abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73324632
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
In maart zei Scheringa nog dat ze hem maar als minister van financiën moesten aanstellen in een zakenkabinet om de gevolgen van de kredietcrisis te beteugelen. 1 jaar had hij nodig.
Ja, duh. Iedere burger 4 koopsommen van de overheid, staatsschuld weg.
pi_73324668
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:36 schreef justanick het volgende:

[..]

Ja, duh. Iedere burger 4 koopsommen van de overheid, staatsschuld weg.
Ja, blijkbaar kon hij dat een half jaar geleden nog zeggen zonder dat iedereen van zijn stoel viel. Verder behoorden redelijk betrouwbare lieden tot zijn persoonlijke stal.
Zalm n.b., niet de eerste de beste, zelfs gerespecteerd bij sociaal-democraten.
I´m back.
pi_73324687
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
In maart zei Scheringa nog dat ze hem maar als minister van financiën moesten aanstellen in een zakenkabinet om de gevolgen van de kredietcrisis te beteugelen. 1 jaar had hij nodig.
Dat hangt er natuurlijk maar vanaf welke maatstaven je hanteert. Ongetwijfeld zullen bij dat soort drastische aanpakken belangen van bijvoorbeeld aandeelhouders, andere banken, de belastingbetaler flink geschaad worden. Dan mag daarna het bancaire systeem weer op rolletjes lopen, procedureel en moreel gezien is het onaanvaardbaar.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 00:43:28 #124
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73324751
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, kan iemand dan in de OP een rijtje zetten van alle euvels bij de DSBbank? Misschien?
Overigens hebben ze volgens wikipedia pas sinds 2006 bankrechten. Ze zijn dus maar 3 jaar bank.
Dat kan heel snel: DSB heeft hypotheekleningen onverantwoord hoog opgeblazen door klanten allerhande overbodige en veel te dure koopsompolissen aan te smeren, dit alles uit puur winstbejag.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_73324901
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:43 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat kan heel snel: DSB heeft hypotheekleningen onverantwoord hoog opgeblazen door klanten allerhande overbodige en veel te dure koopsompolissen aan te smeren, dit alles uit puur winstbejag.
en heeft vervolgens de klant nog een pistool tegen hun hoofd aangehouden, en daaraan toegevoegd: "en nu tekenen, of....."

Toch?

Het zal toch eens, zeg. Iemand met winstbejag. Nog nooit vertoond in deze Lage Landen.
pi_73324949
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Het zal toch eens, zeg. Iemand met winstbejag. Nog nooit vertoond in deze Lage Landen.
Há en jij maar denken dat al die ondernemers op winst uit zijn, nee, alleen DSB en Dexia doen dat.
pi_73324972
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

en heeft vervolgens de klant nog een pistool tegen hun hoofd aangehouden, en daaraan toegevoegd: "en nu teken, of....."

Toch?

Het zal toch eens, zeg. Iemand met winstbejag. Nog nooit vertoond in deze lage landen.
Je hoeft geen pistool tegen iemands hoofd te zetten om een oplichter te zijn!

Iemand met winstbejag? Dat waren de Heineken ontvoerders ook! Ook goed te praten?
pi_73324980
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:58 schreef Dave7 het volgende:

[..]

Je hoeft geen pistool tegen iemands hoofd te zetten om een oplichter te zijn!

Iemand met winstbejag? Dat waren de Heineken ontvoerders ook! Ook goed te praten?
hey, dat zijn jouw woorden hoor !

ik ben het trouwens helemaal met je eens.

Iemand die geen pistool tegen iemands hoofd zet is een oplichter, en iedereen die winstbejag kent is een ontvoerder.
pi_73324990
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:58 schreef Dave7 het volgende:
Daar kwam juist wel dat pistool op tafel, daarom mag dat ook niet.
pi_73325020
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ja, om een en ander in perspectief te zetten.
pi_73325027
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:01 schreef Dave7 het volgende:

[..]

Ja, om een en ander in perspectief te zetten.
dat perspectief was wel duidelijk hoor
pi_73325032
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:43 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Juist, en ze verdienen het de bankvergunning te verliezen

Met de DSB weg zal niemand een traan om laten
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:03:24 #133
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73325045
Ondanks dat ik al in bed lig toch nog even het volgende. Ik las zojuist het volgende gerucht:
quote:
DSB voorlichter Hans van Goor is vanavond op het Rokin in Amsterdam in elkaar geslagen en is met een schedelbasisfractuur overgebracht naar het Onze Lieve Vrouwengasthuis in Amsterdam. 2 Antillianen zijn ter plekke door de politie aangehouden.
Appie Damsteegh, Amsterdam | 22:24 | 02.10.09
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
http://www.telegraaf.nl/o(...)rs-aanval_DSB__.html

Hoogst ongeloofwaardig natuurlijk, maar je weet maar nooit...
pi_73325047
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik ben het trouwens helemaal met je eens.

Iemand die geen pistool tegen iemands hoofd zet is een oplichter, en iedereen die winstbejag kent is een ontvoerder.
Haha, neem er nog eentje!
pi_73325050
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:03 schreef haatbaard het volgende:
Ondanks dat ik al in bed lig toch nog even het volgende. Ik las zojuist het volgende gerucht:
[..]

http://www.telegraaf.nl/o(...)rs-aanval_DSB__.html

Hoogst ongeloofwaardig natuurlijk, maar je weet maar nooit...
vooral om dat v.d. Goor geen voorlilchter is Bijvoorbeeld.
pi_73325058
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:03 schreef Dave7 het volgende:

[..]

Haha, neem er nog eentje!
nee, dank u, ik heb al genoeg koopsommen op
pi_73325063
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:02 schreef henkway het volgende:
Juist, en ze verdienen het de bankvergunning te verliezen
Wat mij betreft niet zolang ze hier aan voldoen (en met integer wordt vooral gedoeld op het voeren van een eerlijke bedrijfshuishouding, dus geen geld wegsluizen etc). Het zou natuurlijk uiterst triest zijn als een onderneming door het ontnemen van de vergunning ten gronde gericht wordt:
quote:
U komt in aanmerking voor een vergunning als ten minste is voldaan aan de volgende voorwaarden:

• Het dagelijks beleid is in handen van deskundige, betrouwbare en integere mensen.
  • Het dagelijks beleid wordt ten minste door twee personen bepaald die hun werkzaamheden verrichten vanuit Nederland.
  • Er is sprake van een transparante zeggenschapsstructuur.
  • De personen die betrokken zijn bij de zeggenschap vormen geen obstakel voor een goed toezicht.
  • De bedrijfsvoering waarborgt een beheerste en integere uitoefening van het bedrijf.
  • De bank heeft een uit ten minste drie leden bestaande raad van commissarissen of een vergelijkbaar orgaan.
  • Als de vestiging in Nederland een dochter is van een kredietinstelling in een land dat geen lidstaat is, moet deze onder voldoende geconsolideerd toezicht staan.
  • Er is voldoende eigen vermogen aanwezig.
  • De bank heeft voldoende solvabiliteit en liquiditeit.
  •   zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:05:43 #138
    271819 haatbaard
    El Capitano!
    pi_73325076
    quote:
    Op zaterdag 3 oktober 2009 01:04 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

vooral om dat v.d. Goor geen voorlilchter is Bijvoorbeeld.
    Dat ook. Misschien gaat het wel om Klaas.

Afijn, er zal wel helemaal niks van waar zijn. Zoja, dan zullen we het morgen waarschijnlijk wel horen.
    pi_73325092
    Laten we maar hopen dat het bericht niet klopt.
      zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:08:12 #140
    271819 haatbaard
    El Capitano!
    pi_73325108
    quote:
    Op zaterdag 3 oktober 2009 01:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
    Laten we maar hopen dat het bericht niet klopt.
    Nee, zoiets gaat me ook een beetje tever. Maar is ook niet gezegd dat als het waar is, het dan DSB-gerelateerd is. Er worden elke dag tientallen mensen in elkaar gebeukt in de Randstad.
      zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:11:56 #141
    19775 Slam
    The True AoD
    pi_73325163
    Alles doet het trouwens weer qua internetbankieren, zowel betaalrekening als spaarrekening en snel ook
    Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
      zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:12:46 #142
    271819 haatbaard
    El Capitano!
    pi_73325175
    TIJD OM OVER TE BOEKEN!!!!!1111!!!
      zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:16:55 #143
    19775 Slam
    The True AoD
    pi_73325235
    Dikke storm in een glas water allemaal weer.
    Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
    pi_73325244
    quote:
    Op zaterdag 3 oktober 2009 01:16 schreef Slam het volgende:
    Dikke storm in een glas water allemaal weer.
    Jij hebt zicht in de boeken van DSB? Ik denk dat er weinig over te zeggen valt. Dat je niks uit moet sluiten heeft Fortis en IceSave in ieder geval wel geleerd.
    pi_73325253
    quote:
    Op zaterdag 3 oktober 2009 01:11 schreef Slam het volgende:
    Alles doet het trouwens weer qua internetbankieren, zowel betaalrekening als spaarrekening en snel ook
    Snel alles weghalen !!1111

Maar hoe zit het nu?. Dat hackersverhaal geloof ik niet, maar dat mensen massaal hun geld gaan weghalen omdat iemand bij Goedemorgen Nederland dat zegt slaat ook nergens op
    Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
    Jij bent het zonnetje!!!
    pi_73325294
    quote:
    Op zaterdag 3 oktober 2009 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
    Maar hoe zit het nu?. Dat hackersverhaal geloof ik niet, maar dat mensen massaal hun geld gaan weghalen omdat iemand bij Goedemorgen Nederland dat zegt slaat ook nergens op.
    Als er met DSB niks aan de hand was zou er denk ik ook niemand op die oproep gereageerd hebben. De oproep van Lakeman kan het zetje zijn geweest, de basis voor het vertrouwensprobleem dat sommigen met DSB hebben ligt verder natuurlijk wel bij DSB zelf.
    pi_73325516
    quote:
    Op vrijdag 2 oktober 2009 23:31 schreef henkway het volgende:

[..]

De DSB is geen systeembank

die gaat echt om hoor
    Bos was pislink die gaat die tent echt niet redden
    Denk het ook niet en gelijk heeft hij.
    Dat ze in dat rovershol nu tot inkeer gekomen zouden zijn en de koopsompolissen zwendel afzweren is ook totaal niet geloofwaardig.
    pi_73325573
    quote:
    Op zaterdag 3 oktober 2009 00:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
    Het is imo nogal onzinnig om uit te gaan pluizen of sommige klanten van DSB wel of niet beter had moeten weten, en of DSB nou dom is of dat de klanten dom zijn. Vastgesteld moet worden dat na de oproep van Lakeman er mensen zijn die hun rekening leeg halen (volgens BNR ging het vanmiddag al om 60 miljoen sinds Lakemans oproep) en het zijn die problemen op de website die suggereren dat er nog steeds grote bezoekersaantallen zijn. Kortom DSB zit in de problemen, terecht of niet.

Stellen dat Lakeman die oproep niet had moeten plaatsen, dat hij onverantwoordelijk is etc, is in mijn ogen gewoon geouwehoer, het plaatsen van een oproep moet gewoon mogelijk zijn in een vrije samenleving. Klanten kunnen ook zelf nadenken en besluiten niet mee te gaan met de oproep van Lakeman, bij de klanten die wel met de voeten stemmen zal wellicht ook meespelen dat zij weinig vertrouwen hebben in DSB als gevolg van de hypotheekaffaires, ook kunnen natuurlijk principiële argumenten een rol spelen. Maar de klant heeft in ieder geval altijd gelijk. Laten we toch vooral ieder rechten en plichten op de juiste wijze blijven bezien.
    ik had deze nog niet gezien. Is het weer de Middeleeuwen?

Ik zou op deze plek kunnen oproepen om FOK! te ddosen. Dat moet natuurlijk mogelijk zijn in deze vrije samenleving.
      zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:50:34 #149
    271819 haatbaard
    El Capitano!
    pi_73325589
    quote:
    Op zaterdag 3 oktober 2009 01:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik had deze nog niet gezien. Is het weer de Middeleeuwen?
    Nee dat wàs het, de afgelopen 10 jaar. Of misschien is het Wilde Westen een betere omschrijving van die toestand.
    quote:
    Ik zou op deze plek kunnen oproepen om FOK! te ddosen. Dat moet natuurlijk mogelijk zijn in deze vrije samenleving.
    Totaal onvergelijkbaar.
    pi_73325599
    quote:
    Op zaterdag 3 oktober 2009 01:50 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Nee dat wàs het, de afgelopen 10 jaar. Of misschien is het Wilde Westen een betere omschrijving van die toestand.
    is dat een reden om terug naar het stenen tijdperk te time warpen dan? Met een volkstribunaal en volksmenners?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')