abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 oktober 2009 @ 11:33:31 #126
3542 Gia
User under construction
pi_73352810
Ik had vrijdag voor 9,80 boodschappen en ik kreeg geen Gogo!
Er lag ook niks bij de kassa om even snel erbij te pakken!

't Is zo gemeen!
pi_73426416
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef supermarkt het volgende:
Dit is nog maar het begin... Ik ben niet uit op wraak, niet ontslagen en zeker niet oud vergeleken met jullie. Het verschil tussen jullie en mezelf is dat ik kan praten uit ervaring en jullie dit nog moeten ondervinden, al hoop ik voor jullie dat dat niet zal gebeuren.

Mensen die denken dat je in je eentje tegen een grotere organisatie niets kan doen, hebben het mis. Dat is nou juist de uitdaging en juist de organisatie denken alle macht te hebben anderen te kunnen imponeren. Dat lukt mss bij jullie wel maar bij mij zijn ze aan het verkeerde adres.
Ik kom er wel, wacht maar.
Waarom open je dan een topic voor steunverhalen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijf van mijn sig af homo!
pi_73426505
Ik heb 8 jaar parttime op de emballage afdeling van een AH gewerkt, dat is onrecht genoeg lijkt me?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:52:03 #129
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_73426785
Tja.. het enige onrechte wat ik zo snel kan vinden m.b.t. supermarkten is dit:

http://www.juristenkantoo(...)l-in-supermarkt.html

Bij 2.3 wordt vermeld dat de mat scheef lag.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_73428340
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:04 schreef supermarkt het volgende:
hou dan ruimte vrij voor degene die wel wat zinnigs kunnen zeggen...

ja mensen dalijk is het internet vol
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:11:30 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73435198
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja mensen dalijk is het internet vol
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_73435601
Ach ik werk nu al bijna 10 jaar bij een supermarkt.
Heb zowel parttime als fulltime als wederom parttime gewerkt, maar ik vermaak me prima.
Beetje werken, beetje lamballen en voor het werk dat je doet nog een redelijk zakcentje binnenharken.
Never nooit dat ze me er uit kunnen werken, want ik doe gewoon wat ik moet doen, haha.
Dus dat hele david - goliath verhaal gaat er bij mij niet in, doe normaal en het komt wel goed...... schatje
pi_73438774
Ben jij het? Meneer van Eerd???
pi_73439262
Bij supermarkten gaat zoveel niet correct volgens de regels... waarom? Omdat het kan... De werknemers zijn jong, makkelijk op in te praten, hebben meestal geen idee van wat wel en niet mag... tja, ik weet niet echt wat jou overkomen is, maar zo gaat het. Protesteren helpt wel eens, maar vaak genoeg ook niet en dan kan je blijven zeuren maar op een gegeven moment ga je zelf wel weg(of niet), vinden zij ook niet erg, meestal ben je makkelijk vervangbaar.
pi_73439404
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:22 schreef sexymofo het volgende:
Ach ik werk nu al bijna 10 jaar bij een supermarkt.
Heb zowel parttime als fulltime als wederom parttime gewerkt, maar ik vermaak me prima.
Beetje werken, beetje lamballen en voor het werk dat je doet nog een redelijk zakcentje binnenharken.
Never nooit dat ze me er uit kunnen werken, want ik doe gewoon wat ik moet doen, haha.
Dus dat hele david - goliath verhaal gaat er bij mij niet in, doe normaal en het komt wel goed...... schatje
Zelfde hier, dat ze niet altijd correct handelen is soms zeker irritant, maar daarnaast is het eigenlijk wel een chill baantje, beetje werken, meestal heb je collega's van dezelfde leeftijd en is het wel gezellig en het verdient zeker niet slecht! Ik had ooit eens een bedrijfsleider die je gewoon negeerde als je vrij vroeg of zo Is later ook ontslagen, kon echt niet met mensen omgaan.
pi_73440138
Oh, ik kijk nu pas wat verder in het topic, en TS is geen simpel vakkenvullertje, maar voor hem is het zijn fulltime baan waar brood mee op de plank moet komen.... tja ik kan je verder niet helpen, je bent ook niet echt duidelijk en zo, maar zoals meerderen hier zeggen, via een forum zal je niets bereiken
pi_73440846
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef Stefanovich het volgende:
Oh, ik kijk nu pas wat verder in het topic, en TS is geen simpel vakkenvullertje, maar voor hem is het zijn fulltime baan waar brood mee op de plank moet komen.... tja ik kan je verder niet helpen, je bent ook niet echt duidelijk en zo, maar zoals meerderen hier zeggen, via een forum zal je niets bereiken
zelfs als je fulltime werkt, je moet het wel focking bont maken om ontslagen te worden wanneer je een aanstelling hebt voor onbepaalde tijd.... (lees dossier)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')