urban cookie collectivequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:09 schreef Peter het volgende:
The key - the secret, vanwiewastieookalweer?
Ga je een '90s party houden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:09 schreef Peter het volgende:
The key - the secret, vanwiewastieookalweer?
Gonna dress you up in my love, in my lovequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:17 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Gonna dress you up in my love, in my love
All over your body, all over your body
In my love
All over, all over
From your head down to your toes
Goh wiens Best of cd zit ik nu aan het luisteren
niet teveel drinken he, bonnie?quote:
nee want morgen moet ik weer om 6.00 uur het nest uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet teveel drinken he, bonnie?![]()
Veel plezier
oi, das vroeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want morgen moet ik weer om 6.00 uur het nest uit
dagje met pv naar brugge met brouwerijbezoek en middeleeuws etenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oi, das vroeg.
wat ga je doen morgen?
morgennacht is er een Theo en Thea marathonquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
Rustig hier.
Is er weer een 'Brutale Meiden' marathon?![]()
o, das dan wel weer leuk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dagje met pv naar brugge met brouwerijbezoek en middeleeuws eten
o, echt waar??quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
morgennacht is er een Theo en Thea marathon
geen idee, zondag vertel ik je alles. Behalve escapades zaterdag nacht in de danssalonquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, das dan wel weer leuk!![]()
vooral brouwerij
Is dat Middeleeuws eten in zo'n setting uit die tijd?
No bitch, do tellquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, zondag vertel ik je alles. Behalve escapades zaterdag nacht in de danssalon
ja op Ned 2 van 23.30 tot 7 uurquote:
ik ben maar 1 keer jongquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No bitch, do tell![]()
dat wordt een lange dag! Xou maar niet te jolig zijn in de brouwerij![]()
ja das waar en anders is er wel iemand met a little-pick-me-up.quote:
o geweldig! dan kan ik dat wel op uitgemist zien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja op Ned 2 van 23.30 tot 7 uur
Ja, hoe waren de sixties?quote:
Ik moet er nog helemaal aan wennen om u aan een heel andere tijdlijn te linken dan ik eerder altijd deed. Wat leuk dat u zich Theo en Thea nog herinnert, ik kan me er ook nog wel wat van heugen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o geweldig! dan kan ik dat wel op uitgemist zien.![]()
aaaahhhhh the '80s
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik moet er nog helemaal aan wennen om u aan een heel andere tijdlijn te linken dan ik eerder altijd deed. Wat leuk dat u zich Theo en Thea nog herinnert, ik kan me er ook nog wel wat van heugen.
meowquote:
Doe niet zo alsof je het helemaal geweldig vond, dat tast jou imago ook aan hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*MrO's imago aantast*
Hij heeft gisteren speciaal voor mij een triple chocolate cookie gekocht
Gaan jullie even op elkaar zitten bitchen in dat appartement ergens boven Amsterdamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe niet zo alsof je het helemaal geweldig vond, dat tast jou imago ook aan he
He'd better not.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Erik! Ik moet van KK zeggen dat ie je niet vergeten is
Ik ben eindelijk een keertje gewoon lekker in Amsterdamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaan jullie even op elkaar zitten bitchen in dat appartement ergens boven Amsterdam
Oh..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk een keertje gewoon lekker in Amsterdam
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*knuffelt Erik*
Waar is de knuffel smiley gebleven?
En zaterdagnacht niet toevallig?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh..
Ik ben as. zondag lekker in Amsterdam
Ik had gewoon zin om lief te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe niet zo alsof je het helemaal geweldig vond, dat tast jou imago ook aan he
Daar heb je de laatste tijd wel veel last van hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin am lief te doen.
Ze heeft een Engelse grammaticale fout in die hoes van dat album, met haar 'where did it all went wrong'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Bartjebart het volgende:Ook zo'n heerlijk nummer van d'r nieuwe cd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |