Wij ook, vertelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:55 schreef supermarkt het volgende:
omdat het niet altijd zo rooskleurig lijkt als men denkt... ik wacht op reacties
Leer Nederlandsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:57 schreef supermarkt het volgende:
Ga naar aldi/lidl werknemers.
heb ik gekeken en al meerdere topics vernomen. deze topic is een recentere topic, anno 2009 voor allen die dit jaar conflicten hebben gehad...
Zonder site om te spammen. Goeie spamquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
het riekt naar enige vorm van spam
Als je denkt dat werken in een supermarkt uberhaupt rooskleurig kan zijn verdien je het ook er te werken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:55 schreef supermarkt het volgende:
omdat het niet altijd zo rooskleurig lijkt als men denkt
nou ja, daarom zei ik ook énige vorm vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zonder site om te spammen. Goeie spam.
dudequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:01 schreef supermarkt het volgende:
het riekt naar enige vorm van spam
nee hoor, absoluut geen vorm van spam, dat zou je zelf ook wel weten als je ervarigen kon delen in deze topic... mensen zonder ervaringen kunnen er niet over mee praten, mensen met ervaringen worden hierop aangekeken en zelfs afgerekend...
Blaatquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:04 schreef supermarkt het volgende:
ten eerste hoef ik niet perse met hoofdletters te schrijven toch? je bent niet mijn juf dunkt mij??
ten tweede ben ik geen lid van de fnv of wat dan ook, dit is iets on-afhankelijks, voor de (ex)personeel van de supermarktketens.
ten derde; als niemand die tot nu toe iets zinnigs kan toevoegen voor deze topic, hou dan ruimte vrij voor degene die wel wat zinnigs kunnen zeggen... dit is een serieuze zaak dat nu al speelt elders...
Wat is dit "iets" dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:04 schreef supermarkt het volgende:
ten eerste hoef ik niet perse met hoofdletters te schrijven toch? je bent niet mijn juf dunkt mij??
ten tweede ben ik geen lid van de fnv of wat dan ook, dit is iets on-afhankelijks, voor de (ex)personeel van de supermarktketens.ten derde; als niemand die tot nu toe iets zinnigs kan toevoegen voor deze topic, hou dan ruimte vrij voor degene die wel wat zinnigs kunnen zeggen... dit is een serieuze zaak dat nu al speelt elders...
Aaaaaaah het is een contactadvertentiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:13 schreef supermarkt het volgende:
Oke, als ik het goed begrijp verlangen jullie hoofdletters... Prima...
Ik heb de topic hier geplaatst omdat het mij de juiste plaats leek, zo niet, tsja, nieuw nietwaar?
Waarom heb ik deze topic opgezet? En voor wat voor doeleinden? Wel, ik wil eerst kijken hoe ver de serieuze reacties gaan. Met die mensen wil ik verder kijken hoe of wat. Maar laat ik niet te ver op de zaken vooruit lopen, eerst zien wat dit opleverd.
Mochten er mensen zijn die niet openbaar willen/kunnen of durven reageren, er bestaat ook een pb, dan kijken we wel verder. Uiteraard reageer ik alleen op serieuze reacties...
Ik wil eerst kijken wat voor reacties ik krijg, daarna wil ik verder kijken wat er mee te kunnen doen, samen.
Ik zou me normaal ook doodschamen als ik moest toegeven dat ik leerlingen afgeleverd had die zo beroerd spellen, maar sommigen kunnen er nix aan doen hèquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:15 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Betrapt, ik geef inderdaad geen les binnen het vrije onderwijs
Wat ga je er mee doen? Is het een schoolopdracht? Voor een of ander vaag bedrijf? Is het voor de directie van C1000/Lidl/AH of zo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:19 schreef supermarkt het volgende:
Misschien werk ik wel bij Super de Boer of Edah... Dacht het toch niet... Er zit geen addertje onder het gras of whatever... Vraag enkel alleen om verhalen, om daarna daar wat mee te kunnen doen... En dat zal ik dan met de betrokkenen verder gaan uitwerken.
Hier is je eerste serieuze reactie dan:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:13 schreef supermarkt het volgende:
Oke, als ik het goed begrijp verlangen jullie hoofdletters... Prima...
Ik heb de topic hier geplaatst omdat het mij de juiste plaats leek, zo niet, tsja, nieuw nietwaar?
Waarom heb ik deze topic opgezet? En voor wat voor doeleinden? Wel, ik wil eerst kijken hoe ver de serieuze reacties gaan. Met die mensen wil ik verder kijken hoe of wat. Maar laat ik niet te ver op de zaken vooruit lopen, eerst zien wat dit opleverd.
Mochten er mensen zijn die niet openbaar willen/kunnen of durven reageren, er bestaat ook een pb, dan kijken we wel verder. Uiteraard reageer ik alleen op serieuze reacties...
Ik wil eerst kijken wat voor reacties ik krijg, daarna wil ik verder kijken wat er mee te kunnen doen, samen.
Kijk! Daar willen wij meer over weten. Mensen gaan toch geen informatie geven zondar dat ze weten wat er mee gaat gebeuren. Dus hup vertel wat je insteek is en wat jij er mee wilt doen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:19 schreef supermarkt het volgende:
Vraag enkel alleen om verhalen, om daarna daar wat mee te kunnen doen... En dat zal ik dan met de betrokkenen verder gaan uitwerken.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:13 schreef supermarkt het volgende:
Met die mensen wil ik verder kijken hoe of wat. Maar laat ik niet te ver op de zaken vooruit lopen, eerst zien wat dit opleverdt.
Jezus Christus, als je niet eens kan quoten moet jouw schrijfrecht op FOK! echt ontnomen worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:25 schreef supermarkt het volgende:
Wat ga je er mee doen? Is het een schoolopdracht? Voor een of ander vaag bedrijf? Is het voor de directie van C1000/Lidl/AH of zo?
Geen schoolopdracht, " gewoon" opkomen voor je eigen rechten. Uit eigen initiatief maar wel zeer serieus. Tot ik voldoende reacties heb, wil ik samen daar iets tegen doen, kijken wat de rechten zijn van de personeel omdat het de personeel ook niet bepaald makkelijk worden gemaakt als het om onrecht gaat.. Mensen die dit hebben ervaren, weten wat ik bedoel.
Quote eens normaal... Je komt op voor de rechten van het personeel van een supermarkt? En dat doe je geheel vrijblijvend uit je zelf? Geen vaag bedrijf erachter. Je hebt nog nooit eerder op dit forum gepost dan dit topic...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:25 schreef supermarkt het volgende:
Wat ga je er mee doen? Is het een schoolopdracht? Voor een of ander vaag bedrijf? Is het voor de directie van C1000/Lidl/AH of zo?
Geen schoolopdracht, " gewoon" opkomen voor je eigen rechten. Uit eigen initiatief maar wel zeer serieus. Tot ik voldoende reacties heb, wil ik samen daar iets tegen doen, kijken wat de rechten zijn van de personeel omdat het de personeel ook niet bepaald makkelijk worden gemaakt als het om onrecht gaat.. Mensen die dit hebben ervaren, weten wat ik bedoel.
Wat de rechten zijn van personeel zijn uiteraard keurig vastgelegd. Als jij een conflict hebt dan kan je beter een instantie inschakelen zoals het juridisch loket.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:25 schreef supermarkt het volgende:
Hallo je bent aan het werk? Dan ga je niet eten en drinken. Dat doe je maar lekker in de pauze. Er is niks mis met een beetje doorwerken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:28 schreef teamlead het volgende:
toen ik 16 was, heb ik bij de lokale C1000 gewerkt als vakkenvuller...Dat was heul niet leuk hoor.. onze ploegchef vond dat we niet mochten eten en drinken en dat we heel snel moesten werken en we kregen ook nog best wel heel erg weinig betaald...
oh.. jij kunt niet kauwen en iets in een rek flikkeren tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hallo je bent aan het werk? Dan ga je niet eten en drinken. Dat doe je maar lekker in de pauze. Er is niks mis met een beetje doorwerken.
Je wilt het principe van de vakbond dus opnieuw uitvinden, of je hebt een andere bedoeling, maar die zal dan vast niet alleen het welzijn van die arme supermarktmedewerkers als doel hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:25 schreef supermarkt het volgende:
Dit gaat je niets opleveren. Je schrijft een onsamenhangend vaag verhaaltje zonder enig vooropgezet plan of doel, en denkt dat er mensen staan te springen om jou informatie te geven? Waarover eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:25 schreef supermarkt het volgende:
Jij hebt duidelijk geen ervaringen met onrechtmatige handelingen binnen een supermarkt-keten... Leuk dat alles zo op papier staat maar mensen kunnen zo achterbaks zijn als wat, en zeker in het bedrijfsleven... Juridisch loket kan dan ook niets betekenen op dat moment wegens " gebrek aan bewijs ".quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat de rechten zijn van personeel zijn uiteraard keurig vastgelegd. Als jij een conflict hebt dan kan je beter een instantie inschakelen zoals het juridisch loket.
Daar heb jij ervaring mee en je zoekt medelotgenoten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:31 schreef supermarkt het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen ervaringen met onrechtmatige handelingen binnen een supermarkt-keten... Leuk dat alles zo op papier staat maar mensen kunnen zo achterbaks zijn als wat, en zeker in het bedrijfsleven... Juridisch loket kan dan ook niets betekenen op dat moment wegens " gebrek aan bewijs ".
Een kauwgum/snoepje of zo is wat anders dan uitgebreid een 10 gangen menu eten. Als je dat nou had gezegdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh.. jij kunt niet kauwen en iets in een rek flikkeren tegelijkertijd?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:34 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Een kauwgum/snoepje of zo is wat anders dan uitgebreid een 10 gangen menu eten. Als je dat nou had gezegd
* Men kan kiezen uit 2 opties; Van een hogere functie naar een lagere functie geplaatst worden en salaris inleveren of elke week controle zodat ze diegene uiteindelijk eruit kunnen kicken..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar heb jij ervaring mee en je zoekt medelotgenoten?
Vertel er dan over!!
Of je gaat gewoon niet meer werken bij een supermarktquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:37 schreef supermarkt het volgende:
[..]
* Men kan kiezen uit 2 opties; Van een hogere functie naar een lagere functie geplaatst worden en salaris inleveren of elke week controle zodat ze diegene uiteindelijk eruit kunnen kicken..
* Overplaatsing naar de meest ongeschikte, verste locatie van woonplaats
* Omkoping zodat diegene het bedrijf verlaat
* Nieuwe zelfbedachte regels mbt. werkuren die niet overeenkomen met CAO maar het personeel wel onder druk houden
Dat is makkelijk praten als je wel inkomen nodig hebt...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon niet meer werken bij een supermarkt
je bedoelt natuurlijk: je bent een lutser en je doet je werk niet goed en je krijgt een nieuwe kans in een lagere functie of je moet de consequenties van je gepruts accepterenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:37 schreef supermarkt het volgende:
[..]
* Men kan kiezen uit 2 opties; Van een hogere functie naar een lagere functie geplaatst worden en salaris inleveren of elke week controle zodat ze diegene uiteindelijk eruit kunnen kicken..
had je je contract (waar dit ongetwijfeld instaat) niet moeten tekenenquote:* Overplaatsing naar de meest ongeschikte, verste locatie van woonplaats
wat is daar mis meequote:* Omkoping zodat diegene het bedrijf verlaat
niet accepteren dusquote:* Nieuwe zelfbedachte regels mbt. werkuren die niet overeenkomen met CAO maar het personeel wel onder druk houden
Volgens mij zijn er genoeg andere banen. Anders ga je maar studeren of zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:39 schreef supermarkt het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten als je wel inkomen nodig hebt...
http://www.lekkerwerkenop(...)kenBijBURGERKING.htmquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:39 schreef supermarkt het volgende:
[..]
Begint ergens op te lijken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:37 schreef supermarkt het volgende:
[..]
* Nieuwe zelfbedachte regels mbt. werkuren die niet overeenkomen met CAO maar het personeel wel onder druk houden
En er zit natuurlijk geen andere kant aan het verhaal wanneer men met zulke reprimandes komt..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:37 schreef supermarkt het volgende:
[..]
iets zegt me dat TS daar nou niet echt heel erg veel aanleg voor heeftquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:40 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg andere banen. Anders ga je maar studeren of zo.
net of je alleen bij een supermarkt moet werken voor inkomen.. man ga bij hago werken ofzoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:39 schreef supermarkt het volgende:
[..]
Geen acceptatie betekend werkweigering en gaan ze zoeken naar alle rotte appelen die er maar te vinden zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:40 schreef teamlead het volgende:
omdat ik het anders zo zielig vind voor TS
[..]
je bedoelt natuurlijk: je bent een lutser en je doet je werk niet goed en je krijgt een nieuwe kans in een lagere functie of je moet de consequenties van je gepruts accepteren
[..] * Of men is te duur en heeft een contract voor onbepaalde tijd... Hoe kunnen ze die zo snel mogelijk eruit werken??
had je je contract (waar dit ongetwijfeld instaat) niet moeten tekenen
[..] Wellicht valt het onder een bepaalde functie? Hier gaat het om mensen die inzetbaar zijn voor diverse filialen, kan ook nog?
wat is daar mis meeAls mijn werkgever een leuk bod doet, wandel ik ook fluitend naar buiten
[..] Jij laat je mss zo makkelijk omkopen, laten zij maar de ziektewet doorbetalen!
niet accepteren dus
Mooi, blijf daar dan lekker met je bouttopicquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:04 schreef supermarkt het volgende:
... dit is een serieuze zaak dat nu al speelt elders...
Inderdaad ik begrijp ook niet waarom talloze gasten die hier werkelijk niets nuttigs hebben toe te voegen slechts zonodig aandacht moeten vanwege hun mislukte leven en ieder in willekeurig topic onzin gaan zitten posten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:04 schreef supermarkt het volgende:
ten tweede ben ik geen lid van de fnv of wat dan ook, dit is iets on-afhankelijks, voor de (ex)personeel van de supermarktketens.
ten derde; als niemand die tot nu toe iets zinnigs kan toevoegen voor deze topic, hou dan ruimte vrij voor degene die wel wat zinnigs kunnen zeggen... dit is een serieuze zaak dat nu al speelt elders...
als men dat uitlegt als werkweigering ben ik erg benieuwd naar wat men je dat wilt laten doen..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:44 schreef supermarkt het volgende:
[..]
Geen acceptatie betekend werkweigering en gaan ze zoeken naar alle rotte appelen die er maar te vinden zijn
Nee hoor, ik geef het niet op. Als er echt mensen zijn die mijn punten herkennen, en ik weet dat er nog zoveel meer speelt, zullen ze ook uiteindelijk reageren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Begint ergens op te lijken.
Wat van bovenstaande is jou overkomen en wat wil je met die lotgenoten daar tegen gaan doen?
Weet je, als je anders was begonnen, bijvoorbeeld met vertellen wat er gebeurd was en vragen wat je ertegen kunt doen, had je kans gehad nog bijval te krijgen. Nu kun je dat, denk ik, vergeten.
Het gaat niet om de woonplaats maar regio, dus genoegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
als men dat uitlegt als werkweigering ben ik erg benieuwd naar wat men je dat wilt laten doen..
maar dan nog: hoeveel supermarkten zijn er in je woonplaats?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:48 schreef supermarkt het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef het niet op. [..]
Als je nou eens ergens [quote] tags enzo plaatst, komt de tekst die je er tussen typt ook nog over.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:44 schreef supermarkt het volgende:
[..]
Geen acceptatie betekend werkweigering en gaan ze zoeken naar alle rotte appelen die er maar te vinden zijn
Ofwel 'wegpromoveren' genoemd; men is de persoon beu maar het kost teveel geld om ze te ontslaan dus creëren we een functie die hij/zij niet gaat trekken en wacht men tot die persoon uit zichzelf vertrekt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:37 schreef supermarkt het volgende:
Volgens mij is dit gewoon ontslag en krijg je nog wat maandloon mee als oprotpremiequote:* Omkoping zodat diegene het bedrijf verlaat
En dus onrechtmatig; niet mee eens? Direct aankaarten bij de baas met meerder collegae, kijken of ie z'n regels aanpast en dan ervan uitgaan dat je geen jaar meer volmaakt qua werk omdat eerdergenoemde paas overgaat op je eerste 3 puntenquote:* Nieuwe zelfbedachte regels mbt. werkuren die niet overeenkomen met CAO maar het personeel wel onder druk houden
Is dat het, is dat je overkomen? Ik heb hier weleens over gehoord, maar volgens mij valt dat tegenwoordig erg mee. Ik ken meerdere 50 + die al heel lang bij een supermarkt, c1000 werken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:44 schreef supermarkt het volgende:
Of men is te duur en heeft een contract voor onbepaalde tijd... Hoe kunnen ze die zo snel mogelijk eruit werken??
Tja, als je ervoor tekent dat je inzetbaar bent voor meerdere filialen, dan kun je overgeplaatst worden.quote:Wellicht valt het onder een bepaalde functie? Hier gaat het om mensen die inzetbaar zijn voor diverse filialen, kan ook nog?
Jij bent de ziektewet ingegaan, vanwege een onheuse behandeling?quote:Jij laat je mss zo makkelijk omkopen, laten zij maar de ziektewet doorbetalen!
Daar heb je dan weer rechtsbijstand voor, of je gaat naar het bureau voor rechtshulp en legt daar je zaak voor.quote:Geen acceptatie betekend werkweigering en gaan ze zoeken naar alle rotte appelen die er maar te vinden zijn
Dit is serieus, vakbond is benaderd maar supermarkt weet zich goed in te dekken met eigen advocaat. Ik vraag enkel alleen verzamelingen van ervaringen en wil daarna kijken wat we daarmee kunnen doen. That's all... Als men zich zo snel neerlegt omdat de tegenpartij sterker "lijkt", wat ben je dan als mens waard? Daar pas ik dus voor!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Als dit serieuze problemen zijn, dan zijn er betere wegen die je kunt bewandelen. Klop bijv. eens aan bij de vakbond.
Maar daar zijn juist de vakbonden voor, voor dat verzamelen. Dat moet je als individu niet doen. Daar ga je aan onderdoor. Ben je ontslagen? Ga verder met je leven. Op wraak zinnen, heeft geen enkele zin.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:04 schreef supermarkt het volgende:
[..]
Dit is serieus, vakbond is benaderd maar supermarkt weet zich goed in te dekken met eigen advocaat. Ik vraag enkel alleen verzamelingen van ervaringen en wil daarna kijken wat we daarmee kunnen doen. That's all... Als men zich zo snel neerlegt omdat de tegenpartij sterker "lijkt", wat ben je dan als mens waard? Daar pas ik dus voor!
Een te oude gefrustreerde vakkenvuller.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:09 schreef onearmedman het volgende:
TS is duidelijk een gefrustreerde vakkenvuller.
Wat een onrecht zeg, ff iets opruimenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:22 schreef Buschetta het volgende:
Ik werkte bij een supermarkt. Ik zo met een gozer een bestelbusje gehuurd en toen de bedrijfsleider aan het lunchen was 1 pallet bier overgeladen. Toen viel er zo'n tray. Dus die gozer weg met 100 trays.
Komt die bedrijfsleier terug en ziet hij dat kapotte tray. Moest ik het opruimen.
Ik kwaad natuurlijk want ik was ingeroostert voor de kassa.
Echte klootzakken daar.
Ik zou ze aanklagen!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:32 schreef Fogel het volgende:
Ik ben vanochtend in een supermarkt geweest en de winkelwagens die er uitzien als raceauto waren allemaal in gebruik en dus moest mijn zoon een normale kleine kinderwinkelwagen gebruiken, dat is pas onrecht!
In de supermarkt werken als bijbaan is altijd beter dan een krantenwijk. Zeker als het weer slecht is. En heb er in mijn jeugd best met plezier gewerkt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je denkt dat werken in een supermarkt uberhaupt rooskleurig kan zijn verdien je het ook er te werken.
Waar heb je het in godsnaam overquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Dit is nog maar het begin... Ik ben niet uit op wraak, niet ontslagen en zeker niet oud vergeleken met jullie. Het verschil tussen jullie en mezelf is dat ik kan praten uit ervaring en jullie dit nog moeten ondervinden, al hoop ik voor jullie dat dat niet zal gebeuren.
Mensen die denken dat je in je eentje tegen een grotere organisatie niets kan doen, hebben het mis. Dat is nou juist de uitdaging en juist de organisatie denken alle macht te hebben anderen te kunnen imponeren. Dat lukt mss bij jullie wel maar bij mij zijn ze aan het verkeerde adres.
Ik kom er wel, wacht maar.
Ik zeg ook niet dat werken in een supermarkt slecht is. Er zitten ook goede kanten aan. Ik doel op andere kanten van de supermarkt wereld. Dat begrijpen degenen wel die hiermee te maken hebben gehad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
In de supermarkt werken als bijbaan is altijd beter dan een krantenwijk. Zeker als het weer slecht is. En heb er in mijn jeugd best met plezier gewerkt.
TS zoekt medestanders om een aktiefront op te richten? "Stichting gedupeerde vakkenvullers" ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Dit is nog maar het begin... Ik ben niet uit op wraak, niet ontslagen en zeker niet oud vergeleken met jullie. Het verschil tussen jullie en mezelf is dat ik kan praten uit ervaring en jullie dit nog moeten ondervinden, al hoop ik voor jullie dat dat niet zal gebeuren.
Mensen die denken dat je in je eentje tegen een grotere organisatie niets kan doen, hebben het mis. Dat is nou juist de uitdaging en juist de organisatie denken alle macht te hebben anderen te kunnen imponeren. Dat lukt mss bij jullie wel maar bij mij zijn ze aan het verkeerde adres.
Ik begrijp nog steeds niet waar het over gaat. Maar succes, hè.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:05 schreef supermarkt het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat werken in een supermarkt slecht is. Er zitten ook goede kanten aan. Ik doel op andere kanten van de supermarkt wereld. Dat begrijpen degenen wel die hiermee te maken hebben gehad.
Goed plan. 5 miljoen voor emotionele schade klinkt wel realistisch toch?quote:
5 maar?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed plan. 5 miljoen voor emotionele schade klinkt wel realistisch toch?
Thanxx! Ik ben al hard bezig en goed op weg!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waar het over gaat. Maar succes, hè.
Ja grote smurf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Nog maar een keer dezelfde vraag... Wat wil je hiermee bereiken? Ik ben namelijk behoorlijk geneigd het topic maar te sluiten. Of te kicken naar ONZ...quote:
Eh, ik werk niet in een supermarkt, dus hoe zou ik dat moeten ondervinden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Het verschil tussen jullie en mezelf is dat ik kan praten uit ervaring en jullie dit nog moeten ondervinden
BNW of TRU zijn misschien ook wel goede plekkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nog maar een keer dezelfde vraag... Wat wil je hiermee bereiken? Ik ben namelijk behoorlijk geneigd het topic maar te sluiten. Of te kicken naar ONZ...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
De TT vind ik nog iets ergerTS zoekt kromme ervaringen?
Die heb ik ook nog overwogen inderdaad...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
BNW of TRU zijn misschien ook wel goede plekken
Ik hoop ook dat ik nooit in een supermarkt hoef te werken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Wat ik me nou afvraag: Heb je éérst Legally Blonde gekeken en daarna Erin Brockovich, of andersom?quote:Mensen die denken dat je in je eentje tegen een grotere organisatie niets kan doen, hebben het mis. Dat is nou juist de uitdaging en juist de organisatie denken alle macht te hebben anderen te kunnen imponeren. Dat lukt mss bij jullie wel maar bij mij zijn ze aan het verkeerde adres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
Waarom open je dan een topic voor steunverhalen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijf van mijn sig af homo!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:04 schreef supermarkt het volgende:
hou dan ruimte vrij voor degene die wel wat zinnigs kunnen zeggen...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja mensen dalijk is het internet vol
Zelfde hier, dat ze niet altijd correct handelen is soms zeker irritant, maar daarnaast is het eigenlijk wel een chill baantje, beetje werken, meestal heb je collega's van dezelfde leeftijd en is het wel gezellig en het verdient zeker niet slecht! Ik had ooit eens een bedrijfsleider die je gewoon negeerde als je vrij vroeg of zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:22 schreef sexymofo het volgende:
Ach ik werk nu al bijna 10 jaar bij een supermarkt.
Heb zowel parttime als fulltime als wederom parttime gewerkt, maar ik vermaak me prima.
Beetje werken, beetje lamballen en voor het werk dat je doet nog een redelijk zakcentje binnenharken.
Never nooit dat ze me er uit kunnen werken, want ik doe gewoon wat ik moet doen, haha.
Dus dat hele david - goliath verhaal gaat er bij mij niet in, doe normaal en het komt wel goed...... schatje
zelfs als je fulltime werkt, je moet het wel focking bont maken om ontslagen te worden wanneer je een aanstelling hebt voor onbepaalde tijd.... (lees dossier)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef Stefanovich het volgende:
Oh, ik kijk nu pas wat verder in het topic, en TS is geen simpel vakkenvullertje, maar voor hem is het zijn fulltime baan waar brood mee op de plank moet komen.... tja ik kan je verder niet helpen, je bent ook niet echt duidelijk en zo, maar zoals meerderen hier zeggen, via een forum zal je niets bereiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |