ik vond daarom de lama's njuust leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een vermoeiend figuur is 't toch. Precies waarom ik De Lama's uitermate kut vind/vond.
Was ik niet de enige die daar niets aan vond?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een vermoeiend figuur is 't toch. Precies waarom ik De Lama's uitermate kut vind/vond.
De lama,s waren geweldig jullie Zuidelingen hebben geen gevoel voor humorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Was ik niet de enige die daar niets aan vond?
Mensen, hij vooral, die zich zelf echt uitermate grappig vinden en er alles aan doen om grappig gevonden te worden![]()
![]()
Jawel, we hebben gevoel voor grappige humorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:57 schreef themauster het volgende:
[..]
De lama,s waren geweldig jullie Zuidelingen hebben geen gevoel voor humor
Nee, ik vond het ook helemaal niksquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Was ik niet de enige die daar niets aan vond?
Mensen, hij vooral, die zich zelf echt uitermate grappig vinden en er alles aan doen om grappig gevonden te worden![]()
![]()
Tis tijd voor een nieuwe ninja-editquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jawel, we hebben gevoel voor grappige humor![]()
Mock of the week
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |