abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73335906
thee, neus proest
Ja doei.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:56:51 #102
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_73336739
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als je denkt dat werken in een supermarkt uberhaupt rooskleurig kan zijn verdien je het ook er te werken.
In de supermarkt werken als bijbaan is altijd beter dan een krantenwijk. Zeker als het weer slecht is. En heb er in mijn jeugd best met plezier gewerkt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_73336944
Dit is nog maar het begin... Ik ben niet uit op wraak, niet ontslagen en zeker niet oud vergeleken met jullie. Het verschil tussen jullie en mezelf is dat ik kan praten uit ervaring en jullie dit nog moeten ondervinden, al hoop ik voor jullie dat dat niet zal gebeuren.

Mensen die denken dat je in je eentje tegen een grotere organisatie niets kan doen, hebben het mis. Dat is nou juist de uitdaging en juist de organisatie denken alle macht te hebben anderen te kunnen imponeren. Dat lukt mss bij jullie wel maar bij mij zijn ze aan het verkeerde adres.
Ik kom er wel, wacht maar.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:05:17 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73337003
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Dit is nog maar het begin... Ik ben niet uit op wraak, niet ontslagen en zeker niet oud vergeleken met jullie. Het verschil tussen jullie en mezelf is dat ik kan praten uit ervaring en jullie dit nog moeten ondervinden, al hoop ik voor jullie dat dat niet zal gebeuren.

Mensen die denken dat je in je eentje tegen een grotere organisatie niets kan doen, hebben het mis. Dat is nou juist de uitdaging en juist de organisatie denken alle macht te hebben anderen te kunnen imponeren. Dat lukt mss bij jullie wel maar bij mij zijn ze aan het verkeerde adres.
Waar heb je het in godsnaam over
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73337011
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

In de supermarkt werken als bijbaan is altijd beter dan een krantenwijk. Zeker als het weer slecht is. En heb er in mijn jeugd best met plezier gewerkt.
Ik zeg ook niet dat werken in een supermarkt slecht is. Er zitten ook goede kanten aan. Ik doel op andere kanten van de supermarkt wereld. Dat begrijpen degenen wel die hiermee te maken hebben gehad.
pi_73337073
quote:

TS zoekt medestanders om een aktiefront op te richten? "Stichting gedupeerde vakkenvullers" ?
"Vakkenvullers der lage landen, verenigd U!, samen zijn wij sterk ende machtig!"

Je zou ook gewoon je verlies kunnen pakken, accepteren dat dit zo gaat bij deze "beroepsgroep" en je ontslag had moeten nemen toen je 18 was en verder gaan studeren, zodat je een normale baan kon zoeken
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_73337129
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja doei.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:16:22 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73337323
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:05 schreef supermarkt het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat werken in een supermarkt slecht is. Er zitten ook goede kanten aan. Ik doel op andere kanten van de supermarkt wereld. Dat begrijpen degenen wel die hiermee te maken hebben gehad.
Ik begrijp nog steeds niet waar het over gaat. Maar succes, hè.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:38:25 #109
45833 crew  Fogel
pi_73338014
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zou ze aanklagen!!
Goed plan. 5 miljoen voor emotionele schade klinkt wel realistisch toch?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_73338032
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Fogel het volgende:

[..]

Goed plan. 5 miljoen voor emotionele schade klinkt wel realistisch toch?
5 maar?
Ja doei.
pi_73338179
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik begrijp nog steeds niet waar het over gaat. Maar succes, hè.
Thanxx! Ik ben al hard bezig en goed op weg!
Laterss
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:45:55 #112
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_73338218
quote:

Ja grote smurf.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:46:38 #113
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73338245
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nog maar een keer dezelfde vraag... Wat wil je hiermee bereiken? Ik ben namelijk behoorlijk geneigd het topic maar te sluiten. Of te kicken naar ONZ...
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:04:46 #114
3542 Gia
User under construction
pi_73338757
quote:
Het verschil tussen jullie en mezelf is dat ik kan praten uit ervaring en jullie dit nog moeten ondervinden
Eh, ik werk niet in een supermarkt, dus hoe zou ik dat moeten ondervinden.

En als jij niet vertelt wat er gebeurd is, kunnen wij er ook niet over oordelen of jij terecht klaagt of alleen maar zeurt.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:06:28 #115
45833 crew  Fogel
pi_73338806
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nog maar een keer dezelfde vraag... Wat wil je hiermee bereiken? Ik ben namelijk behoorlijk geneigd het topic maar te sluiten. Of te kicken naar ONZ...
BNW of TRU zijn misschien ook wel goede plekken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:06:41 #116
3542 Gia
User under construction
pi_73338812
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef Sjeen het volgende:
Of te kicken naar ONZ...
Klaagbaak, zou ook nog kunnen!!
pi_73351157
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Klaagbaak, zou ook nog kunnen!!
Doe maar naar Afrika..
All management is Strategic Management.
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 08:10:55 #118
264940 8108139dpths
pi_73351166
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 10:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

De TT vind ik nog iets erger TS zoekt kromme ervaringen?
  Licht Ontvlambaar zondag 4 oktober 2009 @ 08:57:44 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73351328
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:06 schreef Fogel het volgende:

[..]

BNW of TRU zijn misschien ook wel goede plekken
Die heb ik ook nog overwogen inderdaad...
  zondag 4 oktober 2009 @ 09:16:13 #120
1762 YPPY
Yppiaans
pi_73351406
Zal ik dan maar serieus reageren? Vind het zo zielig.

Toen ik studeerde moest ik 1 uur per week in een supermarkt helpen bij de broodafdeling, tijdens de spits 's ochtends vroeg. Dan moest ik eerst bevroren broodjes uit een vriezer halen (koud!!!!!) en die op een plaat leggen. De plaat moest 7 minuten in een hete oven. Dan stonden er allemaal klanten die broodjes wilden. Maar de broodjes uit de oven waren heet. Heel heet. Dus moest ik handschoenen aan. Hele lelijke, bruin. En mijn baas wilde geen leuke roze handschoenen voor me kopen. En ik moest op de zak met broodjes schrijven hoeveel er in zaten, maar dat ging niet met handschoenen aan. Dus dan moest ik die lelijke handschoenen weer uit doen. En mijn collega jatte altijd de pen. En dan moesten de handschoenen weer aan. Of ik moest weer nieuwe broodjes uit de vriezer halen (koud!!!!!).

Zo, dat was mijn trauma, ga je me nu helpen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 4 oktober 2009 @ 09:18:10 #121
1762 YPPY
Yppiaans
pi_73351427
Ander trauma: iemand had 's avonds voor sluiting de viezer met ijs een taart uitgezet. De volgende dag kwamen we daar pas achter en heb ik uren lang lopen sjouwen met ranzige half ontdooide ijsjes en taarten en die kon ik niet eens zelf opeten.
En toen moesten we de vriezer ook nog schoonmaken. En ontdooide raketjes plakken. En tot overmaat van ramp moest ik allemaal nieuwe ijsjes en taarten uit de grote vriezer halen en die in de vriezer in de winkel stoppen.

Het was verschrikkelijk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73351490
quote:
Ik hoop ook dat ik nooit in een supermarkt hoef te werken!
quote:
Wat ik me nou afvraag: Heb je éérst Legally Blonde gekeken en daarna Erin Brockovich, of andersom?
  zondag 4 oktober 2009 @ 09:30:17 #123
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_73351498
Ik heb een onrecht-ervaring met een supermarkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  zondag 4 oktober 2009 @ 10:00:38 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73351702
Mijn onrechte ervaring:

Ik was een keer via het uitzendbureau te werk gesteld om producten te inventariseren. Maar mijn haar zat super kut die dag. Dus had ik een petje op gedaan. Zeiden die paupers dat een petje niet representatief was!! Niet representatief!? Ik was GVD de enige medewerker met een niet-zwakzinnig IQ!

Een schande, toen heb ik mijzelf beloofd rijk te worden zodat ik een dergelijke vernedering niet meer hoef mee te maken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 4 oktober 2009 @ 10:38:05 #125
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_73352037
Heeft tinoz een nieuw account, ofzo?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')