Dat is een teken van adelijkheid, pauper van het platteland!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:15 schreef Penisbaard het volgende:
Lelijk wijf trouwens, haar neuspunt krult een beetje naar beneden
Nee, ik zou de liefde bedrijven met dr.quote:
Er zitten huidskleurige tepelstickers opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
WTF is er met haar tepels?Of zijn die gecensureerd ofzo?
Mooie vrouw
Daar sluit ik mij bij aan.quote:
Ooh die. Die draag ik ook altijd!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zitten huidskleurige tepelstickers op!
Ja, dat heb ik nooit begrepen, het lijkt wel maatschappelijk 'oke' te zijn wanneer de tepels zijn bedekt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zitten huidskleurige tepelstickers op!
Ja de tepels zijn toch een beetje de kersjes op de slagroom he, als je alleen slagroom ziet is het toetje niet af en mag het dus door iedereen gezien worden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nooit begrepen, het lijkt wel maatschappelijk 'oke' te zijn wanneer de tepels zijn bedekt.
Ik vind zo'n duim ook altijd een afknapper, hoe zeikerig dat ook mag klinken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:26 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Sound of glass shattering]
Mannelijke toetjes mag je wel compleet zien, met kersjes, slagroom en al.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja de tepels zijn toch een beetje de kersjes op de slagroom he, als je alleen slagroom ziet is het toetje niet af en mag het dus door iedereen gezien worden.
Maar daar zit dus geen slagroom op. Alleen een leeg bord met twee kersjes.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mannelijke toetjes mag je wel compleet zien, met kersjes, slagroom en al.
Precies ja, en zonder slagroom is de lol er wel snel af.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar daar zit dus geen slagroom op. Alleen een leeg bord met twee kersjes.
En nuquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
failquote:
Zijn er ook afbeeldingen van haar duim? Anders weet ik niet of ik haar wel zou rakenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:53 schreef tralalala het volgende:
Die blonde die in de eerste deel van Transformers zat was pas lekker.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan ik op z'n tijd juist wel waarderen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:54 schreef Seam het volgende:
Ze heeft een beetje een goedkope hoerenkop
Babykots?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
van Megan Fox krijg je dit:
[ afbeelding ]
Wil je me soms een spermafobie geven ofzo?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wel grappig zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je me soms een spermafobie geven ofzo?
Gast, dat hoef ik niet te zien terwijl ik zit te etenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het in een biologie potje zit en niet op of in je ofzo?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je me soms een spermafobie geven ofzo?
Uiterlijk is overratedquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:27 schreef kimikkuh het volgende:
ja nou als dat het enigste is ik ben jaloers op haar figuurtje haha
Donker > blond. Megan fox is dus beter. Maar die andere mag er ook wel wezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:53 schreef tralalala het volgende:
Die blonde die in de eerste deel van Transformers zat was pas lekker.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft véél te veel make-up op, zonde want met iets minder is iemand veel mooier. Vooral haar foundation heeft ze gesmeerd met een tubje per dagquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:19 schreef kimikkuh het volgende:
zij is net als paris hilton.....zorgen dat er stoom bij de mannen uit de oren komen....geil dus ook met dat tongetje altijd aan het spelen!
wel veel gefotoshopt heb ik het idee maar wel een mooie meid!
en haar karakter spreekt me wel aan niet die gekke uitspraken van d'r maar haar levenstijl is wel nice
[ afbeelding ]
ik mis de plamuurlaag, check die kraters dan, noooooooooooohquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:19 schreef kimikkuh het volgende:
zij is net als paris hilton.....zorgen dat er stoom bij de mannen uit de oren komen....geil dus ook met dat tongetje altijd aan het spelen!
wel veel gefotoshopt heb ik het idee maar wel een mooie meid!
en haar karakter spreekt me wel aan niet die gekke uitspraken van d'r maar haar levenstijl is wel nice
[ afbeelding ]
Ja vast, als ze nu bij jou in bed zou springen zou jij er als een loopte hond bovenop duiken terwijl zij nog ter nauwe nood weg kan duiken en schreeuwend weg zal rennen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:24 schreef n0ir het volgende:
Megan Fox is zo overrated.
Slappe pemmel krijg'k er van.
Ja, gek he?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja vast, als ze nu bij jou in bed zou springen zou jij er als een loopte hond bovenop duiken terwijl zij nog ter nauwe nood weg kan duiken en schreeuwend weg zal rennen.
Dat vast ook wel, neemt niet weg dat 95% van de users hier er bovenop willen springen, achja, 50% spring al bovenop elk vrouwelijk persoon met 2 benen en 1 neus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja, gek he?
Het gaat om het feit dat Megan Fox de hemel in wordt geprezen door elke man op aarde, maar als je eens goed kijkt, ze IRL (dus niet op het scherm) niet veel anders is dan sommige vrouwen in een winkelcentrum.
Ze is dus overrated. Ken zelf ook vrouwen die knapper zijn dan haar
Zoek eens foto's van filmsterren in een film en dan IRLquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat vast ook wel, neemt niet weg dat 95% van de users hier er bovenop willen springen, achja, 50% spring al bovenop elk vrouwelijk persoon met 2 benen en 1 neus.
Nee joh, ik spring al bovenop elk vrouwelijk persoon met 2 benen en 1 neus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja vast, als ze nu bij jou in bed zou springen zou jij er als een loopte hond bovenop duiken terwijl zij nog ter nauwe nood weg kan duiken en schreeuwend weg zal rennen.
ik bedoel dezelfde gewilligheid niet de looksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:50 schreef J.Herrer het volgende:
Paris hilton mocht willen dat ze op haar lijkt
brad pitt is een stuk ouder hooorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:57 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Zoek eens foto's van filmsterren in een film en dan IRL
De mannelijke Megan Fox versie > Brad Pitt is ook 1 grote krater
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |