abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73353887
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:51 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

*slik*

Maar hier is het me al die tijd om te doen geweest natuurlijk.. dus voorlopig ga ik nog even niet bevallen
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:58:18 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73354756
Gefeliciteerd Takkembah!
pi_73354983
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef Lijnloos het volgende:

Leonieke ook gefeliciteerd met je man! (en wat is een kaasschotel?)
Je neemt een plateau, haalt verschillende soorten kaas, legt die op de schotel, strooit er een notenmengeling met rozijnen rond en wat druiven. Je haalt lekkere broodjes en tadaaaa eten voor de visite Lekker makkelijk dus

sproet-je hopelijk is je bloeddruk weeral gezakt. Altijd wel verschieten als die opeens de lucht in schiet.
pi_73355056
Takkembah en Rekkie gefeliciteerd!

Martine, ik hoop voor je dat het allemaal doorzet!
Troel, wat fijn dat iedereen zo'n rekening met je houdt en ze alles weer lekker schoon achter gelaten hebben!
Sorbootje, heb je nog steeds het gevoel dat het nog een tijdje gaat duren?

Hier nog steeds alles rustig. De baby is de laatste twee dagen heel erg druk met als gevolg een beurse buik. Ook ik word toch wel wat onrustiger, heb komende week elke dag wat gepland zodat de week lekker snel gaat. Mocht ik deze week bevallen zeg ik alles gewoon af, een beter excuus kan je tenslotte niet hebben
pi_73355196
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:18 schreef martine1984 het volgende:
.... onze zoon is nu al eigenwijs, of zal ik te ongeduldig zijn?
Misschien een beetje?
Weet niet of dat komt omdat de vk dacht dat de kleine deze week geboren zou worden maar officieel moet je natuurlijk nog een week en kan het zelfs nog uiterlijk 3 weken duren.
Ik ben ook wel nieuwsgierig maar ja het komt wanneer het er klaar voor is en helaas kun je het niet dwingen.
Vriendin van me heeft een week met 4 cm ontsluiting rond gelopen dus tsja dat wil helaas nog niets zeggen.
Ik heb ook regelmatig wel dat ik denk, hhmmzz maar ik geloof het pas wanneer ik echte weeen heb.
Mefke had helaas ook een aantal keren vals alarm.

Hoop voor je dat het wel serieus is want kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent, heb ik ook maar ja........'t kump wanneer 't kump

Succes en sterkte ermee.
pi_73355306
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef Rubey het volgende:
Sorbootje, heb je nog steeds het gevoel dat het nog een tijdje gaat duren?

Ik heb geen idee... echt niet.
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:37:03 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73355877
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
@happy, heb je lekker genoten van het ontbijtje?
Ontbijtje was heerlijk Nu lekker bezig in de babykamer. Hij is helemaal leeg. Net was de aannemer er even met de kleurenwaaier dus nu ook definitief de kleuren voor de muren uitgezocht

Ga zo eens even beginnen met de kraamlijst. Kijken wat we allemaal nog moeten kopen (en wat dat dan wel niet ongeveer gaat kosten )

We gaan over 2 weken naar Aarle-Rixtel, (Bebeluna/babydeals) en hopen dat we daar dan uiteindelijk kunnen slagen voor een kamertje. Op I-net heb ik meerdere mooie gezien voor een redelijke prijs, het is alleen even een stukje rijden maar als we daar uiteindelijk vinden wat we zoeken, maakt dat niet uit.

Yeah, mijlpaal voor Sidn3y! Da's een hele mooie! En nu op naar de 37 weken!

Twinkly, wat balen dat je geen rust meer kunt vinden. Hopenlijk helpt het cake bakken een beetje. Ik denk dat die stress langzaam uit je systeem moet verdwijnen. Ik hoop voor je dat dat snel gebeurd en je weer beter zult slapen

Martine, wat jammer dat het niet lijkt door te zetten, maar flink wat bewegen, kan alleen maar helpen. Hopenlijk komt 't alsnog opgang vandaag.

BJ, wat heerlijk dat de goede nachtrust gelijk zorgt voor een fitter gevoel. Hopenlijk kun je dat vasthouden!
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:13 schreef het-is-mij het volgende:

[..]
Vriendin van me heeft een week met 4 cm ontsluiting rond gelopen dus tsja dat wil helaas nog niets zeggen.
Mijn moeder wist me gister te vertellen dat ze van mijn broer op 5 september al 2 cm ontsluiting had en ze vlos vertelde dat ze het wel binnen een week kon verwachten. De verjaardag van mijn broer is op 24 oktober !

Sproet-je, hopenlijk valt je bloeddruk vandaag ook mee. Ik ken het, dat je voor een bloeddrukmeting zenuwachtig bent waardoor je bloeddruk alleen maar stijgt. Maar meestal is dat dan de bovendruk en het belangrijkste is de onderdruk, dus hopenlijk is die wel in orde!
pi_73356174
Ik ben goedgekeurd!! Bloeddruk was gelukkig weer iets naar beneden gegaan.

Sorboo de nr 1!! Hup bevallen jij!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_73356224
sproet-je wat een goed nieuws Ik hoop dat ik woensdag ook met zo'n nieuws het topic kan binnenwandelen
pi_73357226
Takkembah gefeliciteerd

Sproet-je wat een fijn nieuws! Houden zo!

Ik heb weer een lekker drukke baby vandaag Ik kan vanaf de buitenkant gewoon voelen wat ze aan het doen is met d'r benen, armen en billen, maar soms doet het ook best flink zeer Vooral als ze d'r voeten in m'n zij zet en zich dan uitstrekt. Dus dan duw ik dat voetje weer terug naar binnen, maar dat is natuurlijk een leuk spelletje Kleine pestkop
pi_73357537
Sproetje fijn dat je bloeddruk in orde was en je onder behandeling kan blijven van je verloskundige.

Martine balen dat het niet door wilt zetten. Misschien even samen onder de dekens kruipen, een potje sex doet soms wonderen.

Ik was vandaag eens aan het kijken hoeveel dagen nog precies tot de uitgerekende datum en dat zijn er nog maar 100.
pi_73357580
Sproetje, alsnog een stickert! Gelukkig maar, hoge bloeddruk bah!

Wupwup, lekker druk ding van binnen Hier ook al... misschien ligt het aan het weer of zo Alleen kan ik nog niet helemaal onderscheiden wat er tegen mijn buik wordt afgezet...
pi_73357935
Takkie en Rekkie gefeliciteerd met jullie Dochter en Zoon!!

Sproetje, Wat fijn dat ie is gezakt!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:52:34 #239
100412 mefke79
komt goed!
pi_73358072
He he, effe tijd om hier goed bij te lezen en gedag te zeggen. Natuurlijk blijf ik nog wel meelezen hoor, maar tis toch anders nu..
Martine, ik herken je gevoel van niet doorzetten...je denk dat het begint en dan is er niks. Maar wat ze zeggen, het doet wel wat. En is het niet nu, dan wel voor straks. Kijk wel uit dat je niet te moe wordt, al zal je vk daar ook goed op letten. Het doorbreken van het patroon van pijnlijke maar nietsdoende weeën met slaap en pijnstilling deed hier echt wonderen, hopelijk is dat vooor jullie niet nodig
Happy, die winkel in Aarle-Rixtel...staar je niet blind op de prijs, let ook op kwaliteit (als je meer wilt weten, pm me maar)
En voor de rest van de meiden: allemaal heel veel succes de komende tijd met het zwanger zijn en de bevalling. Uiteindelijk merkt zelfs deze nuchtere doos dat alle cliché's waar zijn en dat alles goed is al je je kleintje in je armen hebt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73358372
Mefke, alles goed? lekker van je ventje aan het genieten? Ik ben heel blij voor je!
pi_73358492
Sproetje wat fijn dat je bloeddruk gezakt is

Denk dat het hier vals alarm was, alles is nu weer rustig. Ben net ff een rondje wezen wandelen met mn lief in het park... heerlijk ff een frisse neus. Nog een uurtje geslapen op de bank. Dus ik ga het gewoon afwachten, denk dat mn zoon niet zo beestachtig is dat hij op dierendag geboren wil worden
Sorbootje jij staat op nummer 1, dus meid doe je best
pi_73358748
hmmm jammer martine... Maar 5 oktober klinkt ook goed!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zondag 4 oktober 2009 @ 17:06:49 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73361641
Goedemiddag dames. Ljnloos beterschap.
Troel grfeliciteerd met Bert.
Sidney gefeliciteerd met je mijlpaal
leonieke, jij ook gefeliciteerd.

Kwam er gisteren via Facebook achter dat mijn nicht ook zwanger is. Ben zo blij voor ze. Het is nooit openlijk gezegd maar volgens mij wilde het niet eerder lukken.
pi_73362913
Martine, dan wordt het een heel mooie maandag baby

Hier ook weer goed nieuws te melden. Uitslag van onze combinatietest was 1:5290. Kortom, we gaan geen verdere tests doen. Natuurlijk is het maar een kans, maar toch geeft het een prettig gevoel.

Net hebben we weer even naar het hartje geluisterd. Ik blijf het heel fijn vinden dat ik die mogelijkheid nu heb op de momenten dat ik het nodig heb omdat ik weer onzeker begin te worden.

Sinds een dag of drie heb ik ineens wat last van mijn linkerlies. Gisteravond lekker met een kruikje naar bed gegaan, dat hielp wel. Kan dit al zoiets al bandenpijn zijn met 13,5 week? Het lijkt me namelijk zo vroeg.
pi_73363338
Het blijven altijd statistieken hé, Nikki, maar wel een mooie statistiek

Wat leuk dat je zo die geruststelling kunt hebben als je er behoefte aan hebt. Lijkt me zo leuk om af en toe naar het hartje te kunnen luisteren

Met die bandenpijn kan ik jou niet helpen. Wel heb ik hier al heel de dag een vreselijk opgeblazen gevoel. Ik vraag me af aan wat het zou kunnen liggen. Maar het is heel ambetant want ik kan momenteel zelfs moeilijk ademen
pi_73363424
Leo, das vervelend... misschien toch dat je darmen en maag nu al wat meer in de verdrukking komen... ik heb eigenlijk geen idee. Sterkte in ieder geval, ik hoop dat het snel wegtrekt.
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:18:16 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73363487
Brandend maagzuur misschien Leonieke
pi_73363493
Als het blijft duren, zal ik het woensdag vragen aan de echoscopiste. Misschien zal zij mij ook wel kunnen helpen De gyn zie ik pas binnen 3 weken ofzo.
pi_73363514
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:
Brandend maagzuur misschien Leonieke
Ik heb nog nooit last gehad van maagzuur, maar het lijkt me alsof ik dat zou 'proeven'. Kan er natuurlijk helemaal naast zitten gezien mijn gebrek aan ervaring
Ik heb vroeger nog hyperventilatieaanvallen gehad en het lijkt een beetje daarop. Toch het moeilijk kunnen ademen (alsof ik mijn longen niet helemaal vol lucht krijg).
pi_73364304
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinds een dag of drie heb ik ineens wat last van mijn linkerlies. Gisteravond lekker met een kruikje naar bed gegaan, dat hielp wel. Kan dit al zoiets al bandenpijn zijn met 13,5 week? Het lijkt me namelijk zo vroeg.
Aangezien je bij 13 weken ook gewoon banden hebt en een groeiende baarmoeder, kan dat natuurlijk heel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')