abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73430538
opbokken met de fyra, okeee...

Maar Virm? _ !!!



Dat is een trein
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:48:19 #227
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_73430615
Velaro

Net nog eentje aan horen komen te Amsterdam...
quote:
Enveloppen voor de Fyra-klant van morgen worden gevuld. http://twitpic.com/khb6a
(NS Hispeed op Twitter)
pi_73430694
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:22 schreef TeringHenkie het volgende:
Opbokken met die Fyra. Gewoon VIRM ombouwen tot 200km/hVmax, ATB niet toestaan door te rijden onder de 40 km/h bij rood en blokken van 3 kilometer invoeren.
Opbokken met Fyra en het traject opnemen in de gewone dienstregeling bedoel je?

Ohja en VIRM is max 160, maar jij ziet ze liever met gepantserde ramen rondrijden?
hula
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:59:57 #229
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_73430909
VIRM is toegelaten voor 160, maar kan wel harder... heb ik ooit van een insider mogen vernemen.

Maar men moet inderdaad normaal doen met die HSL, dat hele concessiegedoe slaat nergens op. Dat de overheid een deel van de investering wil zien snap ik, maar er zijn betere manieren te bedenken dan dit.
pi_73431011
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:59 schreef James1988 het volgende:
VIRM is toegelaten voor 160, maar kan wel harder... heb ik ooit van een insider mogen vernemen.

Maar men moet inderdaad normaal doen met die HSL, dat hele concessiegedoe slaat nergens op. Dat de overheid een deel van de investering wil zien snap ik, maar er zijn betere manieren te bedenken dan dit.
Jup, kan wel harder, maar er zijn meer aspecten die de snelheid limiteren. Ik heb (ook van een insider) wel eens gehoord over de voorruit. Die wordt getest door massieve objecten erop af te schieten enzo, maar het is niet de bedoeling dat met 200km/h een aangereden vogel de cabine binnendringt om daar de machinist om zeep te helpen.

Weet ff niet meer hoeveel die voorruit kon hebben alleen
hula
pi_73431648
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:03 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Jup, kan wel harder, maar er zijn meer aspecten die de snelheid limiteren. Ik heb (ook van een insider) wel eens gehoord over de voorruit. Die wordt getest door massieve objecten erop af te schieten enzo, maar het is niet de bedoeling dat met 200km/h een aangereden vogel de cabine binnendringt om daar de machinist om zeep te helpen.

Weet ff niet meer hoeveel die voorruit kon hebben alleen
Mij lijkt 160 km/h de max voor dat spul anders wordt je echt zeeziek, en je kan ook niet over de reling kotsen .
pi_73432163
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:27 schreef Brembo het volgende:

[..]

Mij lijkt 160 km/h de max voor dat spul anders wordt je echt zeeziek, en je kan ook niet over de reling kotsen .
Hij zal toch niet zo heftig schommelen op een miljardenlijn als de HSL? Dat spoor is werkelijkwaar perfect aangelegd, alleen ze hadden niet zo'n domme ondergrond moeten kiezen
pi_73432367
Elk stuk spoorweg in NL moet minstens 4x gestopt worden voordat het helemaal recht ligt, de klei moet altijd even inzakken. Tenzij je op beton rails neer gaat leggen, echter veroorzaakt dat wel een hels kabaal. Kunnen ze er geen rubberen matten op neerleggen?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:00:30 #234
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73432571
Vandaag beroerd treinverkeer tussen Dordrecht en Rotterdam gehad
Kwam door een in de fik staande transformator hierzo in Zwijndrecht..
Ik dacht toch echt dat de NS een eigen elektriciteitsnet had?

Goedereverkeer was vanmiddag nog ontregeld rond Zwijndrecht
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:28:07 #235
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_73433412
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:54 schreef TeringHenkie het volgende:
Elk stuk spoorweg in NL moet minstens 4x gestopt worden voordat het helemaal recht ligt, de klei moet altijd even inzakken. Tenzij je op beton rails neer gaat leggen, echter veroorzaakt dat wel een hels kabaal. Kunnen ze er geen rubberen matten op neerleggen?
Niet overal in Nederland ligt klei.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_73436551
De Emmerlijn is na het brandende V'tje zondag een tombola geworden. Niet alleen Plan V, maar ook Plan T, V-iRM en DM'90 kwam langsreden. Laatstgenoemde zat in de ICM-Sandite-omloop. :/
Hooray for beer.
pi_73436758
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef Zyron het volgende:
De Emmerlijn is na het brandende V'tje zondag een tombola geworden. Niet alleen Plan V, maar ook Plan T, V-iRM en DM'90 kwam langsreden. Laatstgenoemde zat in de ICM-Sandite-omloop. :/
De kans om zoveel mogelijk mat. in zo min mogelijk kilometers te doen!
dag
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:51:28 #238
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73436780
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:54 schreef TeringHenkie het volgende:
de klei moet altijd even inzakken.
Veen, da's pas een drama...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:51:47 #239
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73436793
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:22 schreef TeringHenkie het volgende:
blokken van 3 kilometer invoeren.
Waarom?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_73437814
Morgen dat nieuwe stationnetje in Luik maar eens bekijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')