meowquote:
Doe niet zo alsof je het helemaal geweldig vond, dat tast jou imago ook aan hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*MrO's imago aantast*
Hij heeft gisteren speciaal voor mij een triple chocolate cookie gekocht
Gaan jullie even op elkaar zitten bitchen in dat appartement ergens boven Amsterdamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe niet zo alsof je het helemaal geweldig vond, dat tast jou imago ook aan he
He'd better not.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Erik! Ik moet van KK zeggen dat ie je niet vergeten is
Ik ben eindelijk een keertje gewoon lekker in Amsterdamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaan jullie even op elkaar zitten bitchen in dat appartement ergens boven Amsterdam
Oh..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk een keertje gewoon lekker in Amsterdam
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*knuffelt Erik*
Waar is de knuffel smiley gebleven?
En zaterdagnacht niet toevallig?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh..
Ik ben as. zondag lekker in Amsterdam
Ik had gewoon zin om lief te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe niet zo alsof je het helemaal geweldig vond, dat tast jou imago ook aan he
Daar heb je de laatste tijd wel veel last van hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin am lief te doen.
Ze heeft een Engelse grammaticale fout in die hoes van dat album, met haar 'where did it all went wrong'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Bartjebart het volgende:Ook zo'n heerlijk nummer van d'r nieuwe cd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |