quote:
Aha, Edge = Jesus Raptorquote:Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt
Aha jouw topic, soms even afwisseling Brahma. Als jij weg bent moeten wij nog wel over Smackdown kunnen pratenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Waarom maakt Dragorius nu opeens mijn topic?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #61 If ya smeelllll?!
Anders kan ik hem niet bijhouden
Topic is dagenlang dood dus maak ik nog geen nieuwe. Ben nu 5 minuten later en moet er opeens gepraat wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aha jouw topic, soms even afwisseling Brahma. Als jij weg bent moeten wij nog wel over Smackdown kunnen praten
Yesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Topic is dagenlang dood dus maak ik nog geen nieuwe. Ben nu 5 minuten later en moet er opeens gepraat worden
BOMMEN EN GRANATEN.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Yup, en champions kloppen ook niet. En het oude topic staat niet in de lijst. Fail.
De straten in! Samen met Renwanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef Paxlie het volgende:
schandalig deze acties tegen ons alles TBB omdat er in ene iemand een blauw kleurtje heeft.
* Paxlie maakt een spandoek en begint te protesteren
Den Haag u zegt? Ik haal Paxlie erbij en we gaan er met zijn 4'en achteraan!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
De straten in! Samen met Renwan
Jij mag op de loop van onze grote tank zittenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Den Haag u zegt? Ik haal Paxlie erbij en we gaan er met zijn 4'en achteraan!
Ik zit shotgun!
Dat past nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:45 schreef Wessiej het volgende:
Maar TBB, je tt van je topic zoog wel motorballen.
Dat kon beter, deze TT mag veranderd worden in.
IFFFFFFF YAAA SMELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAALALLALALALAAAAAAAAA
Derhalve awesome.
Njet, want was al aangekondigt neger sam, derhalve geen spoiler helaasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef renwan het volgende:
If ya smell in de TT zou een spoiler zijn derhalve verboden!
HOUDT U ALLEN AAN DE SPOILERBIJBEL!
Helaas ja. WWE.com en op Smackdown zelf was het al. En heel veel nieuws sites hadden het ook gewoon open en bloot neergezet. En met al het andere nieuws er om heen was het erg moeilijk om te missenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Njet, want was al aangekondigt neger sam, derhalve geen spoiler helaas
Sadquote:After their wild brawl that ended the Decade of Smackdown party, Drew McIntyre and R-Truth will meet tomorrow night at WWE Hell in a Cell.
about 9 hours ago from Tweetie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:48 schreef Cubeforc3 het volgende:
Meh²
Spoilers voor Punk - Taker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:33 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.wrestlingdupe.com/quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:01 schreef renwan het volgende:
Ben ik nou stom of zijn er alleen Kwalitatief ondermaatse versie's beschikbaar?
Waar blijft KYR?
[ Bericht 78% gewijzigd door Tazmaniac op 05-10-2009 21:32:40 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Liever ook geen TLC en gewoon de normale PPV's houdenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:22 schreef Wessiej het volgende:
Ik zeg delete de PPV, vergeet hem er maak van TLC ppv Armageddon.
Dat zeg ik, en Bragging Rights is vast leuker dan Cyber Sunday, dus die komt wel goed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Liever ook geen TLC en gewoon de normale PPV's houdenal is Bragging Right misschien wel leuk.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:48 schreef Cubeforc3 het volgende:
Meh²
Spoilers voor Punk - Taker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Wessiej op 06-10-2009 00:25:29 ].....Kennedy![]()
Wat had Lawler een waanzinnig lelijke pyjama aan zeg
Echt belachelijk lelijk!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Is wel het ergste van de PPV jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat had Lawler een waanzinnig lelijke pyjama aan zeg
Echt belachelijk lelijk!
.....Kennedy![]()
Nog een leuke trouwens voor Bragging Rights (gerucht / spoilert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:51 schreef Cubeforc3 het volgende:
Nog een leuke trouwens voor Bragging Rights (gerucht / spoilert)Smackdown vs Raw, aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:51 schreef Cubeforc3 het volgende:
Nog een leuke trouwens voor Bragging Rights (gerucht / spoilert)Als dat waar is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Als dat waar is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Als dat waar is...Denk eerder dat het probleem bij de heer O. zal komen te liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]Tegen wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Hmm, daar was geen ruk aan
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
RAW was ook al ruk!
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Dat denk ik ook, qua personage zit Orton in een goede lijn maar qua skills is het echt niet heel erg top hoor in de ring. Waarom denk je dat ze al die speciale regels eraan hebben gehangen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:59 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Denk eerder dat het probleem bij de heer O. zal komen te liggen.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Want? Orton heeft in veel lange matches gezeten zonder problemen. En de grote klacht is altijd dat hij teveel rest holds gebruikt. Wat zeer nodig is als er een Iron Man match zou komen. Als je kijkt naar de lijst van grote namen in de vorige matches, past Cena daar kwa naam misschien in, maar voor de rest...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:41 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, qua personage zit Orton in een goede lijn maar qua skills is het echt niet heel erg top hoor in de ring. Waarom denk je dat ze al die speciale regels eraan hebben gehangen?
Ik vind Cena nou niet een HBK/Hart/Benoit/Angle. Orton ook niet, maar die komt daar toch wat meer in de buurt.![]()
Tegen wie heeft Orton in lange matches gezeten? en werd hij daar dan niet gedragen door zn tegenstander want de enige die ik redelijk kan bedenken zijn HHH, HBK, Taker en die staan toch aardig bekend om het dragen van hun tegenstander.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Want? Orton heeft in veel lange matches gezeten zonder problemen. En de grote klacht is altijd dat hij teveel rest holds gebruikt. Wat zeer nodig is als er een Iron Man match zou komen. Als je kijkt naar de lijst van grote namen in de vorige matches, past Cena daar kwa naam misschien in, maar voor de rest...
Ik vind Cena nou niet een HBK/Hart/Benoit/Angle. Orton ook niet, maar die komt daar toch wat meer in de buurt.
Orton en Cena ontlopen elkaar helemaal niks als het gaat om in ring skills, qua personage is Orton beter maar zijn personage is gewoonweg interessanter.
Rock/HHH hadden ook ooit een Iron Man match, daar vergelijk ik deze 2 meer mee dan het lijstje wat jij opnoemt want dat zijn hele andere worstelaars qua stijl. Het wordt geen technisch hoogstandje, zeker niet door de stips die er nu gesteld zijn, het word een all out brawl om de feud te eindigenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Raw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreemde match-up danquote:![]()
anyway.. RAW ging welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Bedoeling is dat ze in Januari The Rock als guest host hebben, gaat dus nog wel even door......Kennedy![]()
Leuke Raw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks? Zit gewoon op Smackdown.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:01 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben af en toe volger van worstelen, maar wat is er eigenlijk met Batista gebeurd![]()
Wel zin in de RAW main event op BR. Smackdown schijnt ook een leuke te worden. Het is dat de PPV te vroeg komt, anders was ik hyped......Kennedy![]()
Ik weet dat hij toen geblesseerd is geweest, maar heb hem daarna niet meer zien worstelen.. Mis ik die gewoon?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Niks? Zit gewoon op Smackdown.![]()
![]()
Hij is al een paar weken terug....op Smackdown. En je mist hem niet opzich hoor. We missen Edge en Kennedyquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:07 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik weet dat hij toen geblesseerd is geweest, maar heb hem daarna niet meer zien worstelen.. Mis ik die gewoon?
.....Kennedy![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:58 schreef Cubeforc3 het volgende:
Leuke Raw.Daar ben ik het echt absoluut niet mee eens, gebeurde enkel in de overschatte HBK/Bret van WM XII, júist de match die kidkash al noemde en waarmee het goed te vergeleken valt (HHH/Rock) was non-stop actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Edge gesproken, ik zie eigenlijk weinig goeds meer terecht komen van hem.. sure, he's a nice character en hij heeft veel charisma, maar hij was al een lange tijd uit elkaar aan het vallen. Helemaal nu hij wéér geblesseerd is zie ik hem weinig risico's meer nemen en alleen maar "luier" worden (niet dat ik het hem kwalijk neem).![]()
Ik geloof trouwens geen reet van dat hele verhaal van Punk.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:51 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Over Edge gesproken, ik zie eigenlijk weinig goeds meer terecht komen van hem.. sure, he's a nice character en hij heeft veel charisma, maar hij was al een lange tijd uit elkaar aan het vallen. Helemaal nu hij wéér geblesseerd is zie ik hem weinig risico's meer nemen en alleen maar "luier" worden (niet dat ik het hem kwalijk neem).
Shut uppa your face
Edge gaat terugkomen stronger as ever. En anders als de eeuwige tagpartnerMaar hij moet terugkomen. Geen Edge? Dan geen Edge-tattoo
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij is al een paar weken terug....op Smackdown. En je mist hem niet opzich hoor. We missen Edge en Kennedy
[ afbeelding ]
Welkom vader renwan ^O^
Kunnen Edge en Kennedy niet hun eigen Brand oprichten?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009![]()
Jij mag niet klagen, Edge komt tenminste nog terug
Welkom vader renwan ^O^
Verdomme.quote:As reported yesterday, WWE Hall of Famer “Rowdy” Roddy Piper was recently forced to pull out of a number of previously scheduled appearances as a result of a serious illness. In a sad update on the situation, I can confirm that his cancer has returned. However, this time it’s believed to be terminal as he’s not expected to live much longer.
According to a well-placed source within World Wrestling Entertainment, Vince McMahon has informed creative to prepare to scrap a segment or two for next week’s Raw as he is planning on running a few video tributes honoring the wrestling legend — just in case.
Piper, 55, was diagnosed with Hodgkin’s lymphoma in November 2006 after doctors found a cancerous tumor on a disc in his spine. Back discomfort had forced Piper to leave WWE’s tour of Europe and return to North America in order to undergo surgery. In the weeks that followed, Piper spent the majority of his time in a local hospital, undergoing extensive radiation treatment in hopes of vanquishing the cancer that had invaded his body. While the cancer would eventually disappear, as noted, it recently returned.![]()
quote:Was dus weer overdreven allemaal schijnbaar. Zal die Mike Johnson dalijk op ze neus kijken als het dalijk wel gebeurdquote:IMPORTANT UPDATE ON RODDY PIPER
By Mike Johnson on 2009-10-07 15:16:50
In regard to reports floating around that WWE Hall of Famer Roddy Piper has been diagnosed with terminal cancer, they are 100% untrue.
In speaking with one of Piper's representatives today, I was told that while Piper has taken time off for health-related issues after wrapping his most recent film, he is not dying and was not diagnosed at that time with being terminally ill from cancer.
I was told Piper was advised by his doctors to take a break from his work schedule to recover from some health issues and is doing so.
An official statement from Piper's representatives may be forthcoming, but in any event, no, Piper is not terminal with cancer.
All that said, do keep Piper in your thoughts as he deals with his health issues.![]()
![]()
Pfffffffffffffff precies de reden waarom ik echt bakken met zout nodig heb voor al die zogenaamde nieuwsreportages..... Worstelaars krijgen het ook steeds meer door hoe je de "Journalisten" kan misleiden, zie maar hoe ze Twitter en Facebook ervoor gebruiken om fake nieuws door te geven enzoIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
het volgende report moeten we mss zonder korreltje zout nemen:
Bookter T done with TNA expected back in WWE after contract expires
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ach, er zijn wel best veel reports dat hij TNA in de haren zit ja. Merkte dat zelfs toen ik zelf bij TNA was. Echt iedereen kwam handtekening doen. Behalve Booker. En dat gebeurde 2 keer achter elkaar. En waren ook klachten over. En weet ik het allemaal niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:11 schreef Tazmaniac het volgende:
het volgende report moeten we mss zonder korreltje zout nemen:
Bookter T done with TNA expected back in WWE after contract expires
Maar, hij had ook een enorme hekel aan de WWE. Dus een WWE return.. lijkt me vreemd. Denk eerder dat het aan hem zelf is. Als hij jonge gasten niet wilt pushen gaat hij maar... oh wacht, dan past hij prima bij de WWE![]()
![]()
Ja want de WWE pusht natuurlijk helemaal geen jonge gasten
Punk
Swagger
Kofi
Morrison
Miz
Ziggler
Ryder
Legacy
Zullen we voor het gemak maar even vergeten+ de 2 grootste sterren op Raw zijn 29 en 32
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Haat aan Booker!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
- Umaga COULD be on his way back to WWE according to the Wrestling Observer Newsletter. He pulled out of a scheduled shoot interview citing a possible return to the WWE. Umaga left WWE after disputing a failed drug test earlier this year. If he did return he would have two strikes against his name.
Wrestling RadioOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Mja, beetje een kankersite met spoilers in hun Twitter maar voor de rest best oke ofzo
Welkom vader renwan ^O^
quote:WWE is releasing a John Morrison DVD on February 16th. The WWE Universe is taking questions right now, some of which will be answered on the DVD......Kennedy![]()
Dikke shit, Morrison is a main event star in the making anders krijg je niet zomaar even een DVD. Zoveel heeft hij ook nog niet bereikt dus vind dit wel erg uniekIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Behalve je moeder, wie zou deze DVD kopen?quote:WWE is releasing a John Morrison DVD on February 16th. The WWE Universe is taking questions right now, some of which will be answered on the DVD.![]()
kopen ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:01 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
Behalve je moeder, wie zou deze DVD kopen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: