quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:03 schreef Vlarp het volgende:
Laatste: Welke videotheek in A'dam verhuurt XBOX spellen?
Ik zat ook al te kijkenquote:
Waarom is dat eenquote:
Nee.. te hoog nogquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
en en? komt het in de buurt wat jij wil betalen?
Ik heb het aangepast!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:22 schreef Stroekie het volgende:
ik heb geen xbox
wordt ik hier dan wel geaccepteerd ?
Gotta cold bro.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
'sup, Wax-to-the-max?
Goh, die mensen, of dat mens, zou(den) toch blij moeten zijn dat ze van hun huis af kunnen komen. Het staat al heel lang te koop, helemaal voor een betaalbare starterswoning in een grote stad, het staat al leeg... Wat wíllen ze nou?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.. te hoog nog
Maandag of dinsdag even een lager tegenbod doen.
Misschien hebben ze geen haast en wachten ze gewoon op een fatsoenlijk bod.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:14 schreef Waxxer het volgende:
Goh, die mensen, of dat mens, zou(den) toch blij moeten zijn dat ze van hun huis af kunnen komen. Het staat al heel lang te koop, helemaal voor een betaalbare starterswoning in een grote stad, het staat al leeg... Wat wíllen ze nou?
Anders kraak je het maar gewoon hoor.
Dat mag nog niet, Wax .. krakenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh, die mensen, of dat mens, zou(den) toch blij moeten zijn dat ze van hun huis af kunnen komen. Het staat al heel lang te koop, helemaal voor een betaalbare starterswoning in een grote stad, het staat al leeg... Wat wíllen ze nou?
Anders kraak je het maar gewoon hoor.
Wie!?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach kom, gewoon doen, met een spandoek en alles. Heb je Phil Spencer al gebeld?
Zou ook nog kunnen, ik weet de situatie ook niet natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien hebben ze geen haast en wachten ze gewoon op een fatsoenlijk bod.
Door al die mensen die daar stonden, of heb je zelf lopen graaien en zo ja: hoeveel sjaaltjes heb je kunnen scoren?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:49 schreef MisterO het volgende:
ik heb gister zwaar overdreven hyper lopen doen bij de Bijenkorf:)
het was meer dat ik mensen ging nadoen in hun hyper-graai-gedrag, het was best grappig:p de dwaze dagen zijn zwaaar overratedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Door al die mensen die daar stonden, of heb je zelf lopen graaien en zo ja: hoeveel sjaaltjes heb je kunnen scoren?
Phil Spencer!quote:
en dat beviel zo goed dat je vandaag en morgen ook nog terug gaat voor de volgende ronde ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:49 schreef MisterO het volgende:
Samen met een zekere J.?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:49 schreef MisterO het volgende:
wie?:p mn pauze is voorbij, ik ga maar weer de baas spelen, cu!quote:
Toedeloequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
wie?:p mn pauze is voorbij, ik ga maar weer de baas spelen, cu!
Ja ik wiste cht niet dat je nieuwe vriendje met een J begon, ik ken hem als een andere letterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
wie?:p mn pauze is voorbij, ik ga maar weer de baas spelen, cu!
quote:
Hoe had ik dat moeten weten?!quote:
Heb je de spiegel voor je monitor staan liefje?quote:
Ga jij mijn hele nickname uitspreken of zeg je dan Stuart, Stuart Jones of SAJ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten?!
De enige keren dat ik je gezien heb was met een meet en ik noem iedereen altijd met de fok-naam.
Ik zeg ook nooit herbert, ik zeg altijd vlarp
Neen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je de spiegel voor je monitor staan liefje?
Je zult maar zo nageroepen worden!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga jij mijn hele nickname uitspreken of zeg je dan Stuart, Stuart Jones of SAJ?
"Hey, Tha_Erik! Tha_Erik! Moet je dáár eens kijken!"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Op meets noemen mensen me zélden bij mijn username.
"Hierissieweer! Hierissieweer!!"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou er ook niet van om mensen bij hun username te noemen. Dat staat toch niet?
ANG-drie-L! ANG-drie-L!... neh.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of erger
"mike_hunt, mike_hunt"
Dis dan uiters belangrik om 'n Fisherman's Friend te suig om juis te verhoed dat die keel ontsteek a.g.v al die 'post nasale drup' goggas wat nou uitkom.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:19 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Bestaat "post-nasal drip" ook in het Nederlands?
Nou ja, we hebben gelukkig niemand met de nick Kinderpindakaas, dat scheelt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
OF of of of!!! het allerergste:
Peter!!! PETER!!!
Man o man, wat voor schut.
Sinds wanneer spreek jij Zuid-Afrikaans?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dis dan uiters belangrik om 'n Fisherman's Friend te suig om juis te verhoed dat die keel ontsteek a.g.v al die 'post nasale drup' goggas wat nou uitkom.
Die stoom en spoel is nie net vir post nasale drup nie. begin in die ore maar sal by die keel uitkom.
Meng ’n knippie gemmer, kaneel en borrie met warm water en drink dit gereeld (met ’n bietjie heuning indien verkies). Dis uitstekend vir hooikoors, sinusitis-slym en postnasale drup, asook lyf- en hoofpyn weens verkoue of griep. Vir meer inligting, besoek www.HealthStressWellness.com.
Da's Suid-Afrikaans, but okayquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dis dan uiters belangrik om 'n Fisherman's Friend te suig om juis te verhoed dat die keel ontsteek a.g.v al die 'post nasale drup' goggas wat nou uitkom.
Die stoom en spoel is nie net vir post nasale drup nie. begin in die ore maar sal by die keel uitkom.
Meng ’n knippie gemmer, kaneel en borrie met warm water en drink dit gereeld (met ’n bietjie heuning indien verkies). Dis uitstekend vir hooikoors, sinusitis-slym en postnasale drup, asook lyf- en hoofpyn weens verkoue of griep. Vir meer inligting, besoek www.HealthStressWellness.com.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek jij Zuid-Afrikaans?Je bent ook van alle markten thuis he?
thehe ja, honing is wondermiddel van me moeder 'dan moet je honing nemen' maakt niet uit wat al is het een snotneusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's Suid-Afrikaans, but okayWtf is "borrie"?
Die honingtip van je was dus eigenlijk right on
Koenjit / geel wortel volgens google.nlquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
Nooit van gehoordMaar honing hebben we wel, en kamillethee (is ook ontsmettend, schijnt). Van veel slikken wordt de pijn al minder, dus.
Ik ben er! En ik luisterde net de voicemail af en zag de mail.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:45 schreef Stroekie het volgende:
waar blijft ang3l als je hem iets wil schenken
jejej... Thanks for sharing dudequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:01 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook echt zo'n klodder slijm achter in mijn keel hangen, echt vies
Er zijn zat mensen die me angel of engel noemenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou er ook niet van om mensen bij hun username te noemen. Dat staat toch niet?
ANG-drie-L! ANG-drie-L!... neh.
curly sue?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die me angel of engel noemen
Ook zat die me kutwijf, trut, hoer, slet of teef noemen.
ja nu moet je welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er! En ik luisterde net de voicemail af en zag de mail.
Thanks babe!
deskindquote:
Nou, als je ooit een restaurant begint, of een leuke, hippe bistro samen met Petre86, dan heb je in ieder geval alvast de naam!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of erger
"mike_hunt, mike_hunt"
Oh, dus je dates mogen in ieder geval nog wel een nachtje blijven slapen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, net terug van de tandarts. Ik schijn in mijn slaap tanden te knarsen. Vraagt ie of ik een stressvol en een drukke baan heb. Dus ik zei: ja, ik zit midden in mijn wereld tour en ben bezig met mijn tweede album.![]()
![]()
Stond ie me raar aan te kijken... *kuch* moeilijk publiek *kuch*
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:44 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Desalniettemin
Desperate Housewives
Despoot
dates? welke dates?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dus je dates mogen in ieder geval nog wel een nachtje blijven slapen?
Je klinkt een beetje zoals V in V for Vendetta. Maar dan een soort D in D dor Dendetta.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef Peter het volgende:
Desalniettemin is het Desnoods een Desillusie en ik ben Des duivels over deze Desastreuze Despoten.
Peter Timongoolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:54 schreef Peter het volgende:
Ik lach (ja, ch) echt dubbel om deze flauwe humor:
[ link | afbeelding ]
Nee 2 Brothers on the 4th Floor - The Hit Collection cdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
Rustig hier.
Is er weer een 'Brutale Meiden' marathon?![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:04 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nee 2 Brothers on the 4th Floor - The Hit Collection cd.
urban cookie collectivequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:09 schreef Peter het volgende:
The key - the secret, vanwiewastieookalweer?
Ga je een '90s party houden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:09 schreef Peter het volgende:
The key - the secret, vanwiewastieookalweer?
Gonna dress you up in my love, in my lovequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:17 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Gonna dress you up in my love, in my love
All over your body, all over your body
In my love
All over, all over
From your head down to your toes
Goh wiens Best of cd zit ik nu aan het luisteren
niet teveel drinken he, bonnie?quote:
nee want morgen moet ik weer om 6.00 uur het nest uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet teveel drinken he, bonnie?![]()
Veel plezier
oi, das vroeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want morgen moet ik weer om 6.00 uur het nest uit
dagje met pv naar brugge met brouwerijbezoek en middeleeuws etenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oi, das vroeg.
wat ga je doen morgen?
morgennacht is er een Theo en Thea marathonquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
Rustig hier.
Is er weer een 'Brutale Meiden' marathon?![]()
o, das dan wel weer leuk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dagje met pv naar brugge met brouwerijbezoek en middeleeuws eten
o, echt waar??quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
morgennacht is er een Theo en Thea marathon
geen idee, zondag vertel ik je alles. Behalve escapades zaterdag nacht in de danssalonquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, das dan wel weer leuk!![]()
vooral brouwerij
Is dat Middeleeuws eten in zo'n setting uit die tijd?
No bitch, do tellquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, zondag vertel ik je alles. Behalve escapades zaterdag nacht in de danssalon
ja op Ned 2 van 23.30 tot 7 uurquote:
ik ben maar 1 keer jongquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No bitch, do tell![]()
dat wordt een lange dag! Xou maar niet te jolig zijn in de brouwerij![]()
ja das waar en anders is er wel iemand met a little-pick-me-up.quote:
o geweldig! dan kan ik dat wel op uitgemist zien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja op Ned 2 van 23.30 tot 7 uur
Ja, hoe waren de sixties?quote:
Ik moet er nog helemaal aan wennen om u aan een heel andere tijdlijn te linken dan ik eerder altijd deed. Wat leuk dat u zich Theo en Thea nog herinnert, ik kan me er ook nog wel wat van heugen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o geweldig! dan kan ik dat wel op uitgemist zien.![]()
aaaahhhhh the '80s
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik moet er nog helemaal aan wennen om u aan een heel andere tijdlijn te linken dan ik eerder altijd deed. Wat leuk dat u zich Theo en Thea nog herinnert, ik kan me er ook nog wel wat van heugen.
meowquote:
Doe niet zo alsof je het helemaal geweldig vond, dat tast jou imago ook aan hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*MrO's imago aantast*
Hij heeft gisteren speciaal voor mij een triple chocolate cookie gekocht
Gaan jullie even op elkaar zitten bitchen in dat appartement ergens boven Amsterdamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe niet zo alsof je het helemaal geweldig vond, dat tast jou imago ook aan he
He'd better not.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Erik! Ik moet van KK zeggen dat ie je niet vergeten is
Ik ben eindelijk een keertje gewoon lekker in Amsterdamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaan jullie even op elkaar zitten bitchen in dat appartement ergens boven Amsterdam
Oh..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk een keertje gewoon lekker in Amsterdam
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*knuffelt Erik*
Waar is de knuffel smiley gebleven?
En zaterdagnacht niet toevallig?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh..
Ik ben as. zondag lekker in Amsterdam
Ik had gewoon zin om lief te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe niet zo alsof je het helemaal geweldig vond, dat tast jou imago ook aan he
Daar heb je de laatste tijd wel veel last van hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin am lief te doen.
Ze heeft een Engelse grammaticale fout in die hoes van dat album, met haar 'where did it all went wrong'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Bartjebart het volgende:Ook zo'n heerlijk nummer van d'r nieuwe cd!
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:10 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ze heeft een Engelse grammaticale fout in die hoes van dat album, met haar 'where did it all went wrong'.
Ergens op de hoes, aldus mijn Engelsdocent. Maar misschien bedoelde hij een lyric, kan ook, hij is toch wat wazig altijd.quote:
De kende ik nogquote:
Where did it all went wrong, is 'where did it all go wrong' niet beter?quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Where dit it all went wrong, is 'where did it all go wrong' niet beter?
Nou gatverrrdamme houd er maar over op...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Lever? Kom je daar uit als je de darm volgt?
Ow ik kan het niet vinden namelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ergens op de hoes, aldus mijn Engelsdocent. Maar misschien bedoelde hij een lyric, kan ook, hij is toch wat wazig altijd.
Hip deuntje trouwens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!!En die had je dan in allerlei getallen!
Schrijven, websites maken, RPGen, films kijken... allemaal heel saaiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:02 schreef Eustace. het volgende:
Wat zijn jullie hobby's eigenlijk?
Iemand btw inspiratie voor me waar of waarvan ik morgen een shoot kan houden?
Ik zit te denken aan een vreemdelingen thema, in de stad lopen echt wilde mensen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt er een beetje aan wat voor shoot je wil houden of past bij het model.
Heeft ze er ook van die "pins" opzitten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:27 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder is crocs aan het bestellen via de site want de winkels hier hebben ze niet echt. Ik heb een half jaar geleden al vier paar voor d'r meegenomen
Heb je je vermaakt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:32 schreef Desmonkey het volgende:
Voordeel is dat er gratis drank aanwezig is.
Jibbitz. En ja, ik weet alleen hoe ze heten omdat ik ze moet bestellenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft ze er ook van die "pins" opzitten?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En het eerste wat me te binnenschiet is: You're never alone![]()
aaaaahhhhhh, the '90s
Stiekum gewoon nog echt heerlijke muziekquote:
Dit was een flashbackquote:
lamequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:27 schreef Peter het volgende:
Ow ik snappum, t is een verkapte tvp. Welkom mannengeiler
Maar Ang3lica, waarom moest jij een bericht doorgeven en kon meneer dat niet zelf doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit was een flashback
Ik krijg mijn vleugels pas bij level 10 en ik ben 9 en slaperig
weet ik 'tquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar Ang3lica, waarom moest jij een bericht doorgeven en kon meneer dat niet zelf doen?
Eurodancequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Stiekum gewoon nog echt heerlijke muziek, kan het nog letterlijk meeblêhren
Waar ga ja naartoe?quote:
Het is ook heerlijk uitwaai weer op het momentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon een rondje door de stad maken (camera mee) en kijken of je wat mooie straatfotografie/portretten kan maken.
Informatie... want dat is tegenwoordig heel belangrijk... ook al is het onbelangrijke informatie.quote:
Heb ik al over na zitten denken maar het licht is vandaag niet zo mooi.Zo grijs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon een rondje door de stad maken (camera mee) en kijken of je wat mooie straatfotografie/portretten kan maken.
Geen lucht fotograferen en in zwart/wit. En het kan best zijn dat er niks bij zit wat de moeite waard is, maar je bent het huis uit, je doet iets wat je leuk vindt en het kan altijd nog oefening zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Heb ik al over na zitten denken maar het licht is vandaag niet zo mooi.Zo grijs.
Zee strand is hier ook wel 3 kwartier vandaan met de auto. Met OV meer dan een uur voor het dichtstbijzijnde (saaie) strand...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens ben ik best wel voorstander van een uitwaai/strandmeetOh wacht, nee, geen meet, want die zijn vervloekt. Jammer dat het strand zo ver is en dan zo duur (in het weekend).
Ik heb met mezelf al afgesproken dat ik bij ieder commentaar in S&W gewoon dik YES HOMO neer ga zettenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Informatie... want dat is tegenwoordig heel belangrijk... ook al is het onbelangrijke informatie.
voortaan ga ik ook overal bij zeggen "no moslim"
Mja, en wie heeft er een fotoshoot buiten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Heb ik al over na zitten denken maar het licht is vandaag niet zo mooi.Zo grijs.
Uitwaaien! Met een dikke trui / jas aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, en wie heeft er een fotoshoot buiten?
Juist
KOUD!
Dan ben je al op de helft van wat ik moet afreizenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zee strand is hier ook wel 3 kwartier vandaan met de auto. Met OV meer dan een uur voor het dichtstbijzijnde (saaie) strand...
Uitwaaien op het strand is zo fijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uitwaaien! Met een dikke trui / jas aan
Maar ik wil niet alleen
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen lucht fotograferen en in zwart/wit. En het kan best zijn dat er niks bij zit wat de moeite waard is, maar je bent het huis uit, je doet iets wat je leuk vindt en het kan altijd nog oefening zijn.
Ik geloof dat ik in t-shirt moet, en zonder en naakt ............quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uitwaaien! Met een dikke trui / jas aan
O fuck, 't is zelfs meer dan een uur vanaf hier met de busquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uitwaaien op het strand is zo fijn. Ik zou ook wel alleen gaan als ik dichterbij zou wonen
![]()
.
En dat laatste is een probleem, omdat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef Keukenkast het volgende:
Ontmoet je een redelijk knappe kerel op school, die aardig overkomt en volgens de anderen met je zit te flirten, blijkt hij de inhoud van een stoeptegel te hebben, slechte spelling en dat hij van musicals houdt
Ik dat niet doe, en ik muziek heel erg belangrijk vind en als je van musicals houdt dicteert dat soms welke muziek je meer leuk vindtlquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dat laatste is een probleem, omdat?
je hebt toch al een vriendje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef Keukenkast het volgende:
Ontmoet je een redelijk knappe kerel op school, die aardig overkomt en volgens de anderen met je zit te flirten, blijkt hij de inhoud van een stoeptegel te hebben, slechte spelling en dat hij van musicals houdt
Volgens mij is toch wel een beetje bekrompen, KKquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik dat niet doe, en ik muziek heel erg belangrijk vind en als je van musicals houdt dicteert dat soms welke muziek je meer leuk vindtl
Je kunt ook van de ander leren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik dat niet doe, en ik muziek heel erg belangrijk vind en als je van musicals houdt dicteert dat soms welke muziek je meer leuk vindtl
Ik vind Abba zeker leuk, maar ik moet niks van die musical of alles wat gelinkt is aan Mamma Mia, daar moet ik niks van hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij is toch wel een beetje bekrompen, KK
Sowieso zijn er vele soorten musicals enzo, met uiteenlopende genres
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
Muil dicht, infantiele handtas
Ik associeer zo'n dingen met mannen van veertig die msn hebben ontdekt.quote:
Zeg, jij ziet er veel te stoer uit voor The Lion King!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind musicals wel leuk. Maar niet allemaal, en ik ben ook niet zo dat ik het over niks anders kan hebben. Maar toen ik de Lion King zag was dat echt heel erg tof en mooi, en ik geloof niet dat dat wijst op slechte muzieksmaak, want het was goede (Afrikaanse) muziek.
Ik vind het meer over je muzieksmaak zeggen als je naar concerten van Bauer of Roelvink of de Toppers gaat dan dat je naar een musical gaat.
Zie je wel Prins, hij vindt je ook stoer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, jij ziet er veel te stoer uit voor The Lion King!
Misschien spreek ik wel de verkeerde musicalmensen, die naar de verkeerde musicals gaan!Alhoewel ik me amper kan heugen wanneer ik iemand voor het laatst over musicals heb gesproken. En om nog meer in te dammen: ik ben zelf wat jaartjes geleden (
) naar Rent geweest en dat wat heel erg leuk. Maar Hairspray en Grease en dat soort dingen trekken mij eigenlijk niet.
![]()
Ik ben echt niet stoerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, jij ziet er veel te stoer uit voor The Lion King!
Zo herkenbaar van ABBA.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vind Abba zeker leuk, maar ik moet niks van die musical of alles wat gelinkt is aan Mamma Mia, daar moet ik niks van hebben.
Arjan Ederveen, helemaal geweldig, maar Hairspray: oh nee. Alleen de naam al.
Zo'n dingen is Limburgs. Dit zeg ik zo om mezelf niet voor lul te gaan zetten, maar, ja, laat ik het zo samenvatten: kewl.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik associeer zo'n dingen met mannen van veertig die msn hebben ontdekt.
Wat bekrompen, Waxquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vind Abba zeker leuk, maar ik moet niks van die musical of alles wat gelinkt is aan Mamma Mia, daar moet ik niks van hebben.
Arjan Ederveen, helemaal geweldig, maar Hairspray: oh nee. Alleen de naam al.
Je valt wel op Limburgersquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo'n dingen is Limburgs. Dit zeg ik zo om mezelf niet voor lul te gaan zetten, maar, ja, laat ik het zo samenvatten: kewl.
Ik spreek even voor mezelf, zoals altijd, maar ik val meer op Brabanders.. of eigenlijk het accentquote:
Nou, moet je eens hier kijken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben echt niet stoer. Echt gewoon niet. Wel heel leuk
.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik associeer zo'n dingen met mannen van veertig die msn hebben ontdekt.
rode loper? sterren?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef Vlarp het volgende:
Morgen gaat trouwens onze Sinterklaasfilm in Premiere in Pathe Tuschinski in Amsterdam
Wat ga je dan in Rottuhdam doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik spreek even voor mezelf, zoals altijd, maar ik val meer op Brabanders.. of eigenlijk het accent
Dat zijn foto's. Voor een miliseconde ben ik woest, daarna weer een zacht eitjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, moet je eens hier kijken!Wat een woesteling ben je daar!
Jij kent het Wanadoo-Wouter-verhaal natuurlijk niet!quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo'n dingen is Limburgs. Dit zeg ik zo om mezelf niet voor lul te gaan zetten, maar, ja, laat ik het zo samenvatten: kewl.
Wat schattigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij kent het Wanadoo-Wouter-verhaal natuurlijk niet!(kort: ik had problemen met mijn internetverbinding en werd van Wanadoo naar KPN gestuurd en weer terug en weer heen en weer terug, ik was het zat en IK IK IK wilde nu eens boos naar Wanadoo bellen om te zeggen dat ik het zat was en toen was er een Limburgse Wouter die mij helemaal inpakte, ik verbreek de verbinding en denk: kut. Ik heb me laten inpakken en heb nog niet half bereikt wat de bedoeling was). Maar dat is al wel vijf jaar geleden.
En dan is het ook nog in het Nederlands vertaald.quote:
Ooohh zo!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn foto's. Voor een miliseconde ben ik woest, daarna weer een zacht eitje.
Nou, nee, maar doe eens een foto met een blij, vrolijk lachje! Zo van "Haai, ik ben Tha_Erik"! Je lijkt me geen figuur voor zwarte tanden toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet ik mijn fobo maar leeghalen met al die vreemde hoge verwachtingen die iedereen krijgt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij kent het Wanadoo-Wouter-verhaal natuurlijk niet!(kort: ik had problemen met mijn internetverbinding en werd van Wanadoo naar KPN gestuurd en weer terug en weer heen en weer terug, ik was het zat en IK IK IK wilde nu eens boos naar Wanadoo bellen om te zeggen dat ik het zat was en toen was er een Limburgse Wouter die mij helemaal inpakte, ik verbreek de verbinding en denk: kut. Ik heb me laten inpakken en heb nog niet half bereikt wat de bedoeling was). Maar dat is al wel vijf jaar geleden.
Rode loperquote:
Mijn geluk zoeken...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ga je dan in Rottuhdam doen?
Het was toch Rotterdam he?
neen, ik heb best leuke tanden (en een spleetje tussen mijn twee voorstequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, nee, maar doe eens een foto met een blij, vrolijk lachje! Zo van "Haai, ik ben Tha_Erik"! Je lijkt me geen figuur voor zwarte tanden toch?
Wat een leuke tekst!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan is het ook nog in het Nederlands vertaald.
Mamma Mia
wat een lekkre ve-hent
Maaa-maa
Aaaals je maar een sexbom behent!
Heeeeft hij een grote piemel
houdt hij wel van gefriemel
Maaa-maaa
die goos' wil ik nooit meer kwijhijt...
Ik kan daar maar niet aan wennen.
Die heeft G_E alquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet ik mijn fobo maar leeghalen met al die vreemde hoge verwachtingen die iedereen krijgt.
Das leuk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rode loper
En veel BN'ers
Geen internationale sterren
Maar er zal wel redelijk wat pers bij zijn denk ik...
Over wie heb je hetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
enough met de slachtofferrol. Of is het zelfkritiek....?
Ach, zo vreemd is het toch niet dat iemand in het echt gewoon anders overkomt dan op internet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nope... had er geen erg in om te vragen of ik een keer mee mocht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das leuk!![]()
heb je de film al gezien tijdens montage?
o, wacht ff, Tennis natuurlijk.quote:
Inge Iepenburg (Martine Hafkampquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij lijkt het best tof om BN'er te zijn omdat je dan gratis naar allerlei leuke feestjes en premieres mag en bevriend kan zijn met allemaal andere BN'ers. Oppervlakkig als ik ben.
Nou, ik moet toegeven dat die foto met dat zwart gedeeltelijk toen ook wel echt geschminkt wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, zo vreemd is het toch niet dat iemand in het echt gewoon anders overkomt dan op internet?En qua foto's, bij jou is toch duidelijk te zien dat je gefotoshopt hebt en niet echt van die donkere wallen onder je ogen hebt.
Misschien is Erik 's nachts wel Gothicquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, zo vreemd is het toch niet dat iemand in het echt gewoon anders overkomt dan op internet?En qua foto's, bij jou is toch duidelijk te zien dat je gefotoshopt hebt en niet echt van die donkere wallen onder je ogen hebt.
Je wordt opeens een soort publiekelijk bezit of zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inge Iepenburg (Martine Hafkamp) vertelde me dat ze toen ze op vakantie wilde, ze op Schiphol totaal respectloos werd lastig gevallen door mensen die snel nog even een foto van haar wilden...
Er lijkt me weinig aan eigenlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |