In de supermarkt werken als bijbaan is altijd beter dan een krantenwijk. Zeker als het weer slecht is. En heb er in mijn jeugd best met plezier gewerkt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je denkt dat werken in een supermarkt uberhaupt rooskleurig kan zijn verdien je het ook er te werken.
Waar heb je het in godsnaam overquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Dit is nog maar het begin... Ik ben niet uit op wraak, niet ontslagen en zeker niet oud vergeleken met jullie. Het verschil tussen jullie en mezelf is dat ik kan praten uit ervaring en jullie dit nog moeten ondervinden, al hoop ik voor jullie dat dat niet zal gebeuren.
Mensen die denken dat je in je eentje tegen een grotere organisatie niets kan doen, hebben het mis. Dat is nou juist de uitdaging en juist de organisatie denken alle macht te hebben anderen te kunnen imponeren. Dat lukt mss bij jullie wel maar bij mij zijn ze aan het verkeerde adres.
Ik kom er wel, wacht maar.
Ik zeg ook niet dat werken in een supermarkt slecht is. Er zitten ook goede kanten aan. Ik doel op andere kanten van de supermarkt wereld. Dat begrijpen degenen wel die hiermee te maken hebben gehad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
In de supermarkt werken als bijbaan is altijd beter dan een krantenwijk. Zeker als het weer slecht is. En heb er in mijn jeugd best met plezier gewerkt.
TS zoekt medestanders om een aktiefront op te richten? "Stichting gedupeerde vakkenvullers" ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Dit is nog maar het begin... Ik ben niet uit op wraak, niet ontslagen en zeker niet oud vergeleken met jullie. Het verschil tussen jullie en mezelf is dat ik kan praten uit ervaring en jullie dit nog moeten ondervinden, al hoop ik voor jullie dat dat niet zal gebeuren.
Mensen die denken dat je in je eentje tegen een grotere organisatie niets kan doen, hebben het mis. Dat is nou juist de uitdaging en juist de organisatie denken alle macht te hebben anderen te kunnen imponeren. Dat lukt mss bij jullie wel maar bij mij zijn ze aan het verkeerde adres.
Ik begrijp nog steeds niet waar het over gaat. Maar succes, hè.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:05 schreef supermarkt het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat werken in een supermarkt slecht is. Er zitten ook goede kanten aan. Ik doel op andere kanten van de supermarkt wereld. Dat begrijpen degenen wel die hiermee te maken hebben gehad.
Goed plan. 5 miljoen voor emotionele schade klinkt wel realistisch toch?quote:
5 maar?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed plan. 5 miljoen voor emotionele schade klinkt wel realistisch toch?
Thanxx! Ik ben al hard bezig en goed op weg!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waar het over gaat. Maar succes, hè.
Ja grote smurf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Nog maar een keer dezelfde vraag... Wat wil je hiermee bereiken? Ik ben namelijk behoorlijk geneigd het topic maar te sluiten. Of te kicken naar ONZ...quote:
Eh, ik werk niet in een supermarkt, dus hoe zou ik dat moeten ondervinden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Het verschil tussen jullie en mezelf is dat ik kan praten uit ervaring en jullie dit nog moeten ondervinden
BNW of TRU zijn misschien ook wel goede plekkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nog maar een keer dezelfde vraag... Wat wil je hiermee bereiken? Ik ben namelijk behoorlijk geneigd het topic maar te sluiten. Of te kicken naar ONZ...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
De TT vind ik nog iets ergerTS zoekt kromme ervaringen?
Die heb ik ook nog overwogen inderdaad...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
BNW of TRU zijn misschien ook wel goede plekken
Ik hoop ook dat ik nooit in een supermarkt hoef te werken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Wat ik me nou afvraag: Heb je éérst Legally Blonde gekeken en daarna Erin Brockovich, of andersom?quote:Mensen die denken dat je in je eentje tegen een grotere organisatie niets kan doen, hebben het mis. Dat is nou juist de uitdaging en juist de organisatie denken alle macht te hebben anderen te kunnen imponeren. Dat lukt mss bij jullie wel maar bij mij zijn ze aan het verkeerde adres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |