quote:
Ontbijtje was heerlijk

Nu lekker bezig in de babykamer. Hij is helemaal leeg. Net was de aannemer er even met de kleurenwaaier dus nu ook definitief de kleuren voor de muren uitgezocht
Ga zo eens even beginnen met de kraamlijst. Kijken wat we allemaal nog moeten kopen (en wat dat dan wel niet ongeveer gaat kosten

)
We gaan over 2 weken naar Aarle-Rixtel, (Bebeluna/babydeals) en hopen dat we daar dan uiteindelijk kunnen slagen voor een kamertje. Op I-net heb ik meerdere mooie gezien voor een redelijke prijs, het is alleen even een stukje rijden

maar als we daar uiteindelijk vinden wat we zoeken, maakt dat niet uit.
Yeah, mijlpaal voor Sidn3y! Da's een hele mooie! En nu op naar de 37 weken!
Twinkly, wat balen dat je geen rust meer kunt vinden. Hopenlijk helpt het cake bakken een beetje. Ik denk dat die stress langzaam uit je systeem moet verdwijnen. Ik hoop voor je dat dat snel gebeurd en je weer beter zult slapen
Martine, wat jammer dat het niet lijkt door te zetten, maar flink wat bewegen, kan alleen maar helpen. Hopenlijk komt 't alsnog opgang vandaag.
BJ, wat heerlijk dat de goede nachtrust gelijk zorgt voor een fitter gevoel. Hopenlijk kun je dat vasthouden!
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:13 schreef het-is-mij het volgende:[..]
Vriendin van me heeft een week met 4 cm ontsluiting rond gelopen dus tsja dat wil helaas nog niets zeggen.
Mijn moeder wist me gister te vertellen dat ze van mijn broer op 5 september al 2 cm ontsluiting had en ze vlos vertelde dat ze het wel binnen een week kon verwachten. De verjaardag van mijn broer is op 24 oktober !
Sproet-je, hopenlijk valt je bloeddruk vandaag ook mee. Ik ken het, dat je voor een bloeddrukmeting zenuwachtig bent waardoor je bloeddruk alleen maar stijgt.

Maar meestal is dat dan de bovendruk en het belangrijkste is de onderdruk, dus hopenlijk is die wel in orde!