ik vond daarom de lama's njuust leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een vermoeiend figuur is 't toch. Precies waarom ik De Lama's uitermate kut vind/vond.
Was ik niet de enige die daar niets aan vond?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een vermoeiend figuur is 't toch. Precies waarom ik De Lama's uitermate kut vind/vond.
De lama,s waren geweldig jullie Zuidelingen hebben geen gevoel voor humorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Was ik niet de enige die daar niets aan vond?
Mensen, hij vooral, die zich zelf echt uitermate grappig vinden en er alles aan doen om grappig gevonden te worden![]()
![]()
Jawel, we hebben gevoel voor grappige humorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:57 schreef themauster het volgende:
[..]
De lama,s waren geweldig jullie Zuidelingen hebben geen gevoel voor humor
Nee, ik vond het ook helemaal niksquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Was ik niet de enige die daar niets aan vond?
Mensen, hij vooral, die zich zelf echt uitermate grappig vinden en er alles aan doen om grappig gevonden te worden![]()
![]()
Tis tijd voor een nieuwe ninja-editquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jawel, we hebben gevoel voor grappige humor![]()
Mock of the week
![]()
quote:
Die is al eerder gepost vandaagquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:08 schreef Sersjee het volgende:
En daarbij, Ruben is een held vanwege Live Opgenomen, Froland èn...
De eerste keer da'k dat zag, lazerde ik dus letterlijk van de bank van het lachen.
Door mij, ja. So fuckin' what. Het fragment is er legendarisch genoeg voor.quote:
Wat, komt hij een keer als gastquote:
daar leek het nog het meeste op jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:13 schreef Broekie het volgende:
Oeps, daar ging een kunstwerk het raam uit...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:15 schreef 3FMaster het volgende:
Dat wordt volgend jaar bezuinigen bij 3FM
Ja ik dacht dat ze eerst zeiden dat Ray Cokes met de 90s requestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat, komt hij een keer als gast
ja bestquote:
Nee Ruben zelf uit het raam flikkerenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:16 schreef Againzender het volgende:
Flikker het request rad uit het raam!
zquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:17 schreef mutzenbacher het volgende:
ik heb nog wel een 19" CRT staan die het raam uit mag
de printerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:18 schreef Broekie het volgende:
De tering, wat is er net nog meer naar beneden gegaan dan na dat kunstwerk? Ik moest even weg van m'n pc...
Ik hoop een printer die daar ook voor bedoeld was, en niet de studioprinter?quote:
ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef 3FMaster het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/
Het was even zoeken, maar op 3/4de van de pagina staat hij.
Tering zeg, wat een site.
Tjibbe zei dat hij dat 'even geregeld had', dus dan zal het wel zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik hoop een printer die daar ook voor bedoeld was, en niet de studioprinter?
Wat? ps3? Doodquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien onze net overleden playstation 3 uit t raam
nou, hij was vrij groot, kon niet zien of hij was aangesloten....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik hoop een printer die daar ook voor bedoeld was, en niet de studioprinter?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:21 schreef mutzenbacher het volgende:
ik kom ff mijn schoonmoeder brengen! ga niet weg Ruben!
Misschien dat Michiel ff door kan geven wat Ruben gesnoven en gezopen heeft. Ik heb ook weekendquote:
quote:
allesj weg, printer, kapstok, kunstwerk, modem..allesj wegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gooi je schoonmoeder uit het raam, met de printer, kunstwerk en kapstok erachteraan..
Maar moest je die nieuwe kopen, en niets gekregen van Sony.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah gecrashed. alle gegevens kwijt, want geen enkele "harde schijf" lezer kan deze gegevens lezen.
Dus ben al mn liedjes kwijt die ik daar op had gezet, mn foto's, filmpjes, en alle opgeslagen spelletjes![]()
maar ben dr nu wel overheen hoor...de nieuwe kleine versie doet t ook goed
Hee, dit is ook leeg. Alles, weg! [/gerdasmit]quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
allesj weg, printer, kapstok, kunstwerk, modem..allesj weg
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:24 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hee, dit is ook leeg. Alles, weg! [/gerdasmit]
waar kan ik me inschrijven?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]. Gerda
Maar even over dat bowlen. Wij moeten ook gaan hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |