WWE presents:
Hell in a Cell
![]()
1998: MY GAWD FOLEY IS DEAD
1999: MY GAWD HE IS BROKEN IN HAV
2000: 6 MAN ARE TORTURING EACH OTHER
2001: MY GAWD HE IS BROKEN IN HAV
2002: SOMEONE GET A MEDIC OUT HERE
2003: THIS CANT BE REAL, HE IS MURDERED
2004: MY LIPS CANT MOVE THAT GREAT
2005: WELCOME TO TAKERS HELL
2006: MR. MCMAHON GOT IN BIG SLOWS POOPER, GAWD
2007: EDGE BETRAYED TAKER, SOMEONE BREAK HIM IN HAV
2008: GAWD EDGE IS SEND TO HELL
2009: OH MY, VINTAGE HORNSWOGGLE
Ah, de geschiedenis van Hell in a Cell, is het niet fijn? Een nieuw jaar, een nieuw type PPV aangezien creative erg lui is en wat krijgen we dan. Takers playground, en dan niet alleen voor de beste man himself, nee er gebeuren op 4 oktober 3 Hell in a Cell matches, dus pas op waar je bent, want jij controleert de cell niet, nee de cell heeft jou in je macht (goh wat een diepgang voor de zaterdagmiddag

)
De officiële themesong komt van deze mensen
![]()
En aangezien ik daar 2 gayboys, een emo en een coinflip zie, ga ik niet luisteren naar dat liedje, derhalve de ©Wessiej approved themesong van de maand
Undertaker vs CM Punk in een HIAC match voor de WHCDaar waar Taker eergister werd genaait op Breaking Point door Theodore Long, en daarna ook zich opmoest buckelen voor een ritje naar hell and back

. Daarna
is Taker gearresteerd en meegenomen voor verhoor vanwege het ontvoeren van een negroide passant was Taker boos en wil hij nu echt de titel van Punk overnemen, maar dan wel op zijn playground. Nou kent iedereen in dit topic wel, jullie werden vroeger gepest op de bassischool en dan ging je op een gegeven moment vechten met de persoon die jou pestte. Dat is dit ongeveer, maar dan niet. WANT GAWD DIT IS IN EEN GIGANTISCHE KOOI, met slot enz. Zodat je er niet zomaar uitkan, en alles mag wat je kan verzinnen. Zo ging ik laatst naar de plaatselijke fuif -dit is nog allemaal gratis, zie de disclaimer* onderaan voor de echte kosten- en daar stond ook een kleine danskooi, waar een mooie vrouw in stond. Aangezien ik ook mijn behoefte had besloot ik in die kooi te gaan met de des betreffende vrouwelijke schoonheid. De kooi ging op slot, de 'vrouw' draaide zich om en het was een man met lang haar, GAWD. Ik ging schreeuwen en huilen, het hielp niets. Daarom begrijp ik wel de pijn en moeite die het CM Punk en Undertaker (en de rest) gaan onderstaan, en speel ik een zacht deuntje terwijl ik de beste mannen succes wens, bij Hell in a Cell!
![]()
![]()
![]()
Mickie James vs Een random negro? voor de Diva's titlePour le vous? Keskece? Wat krijgen wij hier nou, een verrassing die menig mens niet voor ogen konden houden, wat wordt dit, wat een verschijning, WAT EEN GENOT ZEG IK U. ALLEMAAL OP HELL IN A CELL OH MY JIZZ IN MY PANTS.
John Cena vs Randy Orton voor de WWE Championship in een HIAC matchWaar normaal een I Quit match een fued ophoudt, gaat het bij deze vrinden gezellig door. Het gaat van kwaad tot erger, en nu eindigt het in een Hell in a Cell match. Wat is een Hell in a Cell match? LEZEN KWAL

. Kwallen van tegenwoordig, zie Paxlie.
Maar deze 2 gasten zijn al jaren gezworen enemy's, en dat komt dan uiteindelijk samen in een HIAC match. En hier is Cena in het nadeel, want vliegen kan hij niet in een dichte kooi, dus Superman zal het niet worden, maar Orton kan ook niet gebruik maken van Legacy, waarschijnlijk ook omdat ze in het ziekenhuis liggen voordat deze wedstrijd begint. Dus wat nog over deze wedstrijd te melden, ze kunnen allebei het niveau aan, de fued is oud, het gaat erg snel, tja ik ben uitgesproken zowat. Aangezien The-Brahma-Bull een dreig PM naar mij heeft gestuurd waarin hij zegt dat Cena previews zo lang mogelijk moeten zijn ga ik hier maar even een praatje houden. Zo kan ik nu officieel mededelen dat ik niet zwanger ben, Bragging Rights een Smackdown vs Raw vs ECW ppv wordt (dit kom vanwege het spel dat 23 oktober uit komt Smackdown vs Raw, verkoop stimuleren enz. Leren jullie nog wel op je opleiding) en dat er deze week geen aflevering van Top Chef was, spijtig voor mij en Paxlie, u weet het zelf. Maar alle gekkigheid op een stokje, GAWD een epische match in de making op deze PPV, deze 2 titanen in een Hiac match, wie wou dat nou niet? Het wordt een strijd voor de titel, en voor de eer. We zien het allemaal, bij uhh Hell in a Cell.
DX vs Legacy in een HIAC matchDe 3e en laatste HIAC match van de avond, en deze gaat tussen D-Generation-X (Triple H en HBK) vs The Legacy (Cody Rhodes en Ted DiBiasi). Het staat nu 1-1 tussen deze gasten, en ze zijn aan elkaar gewaagt, de oude generatie tegen de nieuwe. Zo won DX tijdens Summerslam in een normale wedstrijd, en Legacy in een Submission match. Maar nu komt Legacy in een gebied waarin ze onbekend zijn, in een Hell in a Cell match. Hoe overleven ze zo'n match in gawdsnaam? Want DX heeft wel ervaring met HIAC matches, de vorige was nog in 2006 toen ze Mr. Mcmahon een poepje lieten ruiken, HAHA SNAPJE HEM, ZO DAT JE DENKT VAN BIG SHOWS KONT, EN DAT STINKT. Terwijl de vorige wedstrijd hun nog overal en nergens lieten gaan, zorgt deze match ervoor dat ze maar in een bepaalt gedeelte kunnen blijven, in de cell of zeer wellicht er wel boven, maar om te kijken of dat gebeurt moeten we echt inschakelen bij Hell in a Cell zondag!
Kofi Kingston vs The Miz vs Jack Swaggah voor de US championshipOPPOSITE DAY, 2 blanke mannen stelen de titel van Kofi Kingston, tegenwoordig uit Ghana. Nu de titel weer bij de rechtmatige eigenaar is, gaan ze er dan maar voor vechten met zijn 3'en. Want Swagger is boos, Kofi is boos en Miz is awesome. De oplettende user (ik) ziet ook dat er in dit plaatje de US title:
1.Groter is dan Kofi zijn hoofd
2.Geen naam tag bevat.
GAWD, is die nou echt gestolen en mag dat tegenwoordig, de vorige keer dat iemand een tag title stool (Cryme Tyme) werden ze ontslagen, maarja oppossite day enzo

JeriShow vs Rey Mastrio en Batista voor de Tag titlesGawd Mastrio is terug, Tiesta is terug (incl. neuspiercing), en ze gaan weer een team vormen zoals ze dat in 2006 deden. Toen waren ze erg succesvol en wonnen ze zelfs een tag titel, maar nu is de inzet wat hoger. De unified titles, en de huidige eigenaars zijn nog steeds de geweldige Jericho en de sterke Big Show. Is dit team van kracht en snelheid dan in staat om de titel van deze 2 titanen af te pakken? Njet, want dat is onmogelijk. Ik zeg interference van Ultimate Warrior en Randy Savage
John Morisson vs Dolph Ziggler voor de Intercontinental championshipLast but not least, de uitgestelde match tussen de 2 toekomstige Main eventers, John Morisson en Dolph Ziggler. The Rock vraagt zich af wie Ziggler is, maar dat komt omdat hij zich nog niet heeft voorgesteld, het is DOLPH ZIGGLER YOU KNOW IT JABRONI WOO WOO WOO. Even om het ECW gemis aan te geven op deze PPV

. Maar omdat hun match op Breaking Point niet doorging, gaat het nu op deze grootste PPV door, en wie er gaat winnen, we zien het allemaal bij Hell in a Cell.
*Aangezien de WWE met zoveel PPV's achter elkaar komt is dit een parttime baan geworden, en nu Dragorius dit topic heeft geopend en TBB niet, is Dragorius mij 50 euro verschuldigt.