maanden!quote:
Ik hoopte dat niemand het door zou hebben, maar je bent niet als mijn collega's of familieledenquote:
*gaat zin 3x lezen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoopte dat niemand het door zou hebben, maar je bent niet als mijn collega's of familieleden.
quote:When can you start?![]()
* 5 o'clock tomorrow!![]()
Ah, that seems inapropriate![]()
Wie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:55 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me net vanonder een steen kruipen maar: wie de neuk zijn de cardishans?
quote:Bedoelde u: kardashians
Online-hulp-stoppen-met-blowenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik zei net "wiet". De banners die ik nu krijg
Ik ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:42 schreef OA het volgende:
Ah, damn, morgen sta ik ook tussen de spammers
Vlaardingen, vlakbij de coffeeshopquote:
Kardashians?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:55 schreef Pheno het volgende:
Whehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:01 schreef Pheno het volgende:
Niet per ongeluk verwisselen, dat je straks naaktkatten hebt en een vissmaak in je mond.
ik heb nog nooit van mn leven geblowedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Vlaardingen, vlakbij de coffeeshop.
Dat dus voor mij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van mn leven gerookt
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:55 schreef Pheno het volgende:
star trek!quote:Cardassians zijn afkomstig uit de Alfa kwadrant, van de planeet Cardassia Prime
Ooit, twee weken toen ik 13 was.quote:
Ik drink wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
Maar ik drink niet en rook niet, dus ben een saaie lul. Of zo
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok betaald Buma/Stemra wel even he
Dat was zo slechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok betaald Buma/Stemra wel even he
Ik heb mijn redenen niet te drinkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik drink wel.
Heb hier Chivas Regal staan, gekregen van een vriendin omdat ik tijdens haar vakantie haar planten heb water gegeven.
Ik ben allang blij dat er geen zijn gestorven onder mijn not bekwame ongroene vingers
Iets zegt me dat die lijst morgen veel en veel langer gaat zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
mocht die ze al geplaatst hebben dan is dit iig de herhaling
[..]
Ik ook. Ik vind alcoholische dranken over het algemeen gewoon niet lekker en heb er absoluut geen behoefte aanquote:
dat dus!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was zo slechtEn daarom zo grappig
fubar heeft er nog maar twee vandaag geloof ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die lijst morgen veel en veel langer gaat zijn.
De KSC-lijst wordt ook wel interessant, denk ik... ik gok op meer dan 2 posts voor de nummer laatst.
Moet je horen wiet zegtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik zei net "wiet". De banners die ik nu krijg
Dan gok ik in ieder geval op meer dan 30 posts voor iedereen die in de top 10 staatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
fubar heeft er nog maar twee vandaag geloof ik
die kans is zeer aanwezig. Ik zal zeker in de top 3 zitten, hoewel sommigen hier goed meedoen! Dus wie weet sta ik niet eens in de top 3quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gok ik in ieder geval op meer dan 30 posts voor iedereen die in de top 10 staat.
Nou ik sta er vandaag niet in hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
die kans is zeer aanwezig. Ik zal zeker in de top 3 zitten, hoewel sommigen hier goed meedoen! Dus wie weet sta ik niet eens in de top 3
Er iets voor bedenkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:19 schreef BrandX het volgende:
ik heb overigens, zo triest als ik ben, mijn post voor de 30.000ste al bedacht
sims.... heb daar nooit wat aan gevonden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:19 schreef Pheno het volgende:
Jesus, mijn vrouw heeft de Sims3 gewoon gekocht, krijgt ze nu een melding na een paar maanden dat het misschien een illegale versie is, kut EA
Ik ook niet. Dit jaar wacht ik op best vrij veel games: oa de japanse final fantasy voor PS3.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
sims.... heb daar nooit wat aan gevonden.
Chivasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik drink wel.
Heb hier Chivas Regal staan, gekregen van een vriendin omdat ik tijdens haar vakantie haar planten heb water gegeven.
Ik ben allang blij dat er geen zijn gestorven onder mijn not bekwame ongroene vingers
ik speel een ouwetje: C&C Generals.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dit jaar wacht ik op best vrij veel games: oa de japanse final fantasy voor PS3.
Idemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
Maar ik drink niet en rook niet, dus ben een saaie lul. Of zo
Ik ben weer gladgeschoren en de katten hebben zeetong met groenten opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:01 schreef Pheno het volgende:
Niet per ongeluk verwisselen, dat je straks naaktkatten hebt en een vissmaak in je mond.
Zoals het er nu voorstaat, haal je die top 3 denk ik welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
die kans is zeer aanwezig. Ik zal zeker in de top 3 zitten, hoewel sommigen hier goed meedoen! Dus wie weet sta ik niet eens in de top 3
Doe maar. Ik wacht nog op OAdin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:25 schreef BrandX het volgende:
Iemand zin in een bakkie thee of koffie? dan ga ik ff wat zetten
Civ4 doet het hier niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik speel een ouwetje: C&C Generals.
Iets snellers of met hogere res. trekt mijn laptopje niet meer
Civ4 vindt hij al bijna te lastig.... traaaaaaaag!
komptie:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:26 schreef OA het volgende:
[..]
Doe maar. Ik wacht nog op OAdin.
Zo wel alvast de soep opzetten!
Ik speel geen spellen op pc of mac. Of Blizzard games na. En C&C maar die worden daarna meteen weer gedelete. Meestal rag ik die in 4 avondjes wel uitquote:
maakt hij kans op, want als er wat te doen is op de tv ga ik buishangen strakkiesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat, haal je die top 3 denk ik wel
Of OA moet nog even zo'n 40 posts meer dan jij maken vanavond.
Dank!quote:
Ik moet nog even flink doorposten voor de top 5, zo lijkt hetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
maakt hij kans op, want als er wat te doen is op de tv ga ik buishangen strakkies
heb je al tussenstandjes zitten bekijken dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet nog even flink doorposten voor de top 5, zo lijkt het.
Maar ja, Civilisation nog steeds op de PS1 spelen is ook zo wat...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel geen spellen op pc of mac. Of Blizzard games na. En C&C maar die worden daarna meteen weer gedelete. Meestal rag ik die in 4 avondjes wel uit
Nee hoor, ik ga na het eten naar een receptiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
maakt hij kans op, want als er wat te doen is op de tv ga ik buishangen strakkies
Zijn die er dan? My god, cijferneukers. Fles is toch #1.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je al tussenstandjes zitten bekijken dan?
Ik heb de info uit de topics die vandaag geopend zijn even snel in Excel gezet, ja... daar missen dus nog wel wat posts in van vanochtend en de meest recente van dit topicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je al tussenstandjes zitten bekijken dan?
Niet te hard, anders gaan de pindas klagen.quote:
civ is erg leuk. maar ik zeg het, mijn laptop trekt het gewoon niet zo goed meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:30 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ja, Civilisation nog steeds op de PS1 spelen is ook zo wat...
Nee, eerst laag, het moet nog ontdooienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet te hard, anders gaan de pindas klagen.
Papjéquote:
Hey, we trekken alles uit de kast om BX vandaag naar die 30.000 te helpen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn die er dan? My god, cijferneukers. .
nah, ik heb mijn dagdoel bereikt vandaagquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, we trekken alles uit de kast om BX vandaag naar die 30.000 te helpen!
Kom op, BXNog zo'n 40 posts en je houdt Pheno van plek 1 af
.
Ziek, zwak en misselijk en fokmoe.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:34 schreef OA het volgende:
MPG, waar is Muck?
Heb haar al enkele dagen niet meer gezien
>130 posts in de KSCquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, ik heb mijn dagdoel bereikt vandaag
quote:
quote:Meest gebruikte smiley:- 55263 keer
Dat is normaal m'n weekgemiddeldequote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef BrandX het volgende:
iedereen trouwens bedankt voor het helpen van het bereiken van deze FOK! mijlpaal ()
ik heb er van genoten. Ik ga nu ff wat anders doen
eten bijvoorbeeld
Weektotaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |