Ga jij mijn hele nickname uitspreken of zeg je dan Stuart, Stuart Jones of SAJ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten?!
De enige keren dat ik je gezien heb was met een meet en ik noem iedereen altijd met de fok-naam.
Ik zeg ook nooit herbert, ik zeg altijd vlarp
Neen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je de spiegel voor je monitor staan liefje?
Je zult maar zo nageroepen worden!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga jij mijn hele nickname uitspreken of zeg je dan Stuart, Stuart Jones of SAJ?
"Hey, Tha_Erik! Tha_Erik! Moet je dáár eens kijken!"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Op meets noemen mensen me zélden bij mijn username.
"Hierissieweer! Hierissieweer!!"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou er ook niet van om mensen bij hun username te noemen. Dat staat toch niet?
ANG-drie-L! ANG-drie-L!... neh.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of erger
"mike_hunt, mike_hunt"
Dis dan uiters belangrik om 'n Fisherman's Friend te suig om juis te verhoed dat die keel ontsteek a.g.v al die 'post nasale drup' goggas wat nou uitkom.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:19 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Bestaat "post-nasal drip" ook in het Nederlands?
Nou ja, we hebben gelukkig niemand met de nick Kinderpindakaas, dat scheelt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
OF of of of!!! het allerergste:
Peter!!! PETER!!!
Man o man, wat voor schut.
Sinds wanneer spreek jij Zuid-Afrikaans?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dis dan uiters belangrik om 'n Fisherman's Friend te suig om juis te verhoed dat die keel ontsteek a.g.v al die 'post nasale drup' goggas wat nou uitkom.
Die stoom en spoel is nie net vir post nasale drup nie. begin in die ore maar sal by die keel uitkom.
Meng ’n knippie gemmer, kaneel en borrie met warm water en drink dit gereeld (met ’n bietjie heuning indien verkies). Dis uitstekend vir hooikoors, sinusitis-slym en postnasale drup, asook lyf- en hoofpyn weens verkoue of griep. Vir meer inligting, besoek www.HealthStressWellness.com.
Da's Suid-Afrikaans, but okayquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dis dan uiters belangrik om 'n Fisherman's Friend te suig om juis te verhoed dat die keel ontsteek a.g.v al die 'post nasale drup' goggas wat nou uitkom.
Die stoom en spoel is nie net vir post nasale drup nie. begin in die ore maar sal by die keel uitkom.
Meng ’n knippie gemmer, kaneel en borrie met warm water en drink dit gereeld (met ’n bietjie heuning indien verkies). Dis uitstekend vir hooikoors, sinusitis-slym en postnasale drup, asook lyf- en hoofpyn weens verkoue of griep. Vir meer inligting, besoek www.HealthStressWellness.com.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek jij Zuid-Afrikaans?Je bent ook van alle markten thuis he?
thehe ja, honing is wondermiddel van me moeder 'dan moet je honing nemen' maakt niet uit wat al is het een snotneusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's Suid-Afrikaans, but okayWtf is "borrie"?
Die honingtip van je was dus eigenlijk right on
Koenjit / geel wortel volgens google.nlquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
Nooit van gehoordMaar honing hebben we wel, en kamillethee (is ook ontsmettend, schijnt). Van veel slikken wordt de pijn al minder, dus.
Ik ben er! En ik luisterde net de voicemail af en zag de mail.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:45 schreef Stroekie het volgende:
waar blijft ang3l als je hem iets wil schenken
jejej... Thanks for sharing dudequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:01 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook echt zo'n klodder slijm achter in mijn keel hangen, echt vies
Er zijn zat mensen die me angel of engel noemenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou er ook niet van om mensen bij hun username te noemen. Dat staat toch niet?
ANG-drie-L! ANG-drie-L!... neh.
curly sue?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die me angel of engel noemen
Ook zat die me kutwijf, trut, hoer, slet of teef noemen.
ja nu moet je welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er! En ik luisterde net de voicemail af en zag de mail.
Thanks babe!
deskindquote:
Nou, als je ooit een restaurant begint, of een leuke, hippe bistro samen met Petre86, dan heb je in ieder geval alvast de naam!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of erger
"mike_hunt, mike_hunt"
Oh, dus je dates mogen in ieder geval nog wel een nachtje blijven slapen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, net terug van de tandarts. Ik schijn in mijn slaap tanden te knarsen. Vraagt ie of ik een stressvol en een drukke baan heb. Dus ik zei: ja, ik zit midden in mijn wereld tour en ben bezig met mijn tweede album.![]()
![]()
Stond ie me raar aan te kijken... *kuch* moeilijk publiek *kuch*
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:44 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Desalniettemin
Desperate Housewives
Despoot
dates? welke dates?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dus je dates mogen in ieder geval nog wel een nachtje blijven slapen?
Je klinkt een beetje zoals V in V for Vendetta. Maar dan een soort D in D dor Dendetta.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef Peter het volgende:
Desalniettemin is het Desnoods een Desillusie en ik ben Des duivels over deze Desastreuze Despoten.
Peter Timongoolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:54 schreef Peter het volgende:
Ik lach (ja, ch) echt dubbel om deze flauwe humor:
[ link | afbeelding ]
Nee 2 Brothers on the 4th Floor - The Hit Collection cdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
Rustig hier.
Is er weer een 'Brutale Meiden' marathon?![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:04 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nee 2 Brothers on the 4th Floor - The Hit Collection cd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |