Wat kost dat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij Cindy Salou nou maar bellen geil mannetje
geil he!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:03 schreef jna het volgende:
TT nummer 24573676326870631546264635 over porsches
600 euro voor een avondjequote:
alsof al die ander KUT titels zo tof zijn die er de laatste paar week langskwamen!quote:
Iig beter dan deze.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alsof al die ander KUT titels zo tof zijn die er de laatste paar week langskwamen!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:09 schreef ManianMan het volgende:
Ik ben weg doei, morgen naar Munchengladbach
Anders doen we gewoon vanaf het volgende topic alleen maar Stage SC # [nummer] en dan verder niets! gewoon lekker makkelijk en geen gezeik over topic titels!quote:
Relax maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Anders doen we gewoon vanaf het volgende topic alleen maar Stage SC # [nummer] en dan verder niets! gewoon lekker makkelijk en geen gezeik over topic titels!![]()
het is al goed, volgende keer als ik een topic volschop laat ik het lekker zitten met dat nieuwe topic, komen er ook geen stomme TT's meer langsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Relax maar.![]()
De andere mannen zullen deze titel vast tof vinden.
Maak er maar meteen een drama van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is al goed, volgende keer als ik een topic volschop laat ik het lekker zitten met dat nieuwe topic, komen er ook geen stomme TT's meer langs
ik maak er een drama van omdat ik er een hekel aan heb dat als het over auto's gaat iedere vrouw in dit topic gaat zitten zeiken. er zijn nou eenmaal meer mannen aanwezig in dit topic waardoor er ook vaker "mannen onderwerpen" worden besproken. Leer er maar mee leven.quote:
Dean, je mag er niet trots op zijn! volgens L.no is het een kut TT!quote:
Fuck thatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dean, je mag er niet trots op zijn! volgens L.no is het een kut TT!
Ik heb al een topic report geplaats om het topic te laten veranderen naar Stage SC # 1088, dan hoeft er ook niemand meer ongelukkig te zijn over deze TT
kansloos die vrouwenquote:
ik he?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:03 schreef jna het volgende:
Slaaaaaaaaaap lekker ding want jij is lastig
Ssst we zoudenhet stil houden hier. Dat je die Porsche voor me hebt gekocht is al opvallend genoegquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ssst we zoudenhet stil houden hier. Dat je die Porsche voor me hebt gekocht is al opvallend genoeg
Over ons ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zeg dat nou niet! L.no wil niet dat we nog ever die dingen praten!
nee overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Daarom ben je ook blauwquote:
NERD ALERT!!!1112!@@#!@!@!#@43234!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:01 schreef Isdatzo het volgende:
.
Deze post wordt de 3e in 3 topics vriend.
Uhu, ik doelde er ook alleen maar op dat je een sociaal leven hebtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:01 schreef Isdatzo het volgende:.
Deze post wordt de 3e in 3 topics vriend.
Maar ik heb tenminste een porschequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
NERD ALERT!!!1112!@@#!@!@!#@43234!!!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ik heb tenminste een porsche.
Oh wacht.
maar natuurlijk! Alles met porschequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb een porsche bordje in de corsa hangen.. telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |