Niet als het met V-IRM roestrijden bij Mrb en Gbg is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:15 schreef Socios het volgende:
Is toch lachen, een beetje variatie op de lijn!
Reed die trein zonder te stoppen door Schiphol heen? 's Ochtends als ik op m'n trein sta te wachten op Schiphol komt er namelijk vaak een Pimpeltrein voorbij zonder te stoppen. Heeft iemand enig idee waar deze vandaan komt?quote:
mwah dat overleef ik wel hoor, die 22 minuten. Ik neem gewoon de snelste routequote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:18 schreef knars het volgende:want dat is een oncomfortabele DD-AR
Het enige dat ik me kan bedenken is dat ie van de watergraafsmeer afkomt waar ie dan overnacht. En dan omlopen op Hoofddorp Opstel, en daarvoor moet ie eerst door Schiphol heen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:09 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Reed die trein zonder te stoppen door Schiphol heen? 's Ochtends als ik op m'n trein sta te wachten op Schiphol komt er namelijk vaak een Pimpeltrein voorbij zonder te stoppen. Heeft iemand enig idee waar deze vandaan komt?
Pics?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Vandaag legertrein gezien in ArnhemEcht tof om te zien.
Zou kunnen inderdaad, het is meestal rond 8 uur en om 8.49 vertrekt de tweede trein van de dag naar Berlijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het enige dat ik me kan bedenken is dat ie van de watergraafsmeer afkomt waar ie dan overnacht. En dan omlopen op Hoofddorp Opstel, en daarvoor moet ie eerst door Schiphol heen.
Ze moeten wel, er stond zondag weer een Plan V in de fik bij Dalfsen, die zal wel 'total loss' zijn dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:15 schreef Socios het volgende:
Is toch lachen, een beetje variatie op de lijn!
Aldus ns.nlquote:Extra werkzaamheden Schiphol-Utrecht
Opties
Printen
Lees voor
Uitgebreide informatie
Toon extra tekst
Samenvatting
Door spoedwerkzaamheden aan de Hogesnelheidslijn is op zaterdag 10 en zondag
11 oktober de dienstregeling aangepast tussen Schiphol en Utrecht.
Reisadvies:
de Intercity Nijmegen–Schiphol rijdt niet tussen Utrecht Centraal en Schiphol. Reis tussen Utrecht Centraal en Schiphol met de Intercity Eindhoven-Schiphol en reis tussen
Amsterdam Zuid en Schiphol met de overige treinen
de Intercity Eindhoven–Schiphol rijdt niet tussen Amsterdam Zuid en Schiphol. Reis tussen
Amsterdam Zuid en Schiphol met de overige treinen
de Intercity Groningen/Leeuwarden/Enschede–Schiphol rijdt niet tussen Amsterdam Zuid en Schiphol. Reis tussen Amsterdam Zuid en Schiphol met de overige treinen
InterCity Berlijn begint en eindigt in Hilversum. Reizigers van/naar Schiphol, Amsterdam Zuid en Duivendrecht die met InterCity Berlijn willen reizen, reizen naar/van Hilversum met binnenlandse treinen en stappen in Hilversum over
Extra reistijd 15 tot 25 minuten
Moet je wel de tijd krijgen om het te doen hè, of had je liever gehad dat ze de boel doordeweeks plat hadden gegooid?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:57 schreef greavy het volgende:
[..]
Aldus ns.nl
Gaat lekker, al die 'spoedreparaties'.
Als ze nou nog eens een keer iets GOED afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |