quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik weet ook niet meer wat voor een ww ik toen heb aangemaakt wel het emailadres maar dat heb ik allang niet meer
quote:
quote:
valt nogal mee, vanaf een workstation kan je gewoon de mmc's gebruiken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik ben net begonnen. Heb ook nog geen hardware om op te werken eigenlijk, Maar DCpromo en zo dat wist ik al wel. Server Core lijkt me wel leuk. Leer ik ook eens wat CLI generd
quote:
feilloos geheugenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daar heb ik niet meer bij stil gestaan![]()
geen wonder dat het niet wilde lukken
Nee, ik heb geen haastquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Schiet nog niet echt op met dit topic. Iedereen pitten?
ik ben iig druk bezigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
De benen zijn al gespreid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer gaat die tent open vanavond?
Moet jij niet pitten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme ik moet om 6 fucking 23 in de bus zitten morgennog VEEL vroeger dan normaal doordeweeks
Niet dat het echt veel boeit op zich, maar okeequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:21 schreef Pheno het volgende:
En maandag is leuker, dan kan iedereen in 1500 posten
Daarmee kun je zeker ook in OO?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Oh ja ik kom ook ineens mijn eerste account uit 1999 tegen
![]()
Niet, maar bij eerdere jubilea vond men het wel leuk om er alsnog in te postenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet dat het echt veel boeit op zich, maar okee
Bus gaat pas om 6:28quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet jij niet pitten?
[..]
Zie topic #1.000, dat binnen een half uur of zo was volgespamd, en waar nog berichten uit verwijderd zijn om ruimte te maken voor de mensen die er op dat moment niet warenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet, maar bij eerdere jubilea vond men het wel leuk om er alsnog in te posten
Goh ja, als ik er ben en hij is open, duh post ik erquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet, maar bij eerdere jubilea vond men het wel leuk om er alsnog in te posten
Welnee man ik blaas maar wat, net als die GFquote:
daar ben je om bekendquote:
vgs mij kan je nog steds gewoon een mailtje sturen naar admin@fok.nl of forum@fok.nl of zoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar dan klopte mijn ww dus eigenlijk wel![]()
ik had het eerder moeten vinden dan had ik een ander emailadres kunnen invoeren
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben je om bekend
maar dan klopte mijn ww dus eigenlijk wel![]()
ik had het eerder moeten vinden dan had ik een ander emailadres kunnen invoeren
blauw genoeg hier om advies te gevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vgs mij kan je nog steds gewoon een mailtje sturen naar admin@fok.nl of forum@fok.nl of zo
als je dan het verhaal uitlegt en je weet het correcte gekoppelde emailadres te noemen kom je al een heel eind lijkt me
jij staat bekend om je klantvriendelijkheidquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij staat bekend om je klantvriendelijkheid![]()
zie mijn sig
Oh als ik eindelijk ooit in Dv woon wil ik eigenlijk wel een katquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
vind het altijd heerlijk. Ben een echte dierenfan. Baal vreselijk dat ik geen huisdieren kan houden
Ik kijk geen filmsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef BrandX het volgende:
Overigens is de film watchmen een aanrader. Bijna een soort film noire. Beetje in dezelfde donkere stijl gemaakt als extraordinary men.
och laat maar zitten moet ik hier weer opnieuw beginnen met spammenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
blauw genoeg hier om advies te geven
huhquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och laat maar zitten moet ik hier weer opnieuw beginnen met spammen
Oh, jij ook alquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:57 schreef BrandX het volgende:
mjah, zit nog steeds in vertwijfeling voor van het weekend
mss ga ik wel naar blijdorp
ik een kloonquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
huh
oh, en was jij trouwens niet een kloon van iets of iemand die hier al eerder postte?doe mij eens vertellen wie ook al weer?
Ik zou wat vroeger opstaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:07 schreef BrandX het volgende:
ik heb gewoon nog ruim 30 posts na mijn 30.000![]()
ik heb dus een goeie 200 posts gemaakt. Ph. ik ga je snappen
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou wat vroeger opstaan als ik jou was
ik ben ook een hondenmensquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:03 schreef BrandX het volgende:
Dieren zijn heerlijke huisgenoten
Omdat ik niet weet hoe lang ik hier woon en waar ik daarna terecht kom, kan ik het risico niet nemen, anders had ik in ieder geval allang een kat in huis gehad.
Maar ben eerlijk gezegd veel meer een hondenmens
Dat 200 posts nog niet echt vertrouwenwekkend veel is om te zeggen dat je die of die wel ff naar de kroon zal stekenquote:
Boven de 400 kun je er redelijk veilig van uitgaan dat je de dag wint. Maar als je er 200 maakt blijft het gissen. Misschien lukt het. Misschien niet. Ph is de laatste maanden behoorlijk aan het doorjanken. Hij is mij zelfs tot binnen de 40k genaderdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat 200 posts nog niet echt vertrouwenwekkend veel is om te zeggen dat je die of die wel ff naar de kroon zal steken
hoeveel ik per dag post zal me eigenlijk een reet roesten als ik maar een gezellige babbel heb gehadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat 200 posts nog niet echt vertrouwenwekkend veel is om te zeggen dat je die of die wel ff naar de kroon zal steken
oh maar dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je al zeker dat je mij achter je gaat houden bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat heeft hij alleen op de dagen dat hij thuis isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh maar dat zeg ik ook niet
Ik vroeg mij af hoe Ph. vrij vaak boven de 200 kon komen.
Dat lukt mij zelden tot nooit
In 2005 hield ik met een aantal mensen wedstrijdjes. Dat ging er dan bijvoorbeeld om wie de meeste dagen onafgebroken op een rij meer dan 200 posts kon maken. Dolle_Hond maakte daar dan streaks van 46 dagen en zo. Er zijn ok wel dagen geweest dat de hele top-10 boven de 300 zat. Tegenwoordig gaat het allemaal wat gemoedelijker, ook om de aggenebbisserver van Danny een beetje te ontzienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh maar dat zeg ik ook niet
Ik vroeg mij af hoe Ph. vrij vaak boven de 200 kon komen.
Dat lukt mij zelden tot nooit
jammer ze hebben normaal de meeste handleidingen anders moet je op de site gaan kijken van logitech daar staan ook vaak de handleidingen opquote:
Ben stiekum toch benieuwd naar de dagcijfersquote:
Al zal ik er zelf niet zijn morgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben stiekum toch benieuwd naar de dagcijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |