quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
Heb je dat plaatje uit de OP in hoge resolutie?Ik zocht al enige tijd een nieuwe wallpaper.
Ja, die zijn ook goor. Olifanten vind ik daarentegen weer hele mooie dieren. Nijlpaarden en neushoorns ook trouwensquote:
Wat een grote voeten heeft zijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef weert-gilders het volgende:
Tja ach geen MC Donald eten is ook niet altijd goed...
[ afbeelding ]
Inderdaad! Ze zitten altijd te zeuren over dikke, vadsige wijven maar er zijn ook zat dikke, vadsige kerels en dan vaak nog kalend ookquote:
ah dat is het verweer...een foto van een bewerkt wijf dat anorexia heeft...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef weert-gilders het volgende:
Tja ach geen MC Donald eten is ook niet altijd goed...
[ afbeelding ]
Je bruiloft met een koe vierenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef mallepiet het volgende:
[..]
ah dat is het verweer...een foto van een bewerkt wijf dat anorexia heeft...
snap je wel hoor, een lekker wijf krijg jij nooit...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:54 schreef brilkikker het volgende:
Overigens niks mis met vadsige wijven .. mits verzorgd en schoon.
dus iemand die vadsig is wast zich per definitie niet??quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vadsige wijven zijn nooit verzorgd anders waren ze niet vadsig
ze zijn gewoon vies en stinken en onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:54 schreef brilkikker het volgende:
Toevallig gister nog een chicken wrap , een mckroket en een bigmac weg zitten happen , had er zo een trek in ..![]()
Overigens niks mis met vadsige wijven .. mits verzorgd en schoon.
Tja ach liever geen lekker wijf (terwijl ik mijn wijf toch echt lekker vind) dan nooit een wijf en afhankelijk moeten zijn van rubber opblaaspoppen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef mallepiet het volgende:
[..]
ah dat is het verweer...een foto van een bewerkt wijf dat anorexia heeft...
snap je wel hoor, een lekker wijf krijg jij nooit...
[ afbeelding ]
Als je jezelf goed verzorgd hoort daar ook bij dat je geen BMI van boven de 40 hebt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
dus iemand die vadsig is wast zich per definitie niet??
Dat is aan ons om te bepalen, pics s' ill vous plaitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:00 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Tja ach liever geen lekker wijf (terwijl ik mijn wijf toch echt lekker vind) dan nooit een wijf en afhankelijk moeten zijn van rubber opblaaspoppen...
Hieronder een illustratie van de vrouw van mallepiet
[ afbeelding ]
Waar ga jij het vieren mocht je ooit al iemand vinden die ja wil zeggen? Laat me raden in een achterzaaltje van de voetbalkantinequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je bruiloft met een koe vieren
Ik ga in het buitenland trouwen, lekker ergens met een graadje of 28quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:02 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Waar ga jij het vieren mocht je ooit al iemand vinden die ja wil zeggen? Laat me raden in een achterzaaltje van de voetbalkantine
Bovendien wat is er mis met koeien??
Jij stond vooraan bij het uitdelen van de knappe gezichten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:59 schreef mallepiet het volgende:
[..]
ze zijn gewoon vies en stinken en onnatuurlijk.
Dat vind jij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je jezelf goed verzorgd hoort daar ook bij dat je geen BMI van boven de 40 hebt.
Ben bang dat je daar nog niet volwassen genoeg voor bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is aan ons om te bepalen, pics s' ill vous plait
je vrouw begint anders ook al uit te dijen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:08 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Ben bang dat je daar nog niet volwassen genoeg voor bentMijn vrouw is niet bedoeld als rukmatteriaal voor jou
Dus bevuil je laken maar met een ander plaatje van internet of koop een [ afbeelding ] net als mallepiet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Jouw mening in ieder geval niet neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Anderen blijkbaar niet.
Blijkbaar heb jij nooit geleerd om andermans mening te respecteren.
BWAHAquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:08 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Ben bang dat je daar nog niet volwassen genoeg voor bentMijn vrouw is niet bedoeld als rukmatteriaal voor jou
Dus bevuil je laken maar met een ander plaatje van internet of koop een [ afbeelding ] net als mallepiet
Een feit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jouw mening in ieder geval niet nee![]()
En verder is wat ik zei gewoon een feit. Geen mening
[..]
BWAHAdie opblaaspop grap
![]()
~!1`
![]()
shit ik wou echt dat ik ook maar half zo grappig was als jij
![]()
Ik weet zeker dat ik wel meer chickies heb gepwnt dan jij
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:20 schreef Lonker het volgende:
Wat een gezelligheid hier
Kom laten we iemand zijn mooiste dag van zijn leven afkrakenidd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:08 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een feit.
Zorg jij nou maar eerst dat je uberhaupt eens een vriendin krijgt.
Jij beschuldigt mij van een laag niveau terwijl jij mijn mening of iemand anders z'n mening niet respecteerd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Jij komt ook echt nooit tot ook maar een beetje inhoudelijke posts he
Met jou in discussie gaan is echt van het niveau hoe feyenoord laatste paar jaren voetbalt
Ik respecteer zeker wel iemands mening, alleen niet de jouwesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij beschuldigt mij van een laag niveau terwijl jij mijn mening of iemand anders z'n mening niet respecteerd?
Of dat je jou mening als feit probeerd te verkopen?
Ik wist dat je af en toe kansloos was maar nu heb je een nieuw niveau bereikt, chapeau.
Wanneer het een feit is kan je het ook wel onderbouwen met bronvermeldingen niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik respecteer zeker wel iemands mening, alleen niet de jouwes![]()
En nogmaals dat dikke vrouwen niet vooruitlopen in hun verzorging is gewoon een feit.
Dat jij een tientonner thuis op de bank hebt liggen hoef je niet op mij aftereageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |