(NS Hispeed op Twitter)quote:Enveloppen voor de Fyra-klant van morgen worden gevuld. http://twitpic.com/khb6a
Opbokken met Fyra en het traject opnemen in de gewone dienstregeling bedoel je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:22 schreef TeringHenkie het volgende:
Opbokken met die Fyra. Gewoon VIRM ombouwen tot 200km/hVmax, ATB niet toestaan door te rijden onder de 40 km/h bij rood en blokken van 3 kilometer invoeren.
Jup, kan wel harder, maar er zijn meer aspecten die de snelheid limiteren. Ik heb (ook van een insider) wel eens gehoord over de voorruit. Die wordt getest door massieve objecten erop af te schieten enzo, maar het is niet de bedoeling dat met 200km/h een aangereden vogel de cabine binnendringt om daar de machinist om zeep te helpen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:59 schreef James1988 het volgende:
VIRM is toegelaten voor 160, maar kan wel harder... heb ik ooit van een insider mogen vernemen.
Maar men moet inderdaad normaal doen met die HSL, dat hele concessiegedoe slaat nergens op. Dat de overheid een deel van de investering wil zien snap ik, maar er zijn betere manieren te bedenken dan dit.
Mij lijkt 160 km/h de max voor dat spul anders wordt je echt zeeziek, en je kan ook niet over de reling kotsenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:03 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Jup, kan wel harder, maar er zijn meer aspecten die de snelheid limiteren. Ik heb (ook van een insider) wel eens gehoord over de voorruit. Die wordt getest door massieve objecten erop af te schieten enzo, maar het is niet de bedoeling dat met 200km/h een aangereden vogel de cabine binnendringt om daar de machinist om zeep te helpen.
Weet ff niet meer hoeveel die voorruit kon hebben alleen
Hij zal toch niet zo heftig schommelen op een miljardenlijn als de HSL? Dat spoor is werkelijkwaar perfect aangelegd, alleen ze hadden niet zo'n domme ondergrond moeten kiezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:27 schreef Brembo het volgende:
[..]
Mij lijkt 160 km/h de max voor dat spul anders wordt je echt zeeziek, en je kan ook niet over de reling kotsen.
Niet overal in Nederland ligt klei.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:54 schreef TeringHenkie het volgende:
Elk stuk spoorweg in NL moet minstens 4x gestopt worden voordat het helemaal recht ligt, de klei moet altijd even inzakken. Tenzij je op beton rails neer gaat leggen, echter veroorzaakt dat wel een hels kabaal. Kunnen ze er geen rubberen matten op neerleggen?
De kans om zoveel mogelijk mat. in zo min mogelijk kilometers te doen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef Zyron het volgende:
De Emmerlijn is na het brandende V'tje zondag een tombola geworden. Niet alleen Plan V, maar ook Plan T, V-iRM en DM'90 kwam langsreden. Laatstgenoemde zat in de ICM-Sandite-omloop. :/
Veen, da's pas een drama...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:54 schreef TeringHenkie het volgende:
de klei moet altijd even inzakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |