Er zijn zat mensen die me angel of engel noemenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou er ook niet van om mensen bij hun username te noemen. Dat staat toch niet?
ANG-drie-L! ANG-drie-L!... neh.
curly sue?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die me angel of engel noemen
Ook zat die me kutwijf, trut, hoer, slet of teef noemen.
ja nu moet je welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er! En ik luisterde net de voicemail af en zag de mail.
Thanks babe!
deskindquote:
Nou, als je ooit een restaurant begint, of een leuke, hippe bistro samen met Petre86, dan heb je in ieder geval alvast de naam!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of erger
"mike_hunt, mike_hunt"
Oh, dus je dates mogen in ieder geval nog wel een nachtje blijven slapen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, net terug van de tandarts. Ik schijn in mijn slaap tanden te knarsen. Vraagt ie of ik een stressvol en een drukke baan heb. Dus ik zei: ja, ik zit midden in mijn wereld tour en ben bezig met mijn tweede album.![]()
![]()
Stond ie me raar aan te kijken... *kuch* moeilijk publiek *kuch*
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:44 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Desalniettemin
Desperate Housewives
Despoot
dates? welke dates?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dus je dates mogen in ieder geval nog wel een nachtje blijven slapen?
Je klinkt een beetje zoals V in V for Vendetta. Maar dan een soort D in D dor Dendetta.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef Peter het volgende:
Desalniettemin is het Desnoods een Desillusie en ik ben Des duivels over deze Desastreuze Despoten.
Peter Timongoolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:54 schreef Peter het volgende:
Ik lach (ja, ch) echt dubbel om deze flauwe humor:
[ link | afbeelding ]
Nee 2 Brothers on the 4th Floor - The Hit Collection cdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
Rustig hier.
Is er weer een 'Brutale Meiden' marathon?![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:04 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nee 2 Brothers on the 4th Floor - The Hit Collection cd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |