Die klappen toch om nix?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef J-heronimus het volgende:
De supporters van AZ zijn sowieso de grootste gloryhunters die er rondlopen.
Dat heeft RKC nu ook sinds Mandemakers weg is daar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:05 schreef Biogarde het volgende:
Het is gewoon jammer, dat veel clubs enkel en alleen maar kunnen bestaan omdat hun hoofdsponsor vuistdiep in de club zit.
Hoe denk je dat het gaat aflopen met een AZ, wanneer DSB de stekker eruit trekt (of de curator). Dit soort clubs houden dan gewoon op te bestaan, puur omdat ze alles betalen met gelden afkomstig uit de put die DSB heet. Van de veldknecht, tot de huur van speakers in het supportershome.
Ik heb niks met AZ, maar dit soort clubs verdienen betah.
Driekwart van de huidige betaalde clubs in Nederland. En dan valt het hier nog mee qua bedragen, maar in bijvoorbeeld Engeland kopen 'sponsoren' aka geldschieters spelers van 100+ miljoen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:07 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Dat heeft RKC nu ook sinds Mandemakers weg is daar.
Jamin Stadion Alkmaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:28 schreef TNA het volgende:
Kan Wouter Bos weer geld lenen. Bos Stadion, Alkmaar
Jezus Bio. Jézus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jamin Stadion Alkmaar.
En dan kun je bij de ingang DSB leningen scheppen en zelf afwegen![]()
![]()
Dat komt niet door die hoed?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:10 schreef Fragile. het volgende:
[ afbeelding ]
'Mijn club heeft verloren,
mijn vrouw is bij me weggelopen,
mijn leven is verneukt,
door voetbal!!!111111einz!!!!![]()
![]()
''
waarschijnlijk heeft het ergens wel invloed gehadquote:
Kickje BNW! Een zionistische samenzwering!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:59 schreef Goofisch het volgende:
Net bij nova. gingen ze een supporter van AZ interviewen over dat hele gedoe met DSB bank.
Die vent, Ja het is een complot van AJAX supporters. Zo net voor de Champions league doen ze dat expres.
Het zijn ajax supporters die dit vuurtje hebben aangewakkerd
En echt bloedserieus ook._______!!!!!!!!!!
ja hooguit 5000 man, net zoveel als toen van Hanegem coach wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:36 schreef Genius-F het volgende:
Ik begin steeds meer in te zien wat voor kneuzen er bij mijn clubje komen.
Ik zeg: Nog 2 seizoenen Koeman en dan blijven de eckte over
Klopt, AZ'ers zijn altijd fans.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:36 schreef Roi het volgende:
De titel is trouwens een pleonasme..
ook daar hebben we grenzenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
--> BNW
Daar houden ze van deze complotten
Die waren voor 2005 nog allemaal fan van Ajaxquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef J-heronimus het volgende:
De supporters van AZ zijn sowieso de grootste gloryhunters die er rondlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |