Wat kost dat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij Cindy Salou nou maar bellen geil mannetje
geil he!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:03 schreef jna het volgende:
TT nummer 24573676326870631546264635 over porsches
600 euro voor een avondjequote:
alsof al die ander KUT titels zo tof zijn die er de laatste paar week langskwamen!quote:
Iig beter dan deze.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alsof al die ander KUT titels zo tof zijn die er de laatste paar week langskwamen!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:09 schreef ManianMan het volgende:
Ik ben weg doei, morgen naar Munchengladbach
Anders doen we gewoon vanaf het volgende topic alleen maar Stage SC # [nummer] en dan verder niets! gewoon lekker makkelijk en geen gezeik over topic titels!quote:
Relax maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Anders doen we gewoon vanaf het volgende topic alleen maar Stage SC # [nummer] en dan verder niets! gewoon lekker makkelijk en geen gezeik over topic titels!![]()
het is al goed, volgende keer als ik een topic volschop laat ik het lekker zitten met dat nieuwe topic, komen er ook geen stomme TT's meer langsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Relax maar.![]()
De andere mannen zullen deze titel vast tof vinden.
Maak er maar meteen een drama van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is al goed, volgende keer als ik een topic volschop laat ik het lekker zitten met dat nieuwe topic, komen er ook geen stomme TT's meer langs
ik maak er een drama van omdat ik er een hekel aan heb dat als het over auto's gaat iedere vrouw in dit topic gaat zitten zeiken. er zijn nou eenmaal meer mannen aanwezig in dit topic waardoor er ook vaker "mannen onderwerpen" worden besproken. Leer er maar mee leven.quote:
Dean, je mag er niet trots op zijn! volgens L.no is het een kut TT!quote:
Fuck thatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dean, je mag er niet trots op zijn! volgens L.no is het een kut TT!
Ik heb al een topic report geplaats om het topic te laten veranderen naar Stage SC # 1088, dan hoeft er ook niemand meer ongelukkig te zijn over deze TT
kansloos die vrouwenquote:
ik he?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:03 schreef jna het volgende:
Slaaaaaaaaaap lekker ding want jij is lastig
Ssst we zoudenhet stil houden hier. Dat je die Porsche voor me hebt gekocht is al opvallend genoegquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ssst we zoudenhet stil houden hier. Dat je die Porsche voor me hebt gekocht is al opvallend genoeg
Over ons ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zeg dat nou niet! L.no wil niet dat we nog ever die dingen praten!
nee overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Daarom ben je ook blauwquote:
NERD ALERT!!!1112!@@#!@!@!#@43234!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:01 schreef Isdatzo het volgende:
.
Deze post wordt de 3e in 3 topics vriend.
Uhu, ik doelde er ook alleen maar op dat je een sociaal leven hebtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:01 schreef Isdatzo het volgende:.
Deze post wordt de 3e in 3 topics vriend.
Maar ik heb tenminste een porschequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
NERD ALERT!!!1112!@@#!@!@!#@43234!!!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ik heb tenminste een porsche.
Oh wacht.
maar natuurlijk! Alles met porschequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb een porsche bordje in de corsa hangen.. telt dat ook?
tuurlijk wel, als je een klein beetje bijbetaald. of misschien dat we nog ergens achter aan 1 hebben staanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:18 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, kan ik die R6 niet inruilen tegen een porsche bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
FOR YOUR OWN RISK!Sorry, nu ga je te ver. Dit ga ik melden bij de FA'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
geef me dan gewoon alleen een note...!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry, nu ga je te ver. Dit ga ik melden bij de FA's.
Ok.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
geef me dan gewoon alleen een note...!![]()
quote:
Ja hey.. dat krijg je er vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook gewoon nog echt gedaan ook![]()
![]()
![]()
ja...! mooi kut dus...!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hey.. dat krijg je er van.
Leuke is dat je niet weet wat er in die note staat.
Hoezoquote:
Mag ik niet zeggenquote:wat staat er trouwens in die andere note?!
hoe vereerd ik ook ben... nog steeds KUT dat ik niet weet wat er instaat!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo. Een note van mij krijgen.. je zou je vereerd moeten voelen
.
[..]
Mag ik niet zeggen.. mie stelt niet zoveel voor hoor
.
net een bus pringles exploding cheese and chilli geopend!quote:
toch gezellig dat je even komt langshoppen!quote:
Serves ya damn right boy.. beetje plaatjes van gecrashte porsches postenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe vereerd ik ook ben... nog steeds KUT dat ik niet weet wat er instaat!!!![]()
Nope, niet van crossover. En ook niet van een andere SES-mod.quote:van crossover dat weet ik wel!maar goed binnenkort maar eens 4,50 dokken! (NOT)
Ik doe het met broodjes.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
net een bus pringles exploding cheese and chilli geopend!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Serves ya damn right boy.. beetje plaatjes van gecrashte porsches posten.
[..]
Nope, niet van crossover. En ook niet van een andere SES-mod.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toch gezellig dat je even komt langshoppen!
zolang je het maar niet met in de magnetron opgewarmde lappen kip doet valt het allemaal meequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik doe het met broodjes.
Oeh, dat is eigenlijk wel een heel foute zin.
met je kekke msn smiliesquote:
Neuh, zo erg is 't nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]niet van crossover...! fuck... dan moet het wel een heule erge note zijn...! ;-)
Had ik maar een porsche die ik kon crashenquote:ach die gecrashte porsche... denk maar zo beter de zijne dan de jouwe!
Misschien was 'ie wel koud, weet jij veelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang je het maar niet met in de magnetron opgewarmde lappen kip doet valt het allemaal mee
liever geen porsche dan een gecrashte porsche...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, zo erg is 't niet![]()
.
[..]
Had ik maar een porsche die ik kon crashen.
waar heb jij het over...?!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien was 'ie wel koud, weet jij veel. Of was dat inside-information
?
Liever de mogelijkheid hebben tot het crashen van een porsche danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
liever geen porsche dan een gecrashte porsche...
Word modquote:mmm toch wil ik weten wat er in staat!![]()
Je snapt de grap nietquote:[..]
waar heb jij het over...?!
kun jij me niet aandragen als mod van de SES?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Liever de mogelijkheid hebben tot het crashen van een porsche dan.
[..]
Word mod.
[..]
Je snapt de grap niet.
Kán... kánquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun jij me niet aandragen als mod van de SES?
Als hij in de garage staat ook nietquote:ja misschien, als je die porsche gewoon met de goede kant op je oprit zit, valt het niet op! ;-)
Geen idee, nooit geprobeerdquote:Jij hebt liever een koud stukje kip dan een beetje van dat lauwwarme spul?
denk dat ik een hele goede mod zou zijn voor de SES!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kán... kán.
[..]
Als hij in de garage staat ook niet.
[..]
Geen idee, nooit geprobeerd.
Had je Yvonne al geneukt? Wil wel eens helpenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk dat ik een hele goede mod zou zijn voor de SES!![]()
Je moet er ook mee rijdenquote:ja maar in de garage kun je er niet mee pronken...![]()
Hey nouquote:ik ook niet , maar jij gaf antwoord dus ik dacht nou dat heeft hij vast en zeker geprobeerd...
Op zaterdag.. hoe voel jij jezelfquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey IDZ ik ga slapen... morgen weer wat school werk doen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb een vriendin en ik ga nooit vreemd...!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je Yvonne al geneukt? Wil wel eens helpen.
Ik niet trouwens. Dat eerste dan.
[..]
Je moet er ook mee rijden.
[..]
Hey nou.
ja ach school... weet je eigenlijk had ik vandaag wat moeten doen maar kwam er niet van...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op zaterdag.. hoe voel jij jezelf.
Trusten, ik ga ook zo denk ik.
Liever de mogelijkheid tot het crashen van een porsche, zei ik..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb een vriendin en ik ga nooit vreemd...!![]()
rijden? ja maar je zei net dat je liever een kapotte porsche had dan geen porsche...?
Ken 't probleemquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ach school... weet je eigenlijk had ik vandaag wat moeten doen maar kwam er niet van...
Integendeel, soms ga ik gewoon meekletsen erover.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik maak er een drama van omdat ik er een hekel aan heb dat als het over auto's gaat iedere vrouw in dit topic gaat zitten zeiken. er zijn nou eenmaal meer mannen aanwezig in dit topic waardoor er ook vaker "mannen onderwerpen" worden besproken. Leer er maar mee leven.
Zelfde met dat kut spellingsverbeteren, dat soort mensen mogen van mij wel gewoon naar een ander forum toe gaan.
De herfst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:49 schreef The_Dean het volgende:
Inderdaad, lekker grijs en winderig, soms wat regen.
Herfst!!
Zometeen eens lekker mijn schuurtje opruimen en nieuwe banden monteren. En de uitlaatrubbers vervangen, als ik ze kan vinden
waar woon je dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:02 schreef ManianMan het volgende:
De winkels in Duitsland zijn dicht, want de muur is gevallen tientallen jaren geleden. Nou dan gaan we maar naar de Makro dadelijk, dan verdienen ze maar niks
Hoi! :wquote:
1989.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:02 schreef ManianMan het volgende:
De winkels in Duitsland zijn dicht, want de muur is gevallen tientallen jaren geleden. Nou dan gaan we maar naar de Makro dadelijk, dan verdienen ze maar niks
Oh, dicht bij mij dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Limburg, Roermond, dicht bij de grens
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
En daarom moeten de winkels dicht?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
En daarom moeten de winkels dicht?
Sommige hebben wel nog stage op zaterdag hoor, ik niet hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Hoi ik loop geen stage, jullie ook niet want het is zaterdag
Oquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sommige hebben wel nog stage op zaterdag hoor, ik niet hoor
Doe dat dan voortaan wel jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:37 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
ODaar heb ik geen rekening mee gehouden
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
De tyfus. Ik probeer net een gps-log van m'n telefoon op de computer te zetten wordt dat hele hoeren-microSD kaartje niet herkend ineens.
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
De tyfus. Ik probeer net een gps-log van m'n telefoon op de computer te zetten wordt dat hele hoeren-microSD kaartje niet herkend ineens.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is best frisjes vandaag, het lijkt wel herfst![]()
Ik doe niks.. stom kaartjequote:
Glijdt zo kut.. vies siliconenlaagje altijdquote:En net even nieuwe banden gemonteerd... boh, wat rijd dat bruut
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
Ik dacht ik blijf eens in bed liggen tijdens de kwalificatie en kijk 'em een keer niet. Blijkt het een leuke kwalificaite te zijn.
En dan binnen zitten met de open haard aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
Winter. Met sneeuw
. En ijs
.
Moet 't wel een échte winter zijn en niet van dat halfslachtige gedoe met regen en 5 graden enzo.
van donderdag op vrijdag was het een korte nacht, dus wilde eigenlijk wel uitslapen vandaag. Ook gedaan, kwam er pas om 10:45 uur uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Idd erg leuke kwalificatie!
Wel klote dat de race morgen om 7 uur is
Wat het dus altijd is in Nederlandquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
Winter. Met sneeuw
. En ijs
.
Moet 't wel een échte winter zijn en niet van dat halfslachtige gedoe met regen en 5 graden enzo.
sneeuwquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
Winter. Met sneeuw
. En ijs
.
Daarom zoek ik de winter ook niet in Nederlandquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:26 schreef jna het volgende:
[..]
Wat het dus altijd is in Nederland![]()
Je mag blij zijn als er 2 dagen sneeuw ligt
Ik vind 't altijd wel leuk om met de auto door sneeuw te rijden..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sneeuwijs
gladde wegen
kapotgereden sneeuw
![]()
Valt meequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik doe niks.. stom kaartje.
[..]
Glijdt zo kut.. vies siliconenlaagje altijd.
Ik ga vanavond een avondje uit met het basketbalteam dus zal wel heel laat worden.. Denk dat ik dus maar de herhaling ga kijken om 2 uur..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van donderdag op vrijdag was het een korte nacht, dus wilde eigenlijk wel uitslapen vandaag. Ook gedaan, kwam er pas om 10:45 uur uit.Aangezien ik morgen wederom niet uit kan slapen.
sneeuw hoort in de bergen, niet in Nederland.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd wel leuk om met de auto door sneeuw te rijden..![]()
. Alleen niet als ik haast heb
. En 's winters is motorrijden er toch niet bij (koud en zout
) dus dan kan 't maar beter sneeuwen ook.
Sneeuw.
Of je feest door tot aan de race en ga je gelijk de race kijken en daarna naar bed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een avondje uit met het basketbalteam dus zal wel heel laat worden.. Denk dat ik dus maar de herhaling ga kijken om 2 uur..
Met de motor is 't iedere keer glijden bij 't uitaccelereren enzoquote:
Oh, nou.. gewoon, met oziExplorer.quote:Maar dat GPS loggen bedoelde ik
Ik kijk wel even hoe de kater morgen isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of je feest door tot aan de race en ga je gelijk de race kijken en daarna naar bed.![]()
![]()
![]()
Ik kruip misschien na de race nog even terug.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
geef me dan gewoon alleen een note...!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook gewoon nog echt gedaan ook![]()
![]()
![]()
race is uiterlijk om 9:00 uur afgelopen, dus nog tijd zat om terug te kruipenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kijk wel even hoe de kater morgen isEn idd, kan daarna altijd nog terug naar mn nest.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
oh ja... ik las terug.
Lucy.. zZupquote:
Hey Lientje..quote:
How come?quote:
hoofdpijn, maar is intussen al bijna helemaal weg.quote:
moest je de conducteur gaan zoekenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Kut ns, net in utrecht aangekomen, netjes in groningen een kaartje gekocht, de hele fucking treinreis niet gestempelt...! Klote bedrijf
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Kut ns, net in utrecht aangekomen, netjes in groningen een kaartje gekocht, de hele fucking treinreis niet gestempelt...! Klote bedrijf
inderdaad.quote:
Ik heb nu drie kaartjes van de laatste 2 maand ongestempeld, de 4 is dan toch gratis...?quote:
En je gaat dat duitse meisje niet even helpen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Leuk, joh. Dat Eindhoven.
"Even" iemand op 't station droppen die naar Madeira gaat (jaloers!!). Is knooppunt leenderheide afgesloten.. al 't verkeer dus door de binnenstad. Nouja, net op tijd op het station.. weer naar huis. Wat blijkt, heeft er net iets verderop 1 of ander duits meisje (wel een leuke trouwens
) haar auto in de achterkant van een audi geparkeerd. Kon ik niet linksaf dus nog een stuk om moeten rijden. Om daarna weer in de file richting thuis te staan.
Ge-wel-dig.
Het is mijn zus, gast.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En je gaat dat duitse meisje niet even helpen?Politie enzo was er al bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
Vanuit hun werk is het verboten om sex met dat meisje te hebben! Ofterwijl nog steeds een kans voor jou gast!quote:
Het is mijn zus, gast.
Inderdaad IDZ schandalig dat je het niet eens hebt geprobeerd te regelen...!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Slechtste. Excuus. Ooit. !. !.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ik was niet in de mood. Was gefrustreerd door die opstoppingen en dan ga ik geen seks hebben met de mede-veroorzaakster daarvan. Ik had haar eerder de onderkant van de corsa laten zien
.
inderdaad. Is juist de beste reden om juist wel seks te hebben. Kom je juist weer tot rust.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Slechtste. Excuus. Ooit. !. !.
Ik ben haar niet tegengekomen. En tegen de tijd dat ik in Eindhoven ben, zal ze vast al weg zijn.quote:
Ik doe het anders wel hoorquote:
Nou, die auto van haar rijdt iig niet ver meer. Beide voorwielen waren afgebrokenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben haar niet tegengekomen. En tegen de tijd dat ik in Eindhoven ben, zal ze vast al weg zijn.
Veel plezier! En als je wat leuks tegen meenemen he!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
Maar goed, ik ga ff een stukje raggen op de mountainbike.
Have fun. Pas op voor de Duitsersquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
Maar goed, ik ga ff een stukje raggen op de mountainbike.
Zag wel een leuk meisje met een hond enzo.. maar toen was ik er al voorbijquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Veel plezier! En als je wat leuks tegen meenemen he!!
keren was geen optie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zag wel een leuk meisje met een hond enzo.. maar toen was ik er al voorbij.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, ik moet m'n tijd in de gaten houden.
Je hebt drie kwartier de tijd gehad daarvoor.quote:
Dat maakt mijn prestatie niet minder groots hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt drie kwartier de tijd gehad daarvoor.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat maakt mijn prestatie niet minder groots hoor.
quote:
ik geloof dat er vanavond niets op tv kwam.quote:
Goed zo!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:54 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu wel uit met wat ik zeg
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Porschno![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 04-10-2009 13:48:41 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
HEBBEN!quote:
Caliquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:23 schreef Californium het volgende:
dankjemisschien krijg ik vandaag wel een extra worstje als ik mijn baasje heel lief aankijk
Tis maar 1 keer per jaar zo'n speciale dag voor mij
ik wacht nog steeds op onze date.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:40 schreef Californium het volgende:
Lucciegaat goed hoor! net een weekend bij mij thuis geweest (alleen) en ben stiekem wel blij dat ik straks weer naar huis ga en dat
komt slapen
heb m stiekem wel gemist
met ons gaat het heel goed hoor
heul gelukkig
hoe is het met jou liefdesleven
L.no!quote:
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:30 schreef DjRex89 het volgende:
Heb de F1 niet meer gehaald![]()
Mega kater nu
Dus zo maar de herhaling kijken..
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:20 schreef Californium het volgende:
irritantvriendjes die je via msn opgeilen
en dat je dan nog 5 uur moet wachten totdat je elkaar weer ziet
Heb expres niks terug gelezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor, heb binnenkort een date.
![]()
met jou?
[..]
![]()
Dan moet je mijn post even niet lezen.
heel verstandig.quote:
Waar ben jij tegenwoordig mee bezig trouwens?quote:
Ja ik zit al te wachten tot het 15.00 isquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heel verstandig.Om 15:00 uur zendt RTL
de race uit en vanavond om 20:00 uur een samenvatting. Op Sporza (Canvas) om 13:55 een samenvatting.
Uni, werk, vriendjequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar ben jij tegenwoordig mee bezig trouwens?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Uni, werk, vriendje
in omgekeerde volgorde trouwens![]()
3 jaarquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoelang nog moet je op de uni?
radio uit, tv uit en lees geen (sport)nieuws.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik zit al te wachten tot het 15.00 is
succesquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef Californium het volgende:
[..]
3 jaarmaar laat ik eerst het eerste jaar maar eens halen... moet stiekem wel iets harder werken
Ik ben zo verliefd dat ik de afgelopen weken zoveel mogelijk tijd met hem heb doorgebracht
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
succes![]()
relaties zijn funest voor je studie.En nee... ik spreek niet uit ervaring.
![]()
Heb alleen deze pagina open en zit een aflevering van Lost te kijken. Zal niet de eerste keer zijn dat ik het voor mezelf verpestquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
radio uit, tv uit en lees geen (sport)nieuws.
ik heb mijn post even in spoilertje gezet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb alleen deze pagina open en zit een aflevering van Lost te kijken. Zal niet de eerste keer zijn dat ik het voor mezelf verpest
Bootjequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
Goede middag vriendjes en vriendinnetjes..!
quote:Ik ben naar de klote
Dus ik kan veilig teruglezen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb mijn post even in spoilertje gezet.
quote:
quote:
Dat was het bij mij ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:04 schreef Californium het volgende:
whehehedoe je goed... grote kans dt ik vannacht ok weinig ga slapen... maar dat heeft andere redenen
![]()
geilquote:
nopequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoi, geen idee misschien wel. Woonachtig in Limburg?
Very nice.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor, heb binnenkort een date.
![]()
met jou?
Tja, meisje leren kennen in Turkije, wonend in R'dam, contact blijven houden in Nederland. Met een grote groep mensen uitgaan, jongen geil, meisje geil, jongen gaat naar meisje's huis.. you get the idea..?quote:
Ik heb wel geslapen maar ik was echt brak vanmorgenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:04 schreef Californium het volgende:
whehehedoe je goed... grote kans dt ik vannacht ok weinig ga slapen... maar dat heeft andere redenen
![]()
whehehequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, meisje leren kennen in Turkije, wonend in R'dam, contact blijven houden in Nederland. Met een grote groep mensen uitgaan, jongen geil, meisje geil, jongen gaat naar meisje's huis.. you get the idea..?
Beetje jammer dat ik alleen om 10.45 uur in de haven moest staan voor een brunch. Mijn ouders maar wijsgemaakt dat ik bij een vriend bleef slapen. Mijn ontbijt bestond uit een broodje paté en een appel-pannenkoek
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb wel geslapen maar ik was echt brak vanmorgen
nu wel. Moet je met post met spoiler wel even overslaanquote:
Ik denk dat ik teveel gelopen hebquote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik teveel gelopen hebde zaal verkennen en leuke meisjes tegenkomen eind van de avond aan de bar gezeten
Jep, was weer gezellig. Volgende week ga ik weer en de dag erna verjaardag vieren van mijn neefquote:
Had dan in de FB gegaan ipv van een klaagtopic erover openen. Misschien dat de modjes het schoonmaken als je laat zien dat het een serieus topic hoort te zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:18 schreef ManianMan het volgende:
Kutzooi man had ik net een topic geopend in R&P gooit zo'n aan lager wal geraakte mod hem dicht omdat de mensen niet serieus reageerdeKutdag.
Ik ga wel advies vragen op een ander forum dan krijg ik tenminste serieuze reactiesquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Had dan in de FB gegaan ipv van een klaagtopic erover openen. Misschien dat de modjes het schoonmaken als je laat zien dat het een serieus topic hoort te zijn.
Je gaat op bokbierdag geen alfa drinken! dan moet je bokbier drinkenquote:
Leffe, zwaar bier net zoals hoegaarden. Mijn pa en ik hebben een keer met de fiets een route gefietst, we pakten toen dat bier op een terrasje. Na 2 glazen gedronken te hebben ging mijn vader naar huis, hij liep de trap op en na enkele treden gelopen te hebben viel hij als een baksteen naar onderquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Je gaat op bokbierdag geen alfa drinken! dan moet je bokbier drinkenmaare: HJ of grolsch
leffe, la chouffe
kriek
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, meisje leren kennen in Turkije, wonend in R'dam, contact blijven houden in Nederland. Met een grote groep mensen uitgaan, jongen geil, meisje geil, jongen gaat naar meisje's huis.. you get the idea..?
Beetje jammer dat ik alleen om 10.45 uur in de haven moest staan voor een brunch. Mijn ouders maar wijsgemaakt dat ik bij een vriend bleef slapen. Mijn ontbijt bestond uit een broodje paté en een appel-pannenkoek
Ik zeg al niets meerquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat gaat uitlopen op een ruzie, ben ik bang![]()
Ik hoop het niet in ieder geval
Ik bedoel waarom zou je het niet tegen je ouders vertellen, als je het van te voren zegt en ze zijn er niet mee eens dan kun je toch ook de deur uitgaan, dan weten ze tenminste waar je echt uithangtquote:
Anders gaan ze weer allerlei vragen stellen. Waar je op dat moment absoluut niet op zit te wachten.quote:
quote:
Daar zit wat in, dat had ik ook op mijn 16dequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders gaan ze weer allerlei vragen stellen. Waar je op dat moment absoluut niet op zit te wachten.![]()
[..]
![]()
Doe mij ook watquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:57 schreef ManianMan het volgende:
Dadelijk lekker warme stokbrood met kruidenboter
Dat heb ik al lang niet meerquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Daar zit wat in, dat had ik ook op mijn 16de
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm dan is het gewoon koud stokbrood :Rquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als ik het op moet sturen dan druipt de kruidenboter eruit
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:00 schreef Californium het volgende:
mensen die nog bij hun ouders wonen en bang zijn voor irritante vragen
quote:
Voor mij niet, aangezien je maar een uurtje hier vandaan woont. Hier met dat ding!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als ik het op moet sturen dan druipt de kruidenboter eruit
Krijg jij het wel?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor mij niet, aangezien je maar een uurtje hier vandaan woont. Hier met dat ding!
goede reisquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Tas inpakken en maar eens naar huis toe! Een weekend bij mams is wel weer lang genoeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |