvoorbeeld 3 appels kan je er niet kopen, het is gelijk een zak van 1,5 kilo. En als je niet aan de 60 euro komt gaat het hele feest niet door.

Service was verder prima: thuis tot in de keuken bezorgd, statiegeld en lege bezorgkratten worden meteen verrekend.
pi_73335781
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:12 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus: vanaf 70 euro boodschappen wordt het door ons gratis thuisbezorgd, onder de 70 gaat het met 50 cent per 10 euro omhoog, tot een maximum bedrag van ¤ 3,50. Nogal een verschil dacht ik zo.

Daarnaast zijn wij continu bereikbaar per e-mail en telefoon en kennen wij onze klanten persoonlijk (dus niet iedere keer een andere bezorger). Dat doet AH allemaal niet.
ow......... wacht effe jij hebt het over je eigen winkeltje

ain de grote steden gaat het nu eenmaal anders, ik denk niet dan AH iedere kant bij naam kent nee
pi_73335846
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef Idril-2 het volgende:
Ik ben met Albert gestopt. Teveel gedwongen keuzes, te veel dingen zijn niet leverbaar. Bijvoorbeeld 3 appels kan je er niet kopen, het is gelijk een zak van 1,5 kilo. En als je niet aan de 60 euro komt gaat het hele feest niet door.

Service was verder prima: thuis tot in de keuken bezorgd, statiegeld en lege bezorgkratten worden meteen verrekend.
misschien niet zo handig voor een eenpersoonshuishouden dan, hoewel te toch heel gauw aan de 60 euro
zit denk ik dan, en anders ga je roken, één slof, telt lekker aan
pi_73335971
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:12 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus: vanaf 70 euro boodschappen wordt het door ons gratis thuisbezorgd, onder de 70 gaat het met 50 cent per 10 euro omhoog, tot een maximum bedrag van ¤ 3,50. Nogal een verschil dacht ik zo.

Daarnaast zijn wij continu bereikbaar per e-mail en telefoon en kennen wij onze klanten persoonlijk (dus niet iedere keer een andere bezorger). Dat doet AH allemaal niet.
Je kan van de AH niet verwachten dat ze de klanten persoonlijk kennen, is het te groot voor lijkt me.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_73336544
Statiegeld wordt inderdaad ingenomen volgens mij door Albert.nl. Ik doe het al jaren.. heerlijk hoor, geen gezeul met die suffe boodschappen. En na het werk komen ze m'n dingen gewoon thuis brengen.
pi_73341895
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Statiegeld wordt inderdaad ingenomen volgens mij door Albert.nl. Ik doe het al jaren.. heerlijk hoor, geen gezeul met die suffe boodschappen. En na het werk komen ze m'n dingen gewoon thuis brengen.
wat een weelde hé?

pi_73342354
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:48 schreef FANN het volgende:

[..]

wat een weelde hé?




Dat is het inderdaad echt ja.. pure luxe, maar zo fijn!
pi_73346830
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef FANN het volgende:

[..]

ow......... wacht effe jij hebt het over je eigen winkeltje

ain de grote steden gaat het nu eenmaal anders, ik denk niet dan AH iedere kant bij naam kent nee
Ach, momenteel hebben we toch een klantenbestand tegen de 400 klanten aan, dus...
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je kan van de AH niet verwachten dat ze de klanten persoonlijk kennen, is het te groot voor lijkt me.
Daarom is de service ook een stuk slechter.
pi_73346916
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:56 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ach, momenteel hebben we toch een klantenbestand tegen de 400 klanten aan, dus...
[..]

Daarom is de service ook een stuk slechter.
Je hoeft een klant niet bij naam te kennen om goede service te kunnen verlenen.
pi_73347734
Ik bestel ook regelmatig bij Albert .

'k Heb namelijk geen auto, en ik vind het zo'n gedoe om met kratjes bier achterop de fiets te zeulen, dus ik laat eens in de zoveel tijd Albert langskomen met wat volle kratjes. En dan bestel ik meteen effe wat ander volumineus spul, zakken chips, flessen cola etc. En lege kratten en flessen neemt ie uiteraard weer mee.

'k Vind het ideaal wat dit betreft .

Nadeel is dat sommige huismerk-dingen die ik in de IRL winkel koop, niet te bestellen zijn online. Ze verdienen natuurlijk ook aan de hogere marges die op de A-merken zitten.
pi_73347841
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:56 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Daarom is de service ook een stuk slechter.
Nou nee hoor.. de klantenservice van Albert.nl is werkelijk uitstekend, geheel niets op aan te merken en ik bestel er echt al jaren. De bezorgers zijn altijd erg vriendelijk en als er iets mis is met de bestelling, wordt dit zonder problemen na één telefoontje opgelost. Ik denk dat je je hier een beetje tevergeefs op de borst zit te kloppen
pi_73351165
Topic een beetje opgeschoond en TimMer1981 mag idd een eigen topic openen. Hier gaat 't nu verder over Albert .
ijs_beer fan!
pi_73389197
tweede bestelling is de deur uit !
pi_73401973
Ohhh AH service is helemaal top... Ik heb er verleden jaar heel vaak gebruik van gemaakt. Nu iets minder omdat ik zelf meer kan. Soms als ik zware dingen nodig heb dan is het geweldig. Wel heb ik een paar nadeeltjes te melden. Soms zijn dingen niet op voorraad, dat is geen probleem dat kan je zien bij je bestelling. Maar ik heb een aantal keren meegemaakt dat het bezorgd werd en er iets niet was .. Dat is redelijk kut.
Zeker als je b.v. een eeuwen oud recept voor wittebonen soep wil maken en ze bezorgen alles en oh ja de witte bonen waren niet leverbaar. Tis maar een voorbeeld. Maar daar schort het aan bij de bezorg service. Zeker als je aan huis gebonden bent. Bedoel een telefoontje, mailtje zou dan wel welkom zijn. Dan kan je nog een alternatief zoeken bv. iemand anders vragen om het missende ariktel te kopen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73402032
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:51 schreef Soury het volgende:
Ohhh AH service is helemaal top... Ik heb er verleden jaar heel vaak gebruik van gemaakt. Nu iets minder omdat ik zelf meer kan. Soms als ik zware dingen nodig heb dan is het geweldig. Wel heb ik een paar nadeeltjes te melden. Soms zijn dingen niet op voorraad, dat is geen probleem dat kan je zien bij je bestelling. Maar ik heb een aantal keren meegemaakt dat het bezorgd werd en er iets niet was .. Dat is redelijk kut.
Zeker als je b.v. een eeuwen oud recept voor wittebonen soep wil maken en ze bezorgen alles en oh ja de witte bonen waren niet leverbaar. Tis maar een voorbeeld. Maar daar schort het aan bij de bezorg service. Zeker als je aan huis gebonden bent. Bedoel een telefoontje, mailtje zou dan wel welkom zijn. Dan kan je nog een alternatief zoeken bv. iemand anders vragen om het missende ariktel te kopen


zo is dat

en het is Zoep...
pi_73409047
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
Nadeel is dat sommige huismerk-dingen die ik in de IRL winkel koop, niet te bestellen zijn online. Ze verdienen natuurlijk ook aan de hogere marges die op de A-merken zitten.
Op de A-merken zit in veel gevallen een minmarge. Juist de huismerken hebben de meeste marge. Ik denk dus dat ze die dingen gewoon niet in het assortiment hebben omdat er te weinig vraag naar is en het product alleen in bepaalde regio's hard loopt.

Ik vind Albert verder een prima concept, alleen heb ik liever wat meer keuze en een iets lagere prijs waardoor ik er toch voor kies om zelf naar de supermarkt te gaan. Thuis laten bezorgen doe ik wel als ik een echte baan heb en geen tijd om zelf boodschappen te doen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:07:41 #39
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_73637680
Ach, dat treft. Welk een toeval.

Ik erger me AL JAREN aan het feit dat hier in de buurt de service van Albert.nl niet beschikbaar is. En dat terwijl het me zo heerlijk lijkt om gewoon ff aan de deur te pinnen en dat een of andere loonslaaf mijn boodschappen naar de deur zeult. Heerlijk! Ik ga er maar eens mee naar de klaagbaak denk ik...

Voorts: veel plezier met je service! Jij kan er ook niks aan doen (of ik, door in een godsvergeten uithoek van NL te wonen)...
pi_73638307
Bezorgen ze ook 4-hoog zonder lift?
pi_73655832
Mijn afgelopen Albert mompelde iets dat ze maar t/m de 3e verdieping doen ofzo, toen ik er een opmerking over maakte.

Maargoed, ik vind het ten eerste karmatechnisch onverantwoord om zo'n jongen een aantal bierkratten plus gewone boodschappen 4 verdiepingen op en neer te laten zeulen (zit ik straks met zo'n lijk in 't trapportaal). En ten tweede heb ik toch liever zo'n boodschappenvoorraad in m'n berging beneden ipv in m'n keuken .
pi_73669595
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:55 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn afgelopen Albert mompelde iets dat ze maar t/m de 3e verdieping doen ofzo, toen ik er een opmerking over maakte.

Maargoed, ik vind het ten eerste karmatechnisch onverantwoord om zo'n jongen een aantal bierkratten plus gewone boodschappen 4 verdiepingen op en neer te laten zeulen (zit ik straks met zo'n lijk in 't trapportaal). En ten tweede heb ik toch liever zo'n boodschappenvoorraad in m'n berging beneden ipv in m'n keuken .
je zou hem ook een handje kunnen helpen, en als je per week week besteld zijn het écht geen 4 kratten
hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
extra fooitje misschien een idee voor je karmapunten?

oudere mensen hebben trouwens vaak een benedenhuis of lift...
pi_73669628
Als je lief lacht mag je alle kratjes weer mee terug geven !!
pi_73669924
hier is het niet leverbaar
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:00:10 #45
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_73682138
Gebruik het al jaren, ideaal. Ook de voorloper (die over de kop is gegaan voordat Albert groot werd, Maxfood Market).
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 15:11:14 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_73682478
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef thomasss het volgende:
Kan je die kratten ook gelijk weer meegeven? Zodat je geen statiegeld over die dingen hoeft te betalen?
Kan, moet je gewoon alles snel uit het kratje halen, zodat de bezorger het meteen weer mee kan nemen.

Ik heb ook wel eens laten bezorgen en het is mij ook prima bevallen, ik vond zelfs dat de houdbaarheidsdatums beter waren dan die in de winkel. En alles zag er heel vers uit, bijvoorbeeld het fruit dat ik had gekocht.

Het enige nadeel voor mij is, dat ik allemaal "lekkere" dingen ging bestellen, de kleine AH bij mij in de buurt heeft heel veel artikelen niet en die hadden ze weer wel bij de webwinkel

Ook handig is dat je ook produkten van Gall&Gall en Etos kunt bestellen.

Oh en als de chauffeur er is goed checken of je alles hebt: ik had de laatste keer ook een slof sigaretten besteld, die had hij per ongeluk in de auto laten liggen (was een apart tasje) en ik zag het pas toen hij weg was. Gelukkig kwam hij een uurtje later weer langs om het alsnog af te leveren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 14-10-2009 15:16:16 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:20:42 #47
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_73682810
En toch krijgen we zo verschraling van het winkelaanbod.
Als we allemaal alleen maar bij de AH boodschappen doen kan de slager,bakker, groenteboer, etc. wel sluiten.
Het is meer werk maar ik doe zaterdag altijd even een rondje winkelcentrum en wat ik uiteindelijk dan nog mis dat haal ik bij de AH.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_73693793
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:20 schreef Pikkebaas het volgende:
En toch krijgen we zo verschraling van het winkelaanbod.
Als we allemaal alleen maar bij de AH boodschappen doen kan de slager,bakker, groenteboer, etc. wel sluiten.
Het is meer werk maar ik doe zaterdag altijd even een rondje winkelcentrum en wat ik uiteindelijk dan nog mis dat haal ik bij de AH.
Nou nee . Ik doe de bezorg service nog zelden. De rede is dat de boodschappen domweg te zwaar voor me zijn.
Donderdag komt er weer een lading. Verder kom ik nog dagelijks in de supermarkt..enz..
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73696788
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:20 schreef Pikkebaas het volgende:
En toch krijgen we zo verschraling van het winkelaanbod.
Als we allemaal alleen maar bij de AH boodschappen doen kan de slager,bakker, groenteboer, etc. wel sluiten.
Het is meer werk maar ik doe zaterdag altijd even een rondje winkelcentrum en wat ik uiteindelijk dan nog mis dat haal ik bij de AH.
je Hoeft niet Alles bij AH te bestellen natuurlijk hé, als je je vlees liever bij de slager koopt loop je nog
effe langs de slager...

toch?

pi_73847232
vind het wel makkelijk, vooral omdat ik geen zin heb in het sjouwen van zware dingen als kattebak vulling enzo maar had laatst wel een minpunt.
fliknk wat boodschappen (tenslotte moet je toch echt voor minimaal 65,= bestellen), kwam de bezorger, was de helft vergeten.
tas met diepvriesspullen zat er niet bij. best wel wat spullen want grote vriezer en fulltime werkers hier.
ja en dan?
nou, niks, aftrek van de kosten natuurlijk en that's it.
niet later alsnog bezorgen, niet de volgende dag, gewoon klaar, vergeten is weg, dus kon ik alsnog zelf naar de supermarkt waar ik toen dus geen gelegenheid voor had.
vind dat dus echt slecht, vergeten, dan gewoon even moeite doen om het alsnog te bezorgen, desnoods later in de week, maar gewoon keihard zeggen 'jammer, pech gehad' vond ik niet echt super klantvriendelijk.
(dat was overigens niet de bezorger, maar de klantenservice die we erover gebeld hadden)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')